انتشار این مقاله


ارتودنسی دندان روشی مطمئن برای زیبایی صورت

قصد انجام ارتودنسی دندان را دارید و اطلاعات کافی درباره آن ندارید، در این مقاله همراه ما باشید. در حال حاضر روش های زیادی برای درمان وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به آن ها بپردازیم تا با آشنایی بیشتری نسبت به انجام آن اقدام نمایید. اگر تا بحال دچار دندان درد شده […]

قصد انجام ارتودنسی دندان را دارید و اطلاعات کافی درباره آن ندارید، در این مقاله همراه ما باشید. در حال حاضر روش های زیادی برای درمان وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به آن ها بپردازیم تا با آشنایی بیشتری نسبت به انجام آن اقدام نمایید.

اگر تا بحال دچار دندان درد شده باشید می دانید که تحمل چنین دردی بسیار طاقت فرسا است و تحمل بالایی احتیاج دارید درمان دندان ها یکی از مهمترین کارهایی است که هرفرد برای سلامتی خود می تواند انجام دهد و اقدام به موقع برای آن از الویت های اولیه برای سلامتی  می باشد.

از اولین روش های درمانی میتوان ارتودنسی دندان  Dental orthodontics که از شاخه های بسیار مهم در دندانپزشکی است نام برد. در این روش از درمان دندانپزشکان از این روش برای هماهنگی و مرتب سازی دندان ها استفاده می نمایند و باعث می شوند ظاهر و لبخند زیباتری را بیمار داشته باشد. به نوعی می توانیم بگوییم برای زیباسازی این درمان صورت می گیرد چون دندان های کج و نامرتب جلوه خوبی ندارند و در اعتماد به نفس فرد اثر گذار است.

از روش ارتودنسی دندان برای بهبود ایرادات دندانی زیر استفاده می شود:

  • از میان بردن فاصله بین دندان ها
  • تراز کردن دندان ها
  • صاف کردن دندان‌ کج
  • بهبود گفتار
  • توانایی جویدن
  • بهبود سلامتی لثه ها و دندان ها
  • جلوگیری از ساییدگی و آسیب‌دیدگی دندان‌ها

طول دوره درمان به وسیله ارتودنسی دندان ممکن است چند سال طول بکشد و برای انجام آن از ابزارهای مخصوصی استفاده می شود و کسی که به این روش درمانی احتیاج دارد باید از صبر و تحمل بالایی برخوردار باشد چون طول درمان طولانی تری به نسبت دیگر روش های درمانی دارد. اما در آخر کار نتیجه بسیار مطلوبی را برای فرد به همراه خواهد داشت.

آیا لمینت دندان جنبه زیبایی دارد؟

روش دیگر و پرطرفدار دندانپزشکی که جنبه زیبایی نیز دارد و عده ای با هدف زیبایی آن را انجام می دهند لمینت دندان نام دارد. لمنیت دندان و یا نام دیگرش ونیر به روکش نازکی گفته می شود که همرنگ دندان شما است و با هدف بهبود زیبایی دهان و دندان مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است.

وقتبی لمنیت ها بر دندان ما قرار می گیرد باعث می شوند دندان رنگ و ظاهر و شکل کلی اش تغییر کند و این موارد با توجه به نظر فرد صورت می گیرد و انتخاب با خود شما خواهد بود.

لمینت ها علاوه بر این که به زیبایی دندان های شما کمک می کند باعث می شود که مینای دندان شما مقاومت و استحکام بیشتری داشته باشد و همچنین داری دندان های یکدست و مرتبی خواهید شد.

لمینت ها را از جنس پرسلن یا مواد کامپوزیت رزین می سازند و از میان این دو مورد لمنیت های پرسلن از کامپوزیت رزین ها در برابر لکه مقاوم تر هستند و نور به خوبی در آنها بازتاب می شود و به دندان های طبیعی شبیه تر می باشند.

 اما برای انتخاب حتما با دندانپزشک خود مشورت لازم را داشته باشید. این روش باعث میشود دندان هایی صاف، یکدست و سفید داشته باشید و زیبایی صورت شما را بیشتر نمایان کند. هزینه انجام این روش تقریبا بالا است اما با این حال طرفداران بسیاری دارد..

اگر دندان شما نامرتب باشد یا رنگ طبیعی خود را از دست داده باشد بر لبخند شما تاثیرگذار خواهد بود و احتمال اینکه شما از لبخند زدن بیزار شوید بسیار زیاد است و سعی می کنید در میان جمع ها صحبت کمتری داشته باشید یا لبخند نزنید.

در حال حاضر برای برطرف کردن این موضوع روش های زیادی در دندانپزشکی وجود دارد. یکی از این روش ها کامپوزیت دندان است. افراد با هدف زیبا سازی و مرتب نمودن دندان ها این روش را برای خود استفاده می کنند.

کامپوزیت محافظی برای دندان ها

کامپوزیت دندان از جمله موادی است که در لمینت دندان بکار می رود و از ماده ای به نام رزین ساخته می شود. کامپوزیت همان ماده ای است که برای پر کردن دندان ها استفاده می شود.

کامپوزیت دندان را دندانپزشک به بر روی دندان شما قرار می دهد و شبیه به مجسمه سازی به آن شکل و فرم می دهد و نتیجه حاصل از این کار دندان های یکسان و مرتب و نزدیک به دندان های طبیعی است. ویژگی خوبی که کامپوزیت دندان دارد این است که احتیاج ندارد در لابراتورهای دندانپزشکی ساخته شود و مستقیم توسط دندانپزشک انجام می گیرد.

کامپوزیت دندان را با استفاده از نور ها مخصوص بر روی دندان محکم و ثابت می کنند. تطابق رنگ، خطوط و ضخامت کامپوزیت دندان از مهمترین چالش های این نوع روکش دندان می باشند.

کامپوزیت ونیر بیشتر در زمینه زیبایی کاربرد دارد. دردندانپزشکی مدرن اغلب ازکامپوزیت دندان های جلوبرای پوشاندن نقایص دندان و زیباتر کردن طرح لبخند استفاده می شود. مشکلاتی مانند دندان‌های فاصله‌دار یا دندان‌هایی که دچار شکستگی یا لب پریدگی شده اند، و یا دندان هایی که تغییر رنگ داده اند با استفاده ازکامپوزیت دندانمی توانند رفع شوند. کامپوزیتهای ونیر، پوشش های کامل یا جزئی هستند که روی سطح دندان ها اعمال می شود تا ظاهر لبخند شما زیباتر شود. این همان ماده ای است که برای پر کردن های سفید (کامپوزیت-رزین) نیز استفاده می شود و از ترکیبی از مواد شیشه ای و رزینی تشکیل شده است. روکشهایکامپوزیتبه طور مستقیم یا غیرمستقیم در یک جلسه دندانپزشکی اعمال می شوند و می توانند برای تغییر شکل ، طراحی مجدد و یا رنگ آمیزی مجدد دندانها استفاده شوند که اگر با دقت و مهارت انجام شود، می تواند نتایج خیره کننده ای به بار آورد. در دندانپزشکی زیبایی کامپوزیت دندانهای جلو همانندایمپلنت دندان های جلوبین بیماران متقاضی زیادی دارد. البته کارکرد ایمپلنت دندان بسیار متفاوت ازکامپوزیت دندان می باشد وایمپلنت در کنار جنبه های زیبایی، در مورد جایگزینی دندان های از دست رفته نیز کاربرد درمانی دارد.

کامپوزیت ونیر از ترکیبی خمیری مانند تشکیل شده که با امواج نوری با طول موج خاص سفت می شوند. نسل جدید کامپوزیت های زیبایی علاوه بر استحکام بالا، فاقد تخلخل بوده و بسیار عالی پولیش می شوند و طول عمرشان افزایش یافته است. ونیرها ساخته شده از مواد همرنگ دندان هستند که رنگ دندانهای تغییر رنگ یافته را اصلاح می کنند و ایرادهای دندان را برطرف می سازند.

روش ایمپلنت دندان مناسب چیست؟

اگر بخواهیم از روش ایمپلنت دندان نیز کمی برایتان بازگو کنیم، میتوان گفت که در درمان بوسیله  ایمپلنت دندان، ایمپلنت جایگزین ریشه دندان شما خواهد شد و با دندان های طبیعی سازگاری دارد و مشکلی ایجاد نمی کند. ایمپلنت ها پایه ای محکم برای دندان های ثابت و یا قابل جا به جا شدن را ایجاد می نمایند.

جنس ایمپلنت ها از تیتانیوم  خالص است و این عنصر با بدن انسان ها سازگاری دارد و عوارض را برایشان ایجاد نخواهد کرد. شکل ایمپلنت به صورت میله های باریکی است که در استخوان فک وجود دارد.

می توانیم بگوییم که امروزه در حال حاضر درمان به وسیله ایمپلنت دندان از بهترین جایگزین های برای دندان هایی است که آسیب دیده است.

اما بعد از انجام این روش دندانپزشکی نیاز است مراقبت هایی داشته باشید تا نتیجه جراحی به بهترین حالت ممکن برای شما پیش رود.

از این عوارض می توانیم درد و ورم کردن ناحیه ایمپلنت را نام ببریم و در برخی موارد این درد همراه با سوزش خواهد بود این سوزش از عوارض نحوه چیدمان فک ها و سینوس ها است که اگر دندانپزشک به آن توجه نکند ایمپلنت وارد سینوس می شود و جدا از اینکه درد و ورم دارید احساس سوزش نیز می کنید.

البته باید بگوییم که آستانه درد هر کسی  با دیگری متفاوت است و برای همه افراد درباره درد نمی توان یک نظر را داشت. برای مثال فردی از نظر جسمی و روحی بسیار قویتر عمل می کند و طاقت بالایی دارد. همین مورد باعث میشود برای تجویز دارو نیز دندانپزشک متفاوت عمل کند.

شدت دردی که بعد ایمپلنت دندان رخ می دهد به نحوه انجام آن توسط دندانپزشک نیز مرتبط باشد، اینکه از چگونه ابزاری استفاده می نماید و چه مقدار سوراخ برای قرار دادن ایمپلنت ایجاد می کند نیز بستگی دارد. بعد از انجام ایمپلنت دندان احتیاج می باشد که چند روزی را به مراقبت بپردازید تا به طور کامل درد ناشی از جراحی دندان شما بهبود یابد. ایمپلنت دندان بهتربن روش برای جایگزینی دندان های شما است تا همان حسی را داشته باشید که گویا دندان های طبیعی خود را دارا می باشد و به راحتی میتوانید به خوردن و آشامیدن بپردازید.

از بدترین نوع دردهای دندانی را میتوان وقتی گفت که درد به عصب رسیده باشد و زمانی که فرد به این مرحله دچار شود تحمل آن بسیار سخت می شود و در اولین فرصت باید به درمان آن پرداخت. درمان ریشه دندان و یا به اصطلاح عصب کشی از انواع روش های درمانی در دندانپزشکی است و افراد زیادی هستند به این روش رو آوردند و ایرادات دندنان خود را برطرف ساخته اند.

عصب کشی روشی است که طی آن عصب دندان را خارج می کنند و بعد از آن کانال ایجاد شده بر دندان را با مواد مخصوص پر می نمایند. این روش با این هدف انجام می شود که بیمار بتواند دندان طبیعی خود را داشته باشد و بدون درد و احساس بدی بتواند بصورت عادی خوردن و آشامیدن داشته باشد و ظاهر زیبای دندان خودش حفظ شود و معمولا دو جلسه و در برخی مواقع کمتر طول می کشد که این کار انجام شود.

احساس درد در زمان خوردن و آشامیدن از اولین نشانه هایی است که به شما اخطار می دهد دندانتان مشکل دار شده و هر چه زودتر برای رفع آن اقدام نمایید.

زمانی که دندان شما دچار پوسیدگی عمیق می شود و در برخی موارد ترک میخورد نیاز هست که به درمان ریشه آن پرداخت. اگر دندانپزشک شما بعد از معاینه به شما گفت که احتیاج است شما عصب کشی انجام دهید شاید نگران کننده باشد. اما بدانید ترس در اینجا معنی ندارد، مهم است که شما به درمان ریشه دندان خود بپردازید و با خارج کردن قسمت عفونی دندان درد آن ناحیه را برای همیشه از خود دور کنید و سلامت دندان خود را تامین نمایید.

در حال حاضر تنها راه قطعی و موفقیت آمیزی که می شود دندان خود را ترمیم کنید و درد آن را از بین ببرید، عصب کشی است و هر کسی که از این درمان را استفاده کرده نتیجه خوبی گرفته است.

یکی از راه هایی که می تواند به شما کمک کند در هنگام معالجه درد کمتری را حس کنید استفاده از بیهوشی می باشد. اما باید به این موضوع توجه کنید که این روش برای هر کسی قابل انجام نیست و در شرایط خاص انجام می شود که در ادامه برای شما بیشتر در این باره خواهیم گفت.

دندانپزشکی با بیهوشی از روش هایی است که در هنگام جراحی های سخت و طولانی استفاده می شود و در این حالت هم بیمار و هم دندانپزشک احساس بهتر دارند و بدون هیچ مشکلی درمان انجام می شود. داشتن دندان های یکدست و زیبا شاید در دوران قدیم سخت به نظر می رسید اما امروزه با پیشرفت علم در شاخه دندانپزشکی دیگر برای شما دندانی سالم و زیبا رویا نخواهد بود.

امروزه کلینیک های خوب دندانپزشکی انواعی از خدمات را برای ترمیم و زیبایی دندان ها ارائه می دهند و دندانپزشکان با جدید ترین متدهای روز دنیا زیبایی دندان را به شما ارائه می دهند.

دندانپزشکی با بیهوشی اجازه می دهد تا درمان های دندانپزشکی بدون حس کردن درد و در بعضی موارد بدون بیدار شدن بیمار در حین عمل انجام شود. این بیهوشی ها در طیف وسیعی از روش ها از جراحی های بسیار تهاجمی مانند جراحی قلب باز گرفته تا اقدامات جزئی مانند کشیدن دندان و درمان های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند.

حالا شاید برای شما سوال باشد چه کسانی می توانند از روش دندانپزشکی با بیهوشی استفاده نمایند؟

افراد مبتلا به مشکلات کبدی ، کلیوی ، ریوی یا قلبی ممکن است نیاز به تنظیم دوز داشته باشند زیرا دارو ممکن است در بدن مدت بیشتری طول بکشد و اثر قوی تری داشته باشد. همچنین می تواند در افرادی که سابقه سکته مغزی ، بیماری آلزایمر ، پارکینسون ، تیروئید یا بیماری روانی یا زنان باردار دارند خطرناک باشد. اگر دچار ریفلاکس اسید ، عفونت یا گلودرد دهان ، آلرژی ، حالت تهوع شدید یا داروهای دیگر مانند قرص های خواب آور یا دارو هستید ، حتماً به دندانپزشک اطلاع دهید.

اگر از انواع بیهوشی بخواهیم برایتان بگوییم موارد زیر را به اختصار می توان نام برد. باید این را در نظر داشته باشید که برای استفاده از این روش نظر دندانپزشک شما الویت دارد و حتما باید انجام شود.

  • دندانپزشکی تحت بیهوشی محلی:

 از این روش برای کاهش درد بیمار در ناحیه لثه ها دندان استفاده می شود و به دو نوع این نوع روش ببرای بیهوشی وجود دارد:

  1. موضعی
  2. تزریقی

بیهوشی از روش موضعی به این صورت است که با اسپری سطح لثه ها را بی حس می نمایند و از احساس خارش جلوگیری می نماید.

ببیهوشی تزریقی برای درمان های دندانپزشکی مانند پر کردن، آماده کردن دندان برای تاج و یا درمان های ترمیم و….استفاده می شود و بر ناحیه های مشخص لثه تزریق می گردد.

  • دندانپزشکی تحت بیهوشی عمومی:

این نوع از بیهوشی به گونه ای است که هوشیاری بیمار را کم می کند و او را به خواب عمیق می برد. برای جراحی های طولانی مدت و سخت و پیچیده و یا حتی بیماران پر از اضطراب که از حد کنترل خارج شده اند، از بیهوشی عمومی استفاده می نمایند. برای افراد معلول و کودکان نیز این روش قابل استفاده و مناسب است.

اما کسانی که ترس دارند می توانند از بیهوشی استفاده نمایند؟

  • حفظ ترس در دندانپزشکی :

افرادی هستند که حتی شنیدن نام دندانپزشکی نیز برایشان ترسناک است و اگر در این میان تجربه تلخی نیز داشته باشند، شرایط برایشان سخت تر است. همین ترس باعث می شود خیلی از افراد از مراجعه به دندانپزشک صرف نظر کنند و این اتفاق پیامد های بدی خواهد داشت.

ترس از دندانپزشکی اگر خیلی شدید باشد دندانپزشک را مجبور می سازد تا از بیهوشی استفاده نمایند و شرایط درمان را راحت تر نماید از ان رو اگر ترس شدیدی از دندانپزشکی دارید حتما به کلینیک های تخصصی مراجعه نمایید که از روش دندانپزشکی با بیهوشی استفاده نمایند تا با خیال راحت تر درمان خود را انجام دهید.

دندانپزشک اطفال و درمان آسان برای کودکان دلبندتان

اگر شما کودکی دارید که احتیاج به درمان دارد و از این موضوع ترس دارد از بیهوشی می توانید با شرایط خاص از آن برای فرزند تان استفاده نمایید.

ما در اینجا قصد داریم صحبتی در این زمینه داشته باشیم تا با شناخت بهتری فردی مورد اطمینان را برای خود انتخاب نمایید.

همانطور که می دانید دندانپزشکی اطفال از شاخه های رشته دندانپزشکی است اما با این تفاوت که خدمات آن صرفا مختص کودکان است. در آنجا محیطی را بوجود آورده اند تا کودک شما به دور از هرگونه استرس و نگرانی به درمان دندان هایش بپردازد و در بزرگسالی دچار مشکلات بیشتر نشود.

کسی که قصد دارد تخصص خود را در این زمینه بگذراند ابتدا باید دوره دندانپزشکی عمومی را پشت سر بگذراند و بعد از آن وارد تخصص در زمینه کودک شود و حدودا ۳ سال و نیم طول میکشد تا تخصص خود را بدست آورد.

برای اینکه در این رشته فعالیت خوبی داشته باشید لازم است که روحیه مناسبی داشته باشید و بتوانید ارتباط خوبی با کودکان بگیرید.

اما اصل موضوع و سوالی که شاید داشته باشید این است که چه زمانی کودک را نزد دندانپزشک اطفال باید ببرید؟

باتوجه به تجربیات بعد از رویش اولین دندان کودکتان خوب است که او را زیرنظر یک دندانپزشک اطفال قرار دهید تا اگر دندان های او مشکلی داشت بتوانید در همان سنین پایین تر درمان نمایید.

برای انتخاب دندانپزشک اطفال می توانید از اقوام و آشنایان پرس و جو کنید و همچنین فضای مجازی که امروزه بسیار مورد استفاده هستند کمک خوبی خواهد بود تا فرد مناسب را انتخاب نمایید.

دندانپزشک اطفالی خوب و مناسب محسوب می شود که، در درجه اول برخورد مناسبی داشته باشد و والدین کودک را به بهترین نحو راهنمایی کند.

محیط کلینیک را به گونه ای کودکانه در بیاورد تا کودک احساس ترس نکند و در نظرش آنجا شبیه خانه بازی باشد.

دندانپزشک اطفال حرفه ای هیچوقت نسبت به دیگر همکارای خود بد نمی گوید و ایراد گیر کار آنها نخواهد بود سعی خود را بر این قرار می دهد که کار خود را به بهترین نحو انجام دهد.

خوب است که از قبل در فهم کودک برایش توضیح دهد که چه کارهایی قرار است انجام دهد تا کودک همکاری لازم را با او داشته باشد.

تمامی این موارد که گفته شد و حتی بیشتر از آن مهارتی است که یک دندانپزشک اطفال در دوران تحصیل خود بدست آورده است و شما مطمئن باشید که در هنگام درمان فرزندتان بهترین روش ها را به کار می برند تا او کمترین اذیت و درد را تحمل نماید.

دندانپزشکی مهارتی بی نظیر در علم روز دنیا

از مهمترین ویژگی هایی که دندانپزشک و کسی که در این حوزه فعالیت  میکند باید داشته باشد را میتوانیم به موارد زیر اشاره نماییم.

علاقه به پیشرفت و توانایی مطالعه منظم: علم دندانپزشکی هر روز در حال پیشرفت است، بنابراین مطالعه و پیگیری دانش جدید ضروری است.

قدرت و سلامت جسمانی: کار طولانی مدت، معمولاً در وضعیت ثابت، به ماهیچه ها و اسکلت های نسبتاً قوی نیاز دارد. افرادی که در هر دو اندام مشکلی ندارند قطعا در انجام کارهای دندانپزشکی بسیار بهتر عمل می کنند.

صبر: کار دندانپزشکان نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد و دندانپزشک باید حوصله لازم را برای این کار داشته باشد.

مهارت های کلامی: بسیاری از افراد از درمان های دهانی و درد آنها ترس دارند و این وظیفه دندانپزشک است که به بیمار اطمینان دهد که برای کاهش استرس نیاز به برقراری ارتباط کلامی و آرامش است.

مهارت های اجتماعی: ارتباط انسانی و دوستانه با بیمار علاوه بر ایجاد حس آرامش باعث همکاری بهتر بیمار در حین کار می شود. دندانپزشک باید بتواند با حوصله به سوالات بیماران پاسخ دهد و توضیحات لازم را ارائه دهد. این مهارت به ویژه هنگام کار با کودکان بسیار مهم است.

مهارت با دست های ظریف: هماهنگی دست ها و چشم ها و قدرت دست ها در انجام کارهای ظریف مانند دوخت نقش مهمی در موفقیت دندانپزشک دارد.

سرعت عمل: بسیاری از بیماران دچار مشکل فک هستند و حتی افراد سالم نیز ظرفیت نامحدودی برای باز ماندن ندارند. هنگام کار با کودکان، کارمندان و افراد آسیب دیده، دندانپزشک باید بتواند علاوه بر کیفیت مناسب کار، سرعت عمل خود را نیز افزایش دهد.

حس زیبایی، طعم: تقریباً در تمام کارهای دندانپزشکی علاوه بر درمان علائمی مانند درد و ترمیم مشکلات دندان و لثه، زیبایی نهایی نیز برای بیماران بسیار مهم است. در برخی از تخصص ها مانند زیبایی و طراحی لبخند، ارتودنسی، جراحی لثه، جراحی فک و صورت، حس زیبایی شناسی و توجه به هارمونی نیز اهمیت دارد.

توانایی حل مسئله و خلاقیت: اگرچه دانش فنی لازم در حین تحصیل و بعد از آن به دانش آموزان ارائه می شود، اما خلاقیت و حل مسئله دو استعداد ذاتی در فرد هستند یا برای موفقیت بیشتر باید تقویت شوند.  دندانپزشک ممکن است با موارد جدید یا استثنایی مواجه شود که نیاز به ترکیبی از قابلیت ها و راه حلی جدید دارد.

توجه به جزئیات: نکات کوچک و دقیق زیادی برای درمان مشکلات دندانی وجود دارد. توجه کافی به لثه، هر دندان، معاینه صحیح بافت مخاطی داخل دهان، گرفتن شرح حال و توجه به داروهای مصرفی و بیماری های زمینه ای فرد، همگی در انتخاب بهترین و کم عارضه ترین درمان نقش اساسی دارند.

توجه به اخلاق انسانی و حرفه ای: اخلاق به ویژه در زمینه هایی که به سلامت روح و جسم افراد مربوط می شود بسیار مهم است. برای فردی که به اخلاق، انصاف و عدالت در زندگی خود معتقد است، رضایت و سلامتی بیمار از اهمیت بالایی برخوردار است.

با همه تعریفاتی که شد و آشنایی مختصری که با روش های دندانپزشکی بدست آوردید باید بدانید که مهمتر از هر چیزی انتخاب دندانپزشک کاربلد و با تجربه است تا بتواند درمان شما را به بهترین حالت انجام دهد و از عوارض بعدی جلوگیری شود و شما مجبور نباشید چندین بار به دندانپزشکی مراجعه کنید. یک مرکز دندانپزشکی مطمئن و معتبر باید  به گونه ای باشد که احساس امنیت و آرامش در آن حس شود. علاوه بر این مورد فضای تمیز و استریل داشته الخصوص در زمان حال که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنیم واجب تر از همیشه است که به این موارد دقت شود تا از بروز اتفاقات نابهنگام جلوگیری شود.

همانطور که گفته شد برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند.

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال درمان دندان های خود در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند با شماره ۲۶۶۴۰۹۵۷-۰۲۱ یا ۲۶۶۴۰۹۰۷-۰۲۱  تماس حاصل فرمایید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید