انتشار این مقاله


تجربه خرید من از فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن

تجربه خرید من از فروشگاه اینترنتی نیلاتن

خرید شورت زنانه

من خیلی به لباس زیرهایی که استفاده میکنم اهمیت میدم، اما مسئله ای که دارم اینه که حوصله خرید از مغازه های لباس زیر رو ندارم. اول اینکه تو مغازه ها چون تنوع کالا زیاده و همیشه هم مغازه دارا حوصله ندارن تا اکثر جنساشونو بیارن تصمیم گرفتم از بین فروشگاه های اینترنتی دیجیکالا و مدیسه و نیلاتن و دیجی استایل یکی رو انتخاب کنم.

من فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن رو انتخاب کردم دلیل هم براش دارم که در ادامه بهتون میگم چرا نیلاتن!

اولین دلیل من این بود که تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن بود و بقیه همه چی فروش بودن لباس زیرم داشتن و مسئله بعدی که باعث شد بین دیجیکالا و دیجی استایل و… نیلاتن رو انتخاب کنم بخاطر مشاوره ای که قبل از خرید بهم دادن بود و اینکه خیلی با حوصله تو واتس اپ بهم جواب دادن.

مشاوره خرید لباس زیر زنانه فقط در نیلاتن

اینکه مشاوره خرید شورت زنانه از نیلاتن گرفتم برام جالب بود چون اولین بار بود که میدیدم با دلیل و منطق درمورد روانشناسی رنگ لباس زیر و اینجور مسائل باهام صحبت می شد. من مدت زیادی نیست که دارم آنلاین خرید می کنم اونم لباس!

اما فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن برای اولین سفارشم ۲۵ هزار تومان بهم تخفیف دادن و اینکه برای خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان هم ارسال رایگان شد.

حالا این فرصت خوبی بود تا یه فروشگاه دیگه به غیر از فروشگاه دیجیکالا رو تست کنم و البته این رو هم در نظر بگیرید که من یه جنس دیجیتالی یا تکنولوژیکی نخریدم. من دنبال لباس زیر بودم و حتی اینکه جایی که بشه انواع شورت لامبادا از اسپرت تا فانتزی رو یک جا ببینم رو هم تو ذهنم داشتم که بالاخره رسیدم به نیلاتن.

بسته ای که از نیلاتن به دستم رسید رو می تونید تو عکس زیر ببنید.

شورت زنانه

راهنمای سایز بندی شورت زنانه نیلاتن

نکته جالب خرید از نیلاتن راهنمای سایز بندی بود که من با کلی زحمت همیشه دنبالش میگستم اما تو صفحه شورت زنانه نیلاتن پیداش کردم که عکسشو براتون میزارم.

خب همونطور که تو تصویر می بینید مهم ترین مسئله برای انتخاب لباس داشتن راهنمای مناسب سایزبندی هست. این سایز یندی باید جوری باشه که هرکسی با داشتن یدونه متر ساده تو خونه اش بتونه متوجه به که لباسی که میگیره سایزش هست یا نه. من اطلاعات خاصی در مورد سایز بندی نداشتم و با همین تصویر ساده ای که نیلاتن ساخته بود تونستم متوجه بشم که سایزم چیه و به راحتی خریدم رو ثبت کنم.

سایزبندی شورت زنانه

پیامک های سفارش از فروشگاه اینترنتی نیلاتن

من سفارشم رو که ثبت کردم و پرداخت کردم چیز جالبی که فکر نمیکردم این فروشگاه اصلا داشته باشه رو دیدم. پیامک سفارش ثبت شده!

پیامکی برام اومد که فلانی سفارش شما ثبت شده و این خیلی برام جذاب بود و بعد همینطور پیامکی که خرید لباس زیر شما در حال پردازش و بعد هم که ارسال شد کد مرسوله پستی رو هم برام فرستادن و این برام واقعا حس اطمینان خرید رو ایجاد کرد که پیشنهاد می کنم که فروشگاه های اینترنتی دیگه مثل نیلاتن از بزرگان این حوزه درس بگیرن و اینجوری اعتمادسازی کنند.

کیفیت کالایی که از نیلاتن گرفتم

کالایی که من از نیلاتن خریدم یه شورت زنانه بود. توی سایت عکس های شورت رو دیدم و بررسی کردم خداییش قیمتش هم به نسبت سایر فروشگاه های اینترنتی مناسب بود اولش شک کردم گفتم نکنه جنسش بده ولی بعد که سفارش رو دیدم و کیفیتش رو بررسی کردم نه واقعا خود جنس بود.

از لباس زیر استفاده کردم و هیچ حساسیتی هم بدنم نسبت بهش نداشت چون تو توضیحات محصول نوشته بودن که این شورت زنانه ضد حساسیت هستش.

خلاصه خرید شورت زنانه به صورت اینترنتی

خلاصه اینکه من از فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن راضیم. آدم خیالش راحته که تخصصشون روی این کاره و پشتیبانی خوبی داره، سوالات رو خیلی خوب و تخصصی پاسخ میدن. در کل من از خریدم راضی بودم شما هم اگر از این فروشگاه خرید کردید، تجربه‌تون رو بگین.

فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن : nilatan.com

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید