انتشار این مقاله


توضیحاتی درباره سفید کردن واژن

آیا درباره روش های سفید کردن واژن، اطلاعاتی کافی دارید؟ در تمام جوامع داشتن یک رابطه جنسی عاشقانه و لذت بخش به استحکام زندگی زناشویی، کمک موثری می کند. یک روش افزایش میل همسر، برای برقراری رابطه جنسی، جوان سازی و زیبایی ناحیه تناسلی خانم می باشد. با سفید کردن واژن، موجب ایجاد اشتیاق در همسر خود، برای برقراری رابطه جنسی شوید.

روش های سفید کردن واژن

آیا درباره روش های سفید کردن واژن، اطلاعاتی کافی دارید؟ در تمام جوامع داشتن یک رابطه جنسی عاشقانه و لذت بخش به استحکام زندگی زناشویی، کمک موثری می کند. یک روش افزایش میل همسر، برای برقراری رابطه جنسی، جوان سازی و زیبایی ناحیه تناسلی خانم می باشد. با انجام سفید کردن واژن، موجب ایجاد اشتیاق در همسر خود، برای برقراری رابطه جنسی شوید.

یکی از دلایل مراجعه خانم ها به پزشک زنان، درمان تیرگی ناحیه تناسلی می باشد. این تیرگی تاثیر بدی بر روابط زناشویی می گذارد و موجب کاهش اعتماد به نفس خانم ها می شود. امروزه با پیشرفت علم پزشکی، روش های مختلفی جهت سفید کردن واژن وجود دارد که می توان بدون داشتن هیچ گونه استرسی اقدام به سفید کردن واژن کرد. اکثر خانم ها فقط به زیبایی ظاهری توجه نمی کنند، بلکه دوست دارند زیبایی را در همه قسمت های بدن خود داشته باشند، این گونه افراد می توانند با استفاده از روش های مختلف، تیرگی واژن خود را نیز از بین ببرند و واژن زیباتری داشته باشند.

دلایل تیره شدن پوست واژن

  1. تیرگی به دلیل ژنتیک یا رنگ خود پوست
  2. بالا رفتن سن
  3. اضافه وزن: در خانم های چاق به علت اصطکاکی که در قسمت تناسلی به مرور زمان ایجاد می شود، واژن آنها تیره رنگ می شود.
  4. وجود تغییرات و اختلالات هورمونی
  5. کمبود ویتامین ها و مواد معدنی
  6. تولید بیش از اندازه رنگدانه پوستی در واژن
  7. پوشیدن لباس زیر تنگ و چسب که واژن در فشار باشد یا به علت تنگی زیاد لابیاها از کناره های لباس بیرون بزنند و در اثر تماس با کناره لباس آزرده شوند.
  8. وجود رطوبت در واژن
  9. تهویه در ناحیه تناسلی به خوبی انجام نشود.

۱۰- عرق کردن زیاد

  1. بارداری
  2. استفاده از پودر تالک
  3. داشتن رابطه جنسی زیاد
  4. ابتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک
  5. وجود اختلالات کبدی و پوستی
  6. ابتلا به بیماری های آکرومگالی، کوشینگ و سرطان معده
  7. ابتلا به اختلالات تیروئید
  8. ساییده شدن واژن در هنگام انجام پیاده روی به مدت طولانی و ورزش دوچرخه سواری
  9. استفاده زیاد از ژیلت و تیغ به خصوص اگر کهنه باشند.
  10. ابتلا به عفونت های قارچی و باکتریایی در ناحیه تناسلی
  11. رعایت نکردن بهداشت فردی
سفید کردن واژن

راه های مختلف برای سفید کردن واژن

  1. سفید کردن واژن با استفاده از مراقبت های خانگی
  • استفاده از آب لیمو: ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو را با ۱۰ قطره گلاب مخلوط کرده، به وسیله یک پنبه به واژن بمالید. این محلول برای مدت ۳ تا ۵ دقیقه بر روی واژن قرار بگیرد تا تاثیر خود را بگذارد. اگر احساس سوزش داشتید، ناحیه تناسلی را بشویید. این روش را در هر روز ۳ بار انجام دهید.
  • استفاده از جوش شیرین: جوش شیرین می تواند جهت درمان عفونت های قارچی و باکتریایی موثر باشد. همچنین مصرف جوش شیرین همراه با چند قطره آب لیمو، باعث از بین رفتن تیرگی واژن می شود.
  • استفاده از سفیده تخم مرغ: سفیده تخم مرغ را خوب به هم بزنید تا کف کند، مقداری از کف را برداشته و روی واژن قرار دهید و صبر کنید تا کاملا خشک شود. سپس با آب سرد واژن را بشویید. سفید کردن واژن با استفاده از سفیده تخم مرغ، روشی بدبو می باشد ولی خیلی سریع شما را به هدفتان می رساند.
  • استفاده از صابون: صابون های خاصی وجود دارد که خانم ها برای روشن کردن واژن از آن استفاده می کنند ولی صابون موجب به هم خوردن تعادل Ph ناحیه تناسلی می شود که این مورد موجب تیرگی بیشتر واژن می شود.
  1. سفید کردن واژن با استفاده از کرم های موضعی: زمانی که تیرگی واژن خیلی زیاد نباشد، می توان با تجویز پزشک از کرم های مخصوصی برای بهبود تیرگی استفاده کرد. این کرم ها دارای عصاره گیاهانی مانند جلبک دریایی ،آلوئه ورا ، خیار، گیاه شیرین بیان، توت و مواد شیمیایی مانند هیدروکینون هستند که ممکن است باعث ایجاد عوارض پوستی شود. در ترکیب این کرم ها انواع ویتامین A و C وE وجود دارد.
  2. سفید کردن واژن با استفاده از لیزر: این روش یکی از روش های سفید کردن واژن در تهران می باشد. با استفاده از لیزر، پوست تیره واژن از بین رفته، در نتیجه پوست شاداب و روشن می شود. استفاده از لیزر تاثیر دائمی دارد، چون تمام پوست تیره واژن از بین می رود. در این روش پزشک با استفاده از کرم بی حسی محل لیزر را آماده می کند تا احساس درد کمتری ایجاد شود. مدت زمان هر جلسه لیزر حدود نیم ساعت می باشد.
  • مراقبت های بعد از انجام سفید کردن واژن با استفاده از لیزر
  1. برقراری رابطه جنسی بعد از انجام لیزر به مدت ۳ تا ۵ روز ممنوع می باشد.
  2. برای مدتی به داخل استخر یا وان آب گرم نروید.
  3. انجام فعالیت ورزشی تا بهبودی کامل واژن، ممنوع می باشد.
  4. حتما بعد از شست و شو، واژن را خشک کنید.
  5. لباس زیر نخی و گشاد بپوشید تا تهویه به خوبی انجام شود.
  6. بهداشت فردی را به خوبی رعایت کنید. به طورمرتب لباس زیر را که نم دار می شود، عوض کنید.
  7. لازم است بدانید که بعد از انجام لیزر برای سفید کردن واژن، در یک ماه اول بعد از لیزر، تیرگی واژن بیشتر می شود. این افزایش میزان تیرگی به دلیل تاثیر شروع لیزر روی پوست واژن می باشد، نگران نباشید این حالت از بین می رود.

هزینه سفید کردن واژن در تهران با لیزر، بستگی به مقدار تیرگی واژن دارد. هر چه میزان تیرگی بیشتر باشد، تعداد جلسات بیشتری برای درمان لازم است. همچنین نوع دستگاهی که جهت سفید کردن واژن استفاده می شود، در هزینه نهایی تاثیر می گذارد. فاصله هر جلسه لیزر با جلسه بعدی یک ماه می باشد.

کلام آخر

برای سفید کردن واژن و استفاده از روش لیزر، باید با پزشک متخصص زنان مشورت کنید. خانم دکتر طاهره فروغی فر – فلوشیپ فوق تخصصی زنان و زایمان جراح زیبایی زنان، پزشک ماهر و باتجربه ای هستند که می توانید، جهت مشورت و انجام زیبایی ناحیه تناسلی به ایشان مراجعه کنید.

سفید کردن واژن

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید