انتشار این مقاله


بررسی و انتخاب بهترین روش برای کاشت ناخن

امروز در این مقاله می‌خواهیم بهترین روش برای کاشت ناخن را به شما معرفی کنیم. لطفا تا آخر مقاله با ما همراه باشید. کاشت ناخن، یکی از روش های پرطرفدار برای افزایش زیبایی دست ها، در بین بانوان خوش سلیقه است. در واقع می‌توان گفت، تا حدی زیبایی دست به ناخن ها بستگی دارد. هرچه ناخن ها […]

امروز در این مقاله می‌خواهیم بهترین روش برای کاشت ناخن را به شما معرفی کنیم. لطفا تا آخر مقاله با ما همراه باشید. کاشت ناخن، یکی از روش های پرطرفدار برای افزایش زیبایی دست ها، در بین بانوان خوش سلیقه است. در واقع می‌توان گفت، تا حدی زیبایی دست به ناخن ها بستگی دارد. هرچه ناخن ها مرتب و زیباتر باشند، همان اندازه بر زیبایی دست تاثیر می گذارند. 

برای زیبایی ناخن ها انواع لاک، انواع ژلیش، پودر کاشت، ناخن مصنوعی و … وجود دارد؛ اما کاشت ناخن یکی از بهترین روش ها برای زیبایی ناخن ها به حساب می آید. 

امروزه با توجه به مشغله‌های کاری، صرف زمان برای رسیدگی به ناخن ها به صورت دائمی، می‌تواند کمی خسته کننده باشد. به همین خاطر ما روش بهتری به نام، کاشت ناخن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این روش به دلیل استقبال بی نظیر خانم ها روز به روز در حال گسترش یافتن است، به همین خاطر انتخاب بهترین روش برای کاشت ناخن بسیار مهم می‌باشد.

بررسی بهترین روش برای کاشت ناخن

بهترین روش برای کاشت ناخن و ویژگی‌های آن

کاشت ناخن یکی از گزینه‌های مناسب برای حفظ زیبایی و ظاهر ناخن می‌باشد. ابتدا مواد، روی ناخن‌ها قرار گرفته و سپس مراحل کاشت انجام می‌شود. در ادامه ناخن توسط دستگاه تراشیده شده تا برجستگی ناخن از بین برود و به شکل طبیعی نمایان شود.

نحوه‌ی کاشت ناخن، به طور کلی به سه دسته  تقسیم می‌شود. همه‌ی این روش‌ها جزء مواد الاستیکی و اکریلیک هستند. در روش کاشت پودری از چسب های مختلف برای طراحی استفاده شده که جزء ، دسته‌ی اکریلیک می‌باشد. روش اکریلیک از مخلوط پودر و مایع تشکیل شده که به صورت خمیری بر روی ناخن قرار گرفته و در نهایت توسط ناخن کار طراحی می‌شود و در آخر برای افزایش استحکام و قوام بیشتر ،ناخن های کاشت شده، زیر دستگاه قرار می‌گیرند.

حتما بخوانید: مراقب انواع بیماری های ناخن باشید

راه کار های کاشت ناخن و انتخاب بهترین روش برای کاشت ناخن

روش کاشت پودری یکی از راه کار های کاشت ناخن در این حیطه می‌باشد. این روش در مقایسه با سایر راه‌ها، از نظر مقاومت و طراحی ، بهترین روش برای کاشت ناخن است.. اولین بار، برای کاشت از این روش استفاده شد؛که به نوعی مادر، تمامی کاشت‌ها محسوب می‌شود و سایر کاشت های ناخن با الگوگیری از این روش انجام می‌شوند.

در کاشت ناخن پودری از همان ابتدا ناخن مصنوعی را به ناخن طبیعی افراد چسبانده و طبق نظر مشتری کوتاه می‌شود. در مرحله‌ی بعد مواد مخصوص کاشت و ضد قارچ می‌زنیم و در آخر، ناخن‌ها را سوهان می‌کشیم. روش کاشت پودری به دلیل مقاومت و استحکام زیاد مورد استقبال اکثر خانم ها قرار گرفته است.

معرفی بهترین راه کار های کاشت ناخن

نحوه کاشت ناخن پودری

برای شروع ، ابتدا گوشه و کنار ،تمامی نقاط ناخن را با استفاده از الکل ضدعفونی کرده و ناخن های مصنوعی را به صورت ۴۵ درجه به مدت ۳۰ ثانیه بر روی ناخن خود نگه می‌داریم؛ تا کاملا سخت و محکم روی ناخن ها قرار بگیرند. در مرحله‌ی بعدی ناخن ها را به طور کامل با چسب طمغ پوشانده و سپس داخل پودر می‌کنیم و بعد از چند ثانیه انگشت را خارج کرده و پودرهای اضافه‌ی اطراف ناخن را پاک می کنیم  و مجدد به ناخن ها چسب زده و اطراف آن ها را سوهان می‌کشیم تا مرتب و یکدست شوند

مزایای کاشت نودری

این بافت در مقابل ضربات مقاوم بوده و جزء یکی از پرکاربرد ترین کاشت ها، به شمار می‌رود. کاشت ناخن پودری، سبب افزایش زیبایی، صدف ناخن می شود.

کاشت ناخن ژله ای

کاشت ژله‌ای با استفاده از سه لایه ژل صورت می‌گیرد که هر کدام از  این ژل ها قسمتی از  ناخن را می‌سازند‌. کاشت ژله‌ای در مقایسه با سایر روش ها نازک تر و حساس بوده اما در عوض ظاهری طبیعی و واقعی دارند. مواد کاشت ژله‌ای را به صورت آماده می‌توان تهیه کرد که بعد از مواد ضد قارچ، روی ناخن‌ها قرار می‌دهند و بعد از هر بار ژل زدن، ناخن را داخل دستگاه قرار  داده تا حالت چسبندگی آن از بین برود. کاشت‌ژله‌ای مناسب آب و هوای شرجی بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است. 

مزایای کاشت ناخن پلی ژل

این روش ماندگاری زیادی داشته و در نتیجه نیاز به ترمیم کمتری دارد. کاشت ناخن پلی ژل، در مقایسه با کاشت پودری ظریف‌تر بوده و فرم ناخن ، در این روش کاملا طبیعی می‌باشد. کاشت ژله‌ای  نسبت به روش‌های دیگر آسان و سریع بوده و نیاز به زمان کمتری دارد. مواد مورد استفاده در این نوع کاشت، کاملا بی بو هستند؛ که از آن ها برای کاور ناخن استفاده می‌کنند.

کدام روش کاشت ناخن بهتر است؟ کاشت ژله‌ای یا پودری!!

بهترین روش برای کاشت ناخن، کاشت پودری یا کاشت مادر می‌باشد. این روش همزمان با ترکیب کاشت های دیگر ، سبب مقاومت در برابر عوامل مختلف می‌شود. البته باید در نظر گرفت میزان مقاومت و ماندگاری ناخن‌ها براساس جنس مواد ناخن و روش های ناخن کاری متفاوت است. اما به طور کلی، کاشت پودری در اکثر موقعیت ها قابل استفاده بوده و برای آب و هوای خشک مناسب می‌باشد. در نهایت، افرادی که خواستار ناخن‌های ظریف و براق هستند و یا بیماری تنفسی مانند آلرژی، آسم دارند و بدون دستکش شستشو انجام می‌دهند، روش ژله‌ای مناسب‌تر می‌باشد.

کاشت ناخن با فرمر بهتر است یا تیپ؟

با توجه به نظرات مختلف در این راستا، نمی توان گفت، به طور قطعی کدام روش بهتر و حرفه‌ای تر است؛ زیرا هر دوی این روش ها، طرفداران خاص خود را داشته و توسط کارشناسان در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاشت تیپ جزء یکی از روش‌های قدیمی بوده و به اصطلاح کاشت مادر محسوب می‌شود. این روش در مقایسه با فرمر برتری نداشته و هر کدام مزایای مختص به خود را دارند.

تنها تفاوت این دو در نتیجه‌ای است، که از آن ها، حاصل می شود. هر کدام از این روش ها، هر چقدر دقیق تر و بادوام تر باشند ؛ به همان اندازه مراجعه کننده بیشتری را به خود جذب می‌کند. از روش تیپ معمولا برای ناخن های معمولی استفاده می کنند .اما فرمر، برای تمامی ناخن ها قابل استفاده بوده و کارایی بسیار بالایی دارد. کاشت با فرمر در مقایسه با تیپ، نیاز به زمان کمتری داشته و سبب آزادی عمل شما در حین کار می‌شود.

در نتیجه استحکام ناخن ها، ارتباطی به تیپ یا فرمر ندارد؛ بلکه کیفیت ناخن بر اساس مواد به کار رفته و و روش های ناخن کاری سنجیده می‌شود. باور اینکه کاشت تیپ مقاوم تر است، کاملا نادرست و اشتباه می‌باشد. استفاده از تیپ سبب ایجاد یک سری محدودیت ها، در خصوص انتخاب اندازه و خمیدگی ناخن ها می‌شود‌؛ به همین دلیل ناخن کار‌ها بیشتر از فرمر استفاده می‌کنند. اما در موقعیت هایی که امکان استفاده از تیپ وجود داشته باشد فرمر را کنار می‌گذاریم.

کاشت ناخن با فرمر بهتر است یا تیپ؟

فرق لمینت با کاشت ناخن چیست؟

مراحل انجام لمینت در اصل مانند، کاشت ناخن می باشد. با این تفاوت که برای استفاده از لمینت نیازی به تیپ نداشته و سبب ایجاد فرم در ناخن‌های شما می‌شود. لمینت در مقایسه با کاشت، طبیعی تر بوده و از استحکام بیشتری برخوردار است و در مجموع از کاور ناخن آسان تر بوده و نیازمند به زمان کمتری می باشد‌. در اصل لمینت و کاشت ناخن تفاوت چندانی باهم نداشته و هر دو تقریبا در یک سطح می‌باشند.

در روش کاشت، بعد از سوهان کشی و هم سطح کردن ناخن، با استفاده از تیپ ناخن ها را بلند کرده و سپس مواد کاشت را روی ناخن قرار می‌دهیم و سپس طراحی لازم، صورت می‌گیرد. این امر سبب شده تا ناخن شما نسبت به حالت طبیعی ضخیم تر و قوس دار تر، دیده شود. اما در لمینت مواد موردنیاز به صورت نازک بر روی ناخن قرار گرفته و کار می‌شود ،که علاوه بر محافظت سبب افزایش زیبایی ناخن شده و قوس طبیعی ایجاد می‌کند.این روش برای افرادی که کاشت ضخیم دوست ندارند ؛ مناسب می‌باشد.کاور ناخن از نظر زمان به وقت بیشتری نیاز دارد؛ زیرا نسبت به لمینت یک مرحله اضافه تر دارد، که این مرحله سوهان کشیدن و فرم دهی ناخن ها می‌باشد. دقت کار در کاشت ناخن بیشتر بوده؛ زیرا کوچکترین اشتباهی منجر به ایجاد زخم و عفونت در ناخن‌ها می‌شود. تمامی این این گزینه‌ها، در انتخاب بهترین روش برای کاشت ناخن، تاثیرگذار هستند.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید