انتشار این مقاله


بهترین کلینیک های کاشت ریش

بسیاری از آقایان که با مشکلاتی چون ریزش موهای ریش، خالی بودن، کم پشت بودن و یا حتی کچلی آن مواجه هستند، به دنبال راهی هستند تا از شر این مشکل برای همیشه راحت شوند و بهترین و قطعی ترین روش برای حل مشکل کم مویی، خالی بودن و نازکی موهای ریش و سبیل کاشت مو در […]

بسیاری از آقایان که با مشکلاتی چون ریزش موهای ریش، خالی بودن، کم پشت بودن و یا حتی کچلی آن مواجه هستند، به دنبال راهی هستند تا از شر این مشکل برای همیشه راحت شوند و بهترین و قطعی ترین روش برای حل مشکل کم مویی، خالی بودن و نازکی موهای ریش و سبیل کاشت مو در آن نواحی است. در این مقاله به طور کلی درباره کاشت ریش و روش های آن اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم سپس بهترین کلینیک کاشت ریش را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید. 

کاشت ریش 

کاشت ریش یک عمل شایع زیبایی در آقایان است و عمدتا این عمل را برای زیباتر شدن موهای ریش و سبیل انجام می دهند. کاشت ریش درست مانند کاشت مو سر می ماند و در این عمل مو پیوند زده می شود. ابتدا بانک مو یا ناحیه اهدا کننده که عمدتا پشت سر و کنارهای سر است بررسی می شود و سپس فولیکول های مو از آن نواحی برداشت شده و به نواحی مورد نظر پیوند زده می شوند. نکته مهمی که برای پیوند باید مد نظر قرار داده شود این است که فولیکول های اهدا شده باید کاملا سالم و قوی باشند تا نتیجه دلخواه گرفته شود. از این رو این خیلی مهم است که مقاومت فولیکول ها به خوبی تشخیص داده شود و بدانید بهترین منطقه اهدا کننده کجاست. از آنجایی که خود فرد متقاصی اطلاعاتی در این زمینه ندارد باید یبه یک متخصص مراجعه نماید تا از این نظر مورد بررسی قرار گیرد. 

روش میکروگرافت برای کاشت ریش 

روش میکروگرافت یکی از روش های برتر و مدرن است که برای کاشت ریش مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش کاملا پیشرفته ابتدا فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده با دقت بسیار بالا برداشت می شود و از آنجایی که اینکار توسط دستگاه انجام می شود دقت آن بسیار بالا است تا فولیکول ها آسیب نبینند. معمولا در مقایسه با روش های دستی کارآمدی و جواب دهی این روش بسیار بالا است. روش میکروگرافت یکی از روش های پیوند مو طبیعی می باشد. برای انجام این عمل کاشت ریش، متخصص معمول منطقه مورد نظر را بی حس می کند و سپس فولیکول ها توسط دستگاه برداشت می شوند. این فولیکول های برداشت شده توسط دستگاه میکرو ایمپلنتر در منطقه مورد نظر در صورت کاشته می شوند. 

مزیت های روش میکروگرافت برای کاشت ریش

این روش نسبت به روش های گذشته مزیت های زیادی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم. در مقایسه با روش های قدیمی در این روش از دستگاه استفاده می شود. از این رو درصد خطا، احتمال آسیب و صدمه، آسیب دیدن فولیکول ها و خونریزی به شدت کاهش یافته است. از دیگر مزیت های این روش این می باشد که در صورت که فرد متقاضی بیماری پوستی دارد و یا موهای او به واسطه بیماری هایی چون سرطان و بر اساس شیمی درمانی ریخته است، می تواند از این روش استفاده نمایید و پرپشتی را در ناحیه ریش و سبیل خودش مجددا تجربه نماید. از دیگر مزیت های این روش این است که در این روش سرعت پیوند مو در منطق ریش بسیار بالا است و موها خلی سریع شروع به رشد می کنند و فرد در سریع ترین زمان ممکن می تواند به نتیجه دلخواه خود برسد. همچنین کسانی که برای پیوند ریش از این روش استفاده می نمایند، نیازی به دوره نقاهت دراز مدت ندارند. از دیگر مزیت های استفاده از روش میگروگرافت این است که از نجایی که عمل کاشت و برداشت با دستگاه مخصوص صورت می گیرد احتمال خطا و آسیب دیدن فولیکول ها تقریبا صفر است و در مقایسه با روش های معمولی کارآمدی بالایی دارد. 

روند کاشت ریش چگونه است؟

دقیقا همانند کاشت ابرو و یا کاشت مو، اکثرا کاشت ریش نیز با استفاده از تکنیکی به نام انتقال واحد فولیکولی (FUT) انجام می شود که شامل برداشتن موهای کاشته شده برای ایجاد بهترین بافت و پوشش کامل بر روی صورت است. پزشک برش های کوچکی در ناحیه ریش ایجاد می کند، که جهت و الگوی رشد ریش شما را نشان می دهد. 

موهای کاشته شده از کجا می آید؟

موهای کاشته شده از پوست سر شما، عمدتاً از پشت سر، جایی که ضخیم ترین و شبیه به ریش است، می آیند. این به جراح زیبایی کمک می کند تا از بهترین منبع برای پیوند استفاده کند و همچنین به جلوگیری از مشکلات رنگ ریش، قوام و بافت کمک می کند.

فرایند کاشت ریش  چقدر زمان می برد؟

پیوند کامل ریش ممکن است حدود هشت ساعت طول بکشد و روند بهبود و رشد ریش ممکن است چندین هفته طول بکشد.

نکات مهم بعد از کاشت ریش 

به طور کلی، بعد از کاشت ریش باید به نکاتی که متخصصین به شما می گویند توجه لازم را داشته باشید تا به نتیجه مطلوب در این زمینه برسید. ما در اینجا به برخی از نکاتی که شما باید بعد انجام عمل کاشت ریش به آن توجه داشت باشید اشاره می کنیم. نکته اول اینکه شب باید به حالت صاف بخوابید و از خوابیدن روی طرفین یا روی شکم جدا خودداری نمایید. برای حداقل یک هفته از انجام هر گونه ورش سنگین جدا خودداری کنید و فعالیت بدنی سنگینی نداشته باشید. بخش مورد نظر را تا جای که می توانید تمیز نگه دارید. برای مدت طولانی در حمام و آب گرم نمانید و یک مدت استخر و شنا نروید. بعد از کاشت شما باید از شامپوهای مخصوصی استفاده نمایید. از این رو از هر شامپو یا صابونی برای شست و شو استفاده نکنید. در صورتی که از دخانیات استفاده می کنید برای مدتی آن را کنار بگذارید زیرا تاثیر بدی روی منطقه کاشته شده دارد. همچنین حداقل برای یه هفته تحت تابش نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید. همچنین در صورتی که شما از داروهای خاصی استفاده می نمایید، حتما قبل از انجم این عمل درباره آن با پزشکتان مشورت کنید. وقتی موهای کاشته شده بلند شدند قبل از اینکه آنها را کوتاه کنید با پزشک حرف بزنید. همچنین در صورتی که در بخش هایی از پوست حالتی قرمزی یا پوست پوست شدن مشاهده کردید به هیچ عنوان به آن دست نزنید. این حالت معمولا خود به خود از بین می روند و اگر از بین نرفتند می توانید با پزشکتان صحبت نمایید. در ضمن می توانید با مشاوره از پزشک خود از روش هایی نظیر مزوتراپی نیز استفاده کنید.

بهترین کلینیک کاشت ریش 

امروزه افراد و مراکزی زیادی در زمینه کاشت مو و کاشت ریش فعالیت دارند. اما نکته ای که مهم است شما باید مرکزی را انتخاب کنید که از کارآن مطئن باشید. کلینیک الهام با سالها تجربه و با بهره گیری از تیم خبره و متخصص در این زمینه در کنار شما عزایزان است تا بتوانید نتیجه دلخواه تان را بگیرید. این کلینیک از جدیدترین دستگاه ها و فناوری های موجود بهره گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به نتیجه دلخواهتان برساند. عملکرد این کلینیک عالی بوده است و این نتیجه از نظرسنجی از افرادی به دست آمده که در این کلینیک عمل کاشت مو و کاشت ریش را انجام  داده اند. قبل از هر گونه اقدام بهتر است که به کلینیک الهام مراجعه نمایید و با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید و ببنید که آیا شما گزینه خوبی برای کاشت ریش هستید و اگر هستید چه روشی برای شما مناسب است و می توانید بهترین جواب را بگیرید. در کلینیک الهام علاوه بر کاشت مو، ابرو و ریش، می توانید از خدماتی نظیر مزوتراپی، فیشیال، تزریق چربی و تزریق فیلر و غیره انجام می شود.امیدواریم که اطلاعاتمان به دردتان خورده باشید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از اینکه همراه ما بودید سپاسگزاریم. 

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید