انتشار این مقاله


آموزش ست کردن جوراب و مخفی کردن خط شورت

آموزش ست کردن جوراب، برای بسیاری از ما اصلاً منطقی نیست ، گاهی اوقات به صورت تکی یا یك بسته شش تایی جوراب را تهیه می کنیم. اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است و آن این است که همه جوراب ها شبیه هم نیستند و از بسیاری جهات با هم متفاوت هستند. و این تفاوت […]

آموزش ست کردن جوراب، برای بسیاری از ما اصلاً منطقی نیست ، گاهی اوقات به صورت تکی یا یك بسته شش تایی جوراب را تهیه می کنیم. اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است و آن این است که همه جوراب ها شبیه هم نیستند و از بسیاری جهات با هم متفاوت هستند. و این تفاوت ها بر سبک و نوع پوشش شما موثر است.

در هنگام ست کردن جوراب مواردی مانند: طول ، بافت و نوع پارچه و مقدار نخ یا پنبه باید در نظر گرفته شود. زیرا انتخاب جوراب های نامناسب می تواند منجر به بوی بد پا ، پینه یا احتمالاً قارچ ، عفونت های باکتریایی (برای ورزشکاران) و همچنین سایر عفونت های پوستی شود. اوه اوه امیدوارم که شما الان جوراب های خود را در نیاورید!!

عملکرد پاها و دلایل استفاده از جوراب

اگر هر روز برای جذب رطوبت پاهایتان جوراب می پوشید حتما در ادامه همراه من باشید چرا که دلایل دیگری هم برای خرید جوراب وجود دارد. می توان آنها را به عنوان یک پارچه اضافی در نظر گرفت که کفش های شما را از سطح پا جدا می کند و در واقع این لایه محافظ به گرم و خشک نگه داشتن پا کمک می کند. از اصطکاک بین سطح پا و کفش جلوگیری می کند و از ایجاد تاول و خراش روی پوست جلوگیری می کند.

انواع جوراب ها بسته به ضخامت و نوع بافت و تعداد گره های هر بافت، راحتی پا را ایجاد می کنند.

نوع بافت پارچه جوراب

مقداری نایلون یا پلی آمید نیز اضافه می شود تا به جوراب ها کشش یا کشش ، استحکام و بیشتر از همه نرمی بدهد. افزودن پلی استر به آنها انعطاف پذیری می دهد تا در برابر سایش و شستشو زیاد مقاومت کنند و سریع خشک شوند. با این حال ، پوشیدن یک جوراب به اصطلاح ۱۰۰٪ پلی استر نفس خوبی ندارد.

چه جورابی را با چی بپوشیم؟

در این قسمت به شما آموزش می دهیم که چه جوراب هایی را با شلوار، شلوار استرچ، شلوار جین و دامن به همراه کفش و چکمه های مختلفی بپوشم.

استایل شماره یک

با کفش چکمه باغبانی (مدتی است که مد شده است) باید یک جوراب چرمی یا پشمی که آستر کامل دارد بپوشید. تا پا در آن چکمه ها به خوبی ثابت بماند. ابتدا جوراب را بر روی شلوار می پوشید و سپس کفش را.

پوشیدن جوراب های رنگی نیز با یک کفش تیم برلند یا ارتشی بههمراه یک جین راسته که کوتاه است یا پاچه هایش را تا زده اید. یک تیپ و استایل شلخته و سرگرم کننده ای را می سازد.

تصویر سوم نیز تقریبا همان استایل با کفش تیم برلند است با این تفاوت که رسمی تر شده است. جوراب ساده و تک رنگ به همراه شلوار جذب مشکی که جوراب را روی آن می توانید بپوشید.

استایل شماره دو

هنگام پوشیدن شلوار جین تنگ و جذب به اصطلاح لوله تفنگی با چکمه نیم بوت، ابتدا باید شلوار جین را بپوشید؛ سپس یک جوراب آزادتر را روی شلوار جین خود بپوشید که کوتاه تر از کفش باشد.

چکمه های بلند تا ران را باید با یک جوراب نازک یا کمی ضخیم، که طول آن ها کمی از چکمه کوتاه تر ست نمایید

استایل شماره سه

توضیح به صورت کامل در تصویر مشخص می باشد و در زیر هر تصویر نوشته شده است که آن جوراب را می توان با چه کفش، دامن و یا شلواری ست نمود.

هنگام پوشیدن شلوار جین تنگ و جذب به اصطلاح لوله تفنگی با چکمه نیم بوت، ابتدا باید شلوار جین را بپوشید؛ سپس یک جوراب آزادتر را روی شلوار جین خود بپوشید که کوتاه تر از کفش باشد.

چجوری خط شورت ام را از بین ببرم؟

مخفی کردن خط شورت و چگونگی انجام آن برای همه ما حداقل یک بار اتفاق افتاده است. همه ما یک لباس شیک، یک دامن تنگ و یا یک شلوار کوتاه و جذب داریم و یا اینکه رنگ خیلی روشن و بدن نمایی دارد. این مساله هم برایمان رخ داده است که شورت زنانه ای را پیدا نکردیم که بتوانیم با خیال راحت با این لباس، دامن و یا شلوار بپوشیم.

در این وضعیت حتما سعی کرده اید با پوشیدن جوراب شلواری نازک و یا توری مشکل خودتان را حل کنید؛ اما هیچ فایده ای برای تان نداشته است.

معرفی انواع مختلف شورت بدون دوخت

شورت با مدل  BoyShort

خصوصیات:

  • با لبه های خیلی نرم و با برش لیزری است که هیچ ردی از روی شلوار یا لباس نشان نمی دهد.
  • فاق کوتاه
  • پوشش نسبتا خوبی در پشت دارد.

شورت فاق کوتاه با مدل تانگ

خصوصیات:

  • دارای لبه های با برش و دوخت لیزری می باشد که یک سطح صاف و یکدست را به نمایش می گذارد.
  • فاق کوتاه بوده و پوشش کمی در ناحیه پشت دارد.
  • فاقد لاتکس (لاستیک)، ضد حساسیت و آلرژی.

شورت فاق بلند با مدل تانگ

خصوصیات:

  • لبه های آن بدون جای برش، درز و دوخت هستند که از زیر لباس نمایی صافی را نشان می دهد.
  • به بدن می چسبد و طول آن دقیقا تا زیر شکم است.
  • پشتیبانی خوبی از باسن و کمر دارد.
  • پوشش نسبتا کمی در پشت دارد.
نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید