انتشار این مقاله


لیفت سینه با نخ یا عمل جراحی؟ کدام یک برای تغییر حجم سینه بهتر است؟

انسان‌ها ذاتا تمایل به زیبایی دارند و این یک ویژگی غریزی است که از همان سنین کودکی خود را نشان می‌دهد.

انسان‌ها ذاتا تمایل به زیبایی دارند و این یک ویژگی غریزی است که از همان سنین کودکی خود را نشان می‌دهد. زیبایی یکی از عواملی است که باعث می‌شود فرد اعتماد به نفس بالاتری داشته و در انجام کارهای روزمره، در محیط کاری و اجتماع موفق‌تر باشد و احساس بهتری داشته باشد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با یکی از معیارهای زیبایی یعنی امبدینگ سینه توضیحاتی ارائه دهیم.

لیفت سینه با نخ برای فرم دهی سینه، بالا کشیدن سینه و یا تغییر سایز استفاده می‌شود. در حال حاضر بهترین مرکز طب سوزنی و امبدینگ تهران یعنی سوزنیران با قیمت مناسب امبدینگ سینه را انجام می‌دهد.

معیارهای زیبایی

معیارهای زیبایی متنوع هستند و حتی افراد مختلف معیارهای متفاوتی برای تعریف زیبایی دارند. در یک نظر‌سنجی که از افراد مختلف با سنین، تحصیلات و جایگاه اجتماعی متفاوت انجام شده است متوجه شده‌ایم که یک معیار بسیار مهم و مشترک در همه تعاریف یکسان بوده است و آن معیار تناسب اندام است.

در گذشته تنها راه رسیدن به تناسب اندام ورزش کردن بود. امروزه روش‌های جدیدی مانند انواع عمل‌های جراحی برای تناسب اندام وجود دارند اینکه هر فرد کدام روش را انتخاب کند یک انتخاب کاملا شخصی است، اما اگر فرد قصد انتخاب روش‌های غیرتهاجمی و بدون عوارض را دارد می‌تواند در کنار ورزش از روش لیفت و امبدینگ استفاده کند.

تناسب اندام 

همانطور که گفته شد تناسب اندام یکی از معیارهای زیبایی است. با ورزش کردن می‌توانید مشکل چاقی را رفع کنید، اما با ورزش برای عضوی از بدن مانند سینه که افتادگی و سایز بزرگ دارد، کاری نمی‌توان انجام داد. روش عمل‌های جراحی نیز به دلیل پرهزینه بودن و داشتن عوارض گزینه مناسبی نیست. خبرخوش این است که امروزه با الهام از طب سوزنی روش جدیدی با نام امبدینگ وجود دارد که می‌توان به وسیله آن لیفت سینه و کاهش سایز را انجام داد.

تناسب اندام آقایان و خانم‌ها

فرقی نمیکند شما خانم هستید یا آقا، مشکل افتادگی سینه در خانم‌ها و آقایان بسیاری رخ می‌دهد. خانم‌ها به دلایلی مانند چاقی، شیردهی، بارداری و غیره، آقایان نیز با دلایلی مانند ژنتیک، چاقی و غیره ممکن است با مشکل افتادگی سینه درگیر باشند. افتادگی و سایز بزرگ سینه علاوه بر مشکلاتی که به همراه دارد در خیلی از موارد اعتماد به نفس فرد را از بین می‌برد. خوشبختانه کاشت نخ که همان امبدینگ سینه نام دارد یک روش کاملا بی‌ضرر و غیرتهاجمی است که باعث رفع افتادگی و کاهش سایز سینه می‌شود.

روش‌های غیرتهاجمی تناسب اندام

روش غیر تهاجمی به روشی گفته می‌شود که بدون دخالت در بدن فرد مشکل را برطرف و باعث بهبود کیفیت زندگی شخص شود. روش عمل‌های زیبایی یک روش تهاجمی و لیفت سینه به وسیله امبدینگ که برگرفته از علم طب سوزنی است یک روش غیرتهاجمی است. درست است که امبدینگ یک روش غیرتهاجمی است اما درصورتی که در مراکز نامعتبر و توسط افرادی که دانش و اطلاعات کافی ندارند انجام شود ممکن است صدماتی را به بدن فرد وارد کنند. اما سوال این است که عمل امبدینگ را کجا انجام دهیم؟

بهترین مرکز امبدینگ کشور

برای انجام عمل امبدینگ و لیفت سینه با نخ می‌توانید از مرکز طب سوزنی سوزنیران استفاده کنید. دکتر محقق به عنوان اولین و بهترین مدرس امبدینگ کشور با قیمت مناسب عمل لیفت سینه را انجام می‌دهند. سوزنیران با داشتن کادر حرفه‌ای و استفاده از نخ‌های با کیفیت بهترین انتخاب شما برای انجام امبدینگ خواهد بود.

آنچه که ارائه شد توضیح مختصری در رابطه با یکی از معیارهای زیبایی به نام تناسب اندام بود. اندامی زیبا داشتن آرزوی هرشخصی است اما برای برخی قسمت‌های بدن مانند سینه ورزش کردن به تنهایی جوابگو نیست و استفاده از لیفت سینه با امبدینگ که روش کاملا بی‌ضرر و جدیدی است توصیه می‌شود. برای انجام امبدینگ می‌توانید به متخصصین مجرب مرکز طب سوزنی سوزنیران مراجعه کنید.

مقایسه امبدینگ سینه و عمل جراحی

برای تغییر فرم سینه‌ها می‌توانید از ۲ روش جراحی سینه و امبدینگ استفاده کنید، در ادامه با جزئیات این ۲ روش، آشنا شوید.

  • امبدینگ سینه

فرایند امبدینگ سینه، با کاشتن یک نخ در بدن و تحریک نقاط هدف برای کاهش سایز، آغاز می‌شود. این نخ‌ها موجب افزایش سوخت و ساز بدن و در نتیجه کاهش چربی‌ها در نقاط هدف به صورت موضعی، می‌شوند.

  • عمل جراحی سینه

در این روش، شما باید خودتان را به تیغ جراحان بسپارید و باروش‌های سنتی ، سلامتی‌تان را به خطر بیاندازید، امروزه با وجود روش‌های نوین جدید همچون لیفت سینه، جراحی‌های تهاجمی، هیچ گونه محبوبیتی بین افراد، ندارند.

امبدینگ سینه بهتر است یا عمل جراحی؟

بی‌شک، در هر روش درمانی، استفاده از ترفندهای غیر تهاجمی، پیشنهاد می‌شود، بر اساس نظر پزشکان متخصص و افرادی که تجربه امبدینگ و جراحی سینه را داشته‌اند، امبدینگ یا لیفت سینه، پیشنهاد بهتری است.

چرا لیفت سینه یا امبدینگ، بهتر است؟

در این روش، دوران نقاحت کمتری، وجود دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز و بدون تحمل دردسرهای طاقت فرسای جراحی سینه، اندام‌تان را زیباتر سازید.

آیا امبدینگ سینه، عوارض دارد؟

خوشبختانه در این روش‌، شما خیلی راحت و بدون درسر می‌توانید به سایز اندام دلخواهتان، برسید و از شر تمامی عوارض‌های پردردسر جراحی سینه و … آسوده خاطر باشید. البته فراموش نکنید که امبدینگ سینه را باید پیش متخصصین کاربلد و خبره انجام دهید که با تجربه باشند و بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

سخن پایانی

ظاهر سینه‌ها، نقش مهمی در زیبایی بانوان دارد، اگر شما نیز به عنوان یک خانوم از حالت سینه‌هایتان که به مرور زمان به علل متععد، تغییر شکل داده‌اند، ناراضی هستید می‌توانید از روش‌های نوین مثل امبدینگ سینه استفاده کنید، اندام رویایی‌تان را داشته باشید.

در گذشته، به علت نبود روش‌های ساده و مطمئن اصلاح فرم سینه، مثل لیفت سینه و استفاده از روش‌های پرعوارض، همچون جراحی، اکثر افراد مجبور به تحمل فرم نامناسب سینه‌‌هایشان بودند. اما خوشبختانه حالا با وجود روش‌های جدید و بدون عوارض اصلاح فرم سینه‌ها مثل امبدینگ، هرکسی می‌تواند خیلی ساده و بدون دردسر، از شر ظاهر نامناسب سینه‌های خود، آسوده شود و اندام دلخواه خود را داشته باشد.

دکتر محقق با داشتن یک تیم حرفه‌ای و مجرب و حضور برترین متخصصین کشور، بالاترین سطح کیفیت خدمات لیفت و امبدینگ سینه را به شما هدیه می‌کند.اگر شما نیز علاقه مندید لیفت سینه با طب سوزنی و نخ را در یک مرکز معتبر و نزد بهترین متخصصین کشور، تجربه کنید، سوزنیران را فراموش نکنید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید