انتشار این مقاله


اطلاعاتی درباره محصولات سلامت محور هاژه

محصولات سلامت محور هاژه،  با تهیه محصولات سالم و ارگانیک در جهت ارتقای عملکرد ورزشی ورزشکاران گام برمی دارد.  استفاده از این محصولات باعث می شود تا ورزشکار خیلی سریعتر به نتیجه مطلوب دست یابد.  ورزشکاران حرفه ای و بدنسازان، به عضله سازی  و حجیم  شدن عضلات خود اهمیت زیادی می دهند. ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی مانند رشته بدنسازی، رشته […]

محصولات سلامت محور هاژه،  با تهیه محصولات سالم و ارگانیک در جهت ارتقای عملکرد ورزشی ورزشکاران گام برمی دارد.  استفاده از این محصولات باعث می شود تا ورزشکار خیلی سریعتر به نتیجه مطلوب دست یابد.  ورزشکاران حرفه ای و بدنسازان، به عضله سازی  و حجیم  شدن عضلات خود اهمیت زیادی می دهند.

ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی مانند رشته بدنسازی، رشته های استقامتی و یا پرورش اندام، برای داشتن تناسب اندام همراه با انجام حرکات  ورزشی، باید تغذیه ورزشی بدنسازی سالم هم داشته باشند.  داشتن یک بدن آماده، وزن نرمال و عضلات ورزیده و خوش فرم هدف همه ی بدنسازان می باشد. 

ورزشکاران با استفاده از محصولات سلامت محور هاژه  و رعایت سبک زندگی سالم می توانند با سرعت بیشتری به هدف خود برسند. رژیم غذایی ورزشکار حرفه ای باید همیشه تحت کنترل باشد، برنامه غذایی ورزشکار در روزهایی که تمرین ورزشی انجام می دهد، با روزهای استراحت او متفاوت می باشد. تهیه یک برنامه غذایی صحیح، برای ورزشکار باید توسط یک پزشک متخصص و مربی ورزشی انجام شود. 

امروزه مکمل های غذایی فراوانی در بازار وجود دارد که باید هنگام خرید دقت کافی داشته باشید. زیرا بسیاری از این محصولات به جای اینکه به بهبود عملکرد ورزشی کمک کنند، به سلامتی ورزشکار صدمه می رساند. 

استفاده از محصولات هاژه و انجام تمرینات سخت بدنسازی  کمک می کند تا ورزشکاران در مسیر صحیح بدنسازی قدم بردارند و به نتیجه ایده آل خود دست یابند.

برای تهیه محصولات ارگانیک هاژه از هیچ گونه ماده افزودنی، نگهدارنده و ماده شیمیایی استفاده نمی شود. همچنین در مراحل رشد مواد گیاهی اولیه، از هیچ نوع سم و کود شیمیایی مصرف نمی شود. استفاده از این محصولات به حفظ سلامتی افراد کمک شایانی می کند.

مهمترین ارکان موجود در تغذیه ورزشی بدنسازی

  1. استفاده از پروتئین: اسید آمینه ها، باعث ساخت عضله می شوند. مصرف پروتئین موجب افزایش قدرت عضلانی و وزن ورزشکار می گردد.
  2. استفاده از چربی های سالم: چربی سالم موجب تقویت متابولیسم بدن ورزشکار می شود. همچنین عملکرد هورمونی بدن ورزشکار، بهتر تنظیم می گردد.  وجود ویتامین های محلول در چربی مانند E، A، K و D در چربی های سالم، موجب استحکام استخوان ها، رشد بهتر توده عضلانی، تقویت سیستم ایمنی، انتقال آنتی اکسیدان ها و رشد بافت ها می گردند. 
  3. استفاده از ماهی ها و لبنیات: استفاده از ماهی هایی مانند ساردین و قزل آلا و لبنیات، در عضله سازی تاثیر زیادی دارند. ماهی ها دارای ترکیب امگا ۳ هستند که باعث کاهش کلسترول می شوند. در نتیجه توده عضلانی فاقد چربی ایجاد می گردد. 
  4. استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه: مصرف مواد گیاهی موجب سم زدایی روده، افزایش مقاومت بدن نسبت به بیماری، تنظیم قند خون و رشد عضلات می گردند.
  5. استفاده از کربوهیدرات ها: کربوهیدرات ها، وظیفه تامین انرژی برای انجام تمرینات سخت و سنگین ورزشی  را بر عهده دارند. با استفاده از کربوهیدرات ها، عملکرد ورزشی ورزشکار بهبود می یابد و عضلات، مواد مغذی مورد نیاز را در اختیار دارند.

دانه چیا ارگانیک هاژه

دانه چیا یکی از محصولات بازرگانی صداقت با برند هاژه می باشد که دارای خواص بسیار زیادی است.  دانه چیا دارای آنتی اکسیدان، فیبر، مواد معدنی، و اسیدهای چرب امگا ۳ می باشد.  تمام افراد به ویژه ورزشکاران می توانند، از این دانه در رژیم غذایی خود استفاده کنند و از خواص بی نظیر آن بهره ببرند. دانه چیا به دانه دوندگان شهرت دارد. 

خواص دانه چیا برای ورزشکاران

  1. هیدراتاسیون
  2. کاهش التهاب 
  3. کاهش دردهای مفصلی
  4. افزایش سرعت روند بهبودی بدن ورزشکار
  5. جلوگیری از گرفتگی عضلات
  6. افزایش توان انجام تمرینات ورزشی برای مدت زمان طولانی

 فواید دیگر دانه چیا

  1. کاهش وزن
  2. کاهش قند خون
  3. کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی
  4. کاهش کلسترول بد خون یا LDL
  5. پیشگیری از بروز سرطان
  6. تقویت تراکم استخوانی
  7. کنترل فشار خون بالا

جو دوسر پرک صبحانه

مهم ترین وعده غذایی برای همه ی افراد بخصوص کودکان و ورزشکاران، صبحانه است.  با استفاده از جو دوسر پرک صبحانه هاژه ، مواد غذایی مورد نیاز بدن برای انجام فعالیت های ورزشی و ذهنی را فراهم کنید. این محصول از پرک شده گیاه جو دوسر تهیه می شود و برای پختن نیاز به زمان زیادی ندارد. 

جو دوسر دارای اسید آمینه ها، فیبر فراوان، اسیدهای چرب، مواد معدنی و انواع ویتامین می باشد. استفاده از این محصول هاژه، بین ورزشکاران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. 

 خواص و فواید مصرف جو دوسر پرک برای صبحانه ورزشکاران 

  1. سیر نگه داشتن ورزشکار برای مدت زمان طولانی
  2. تامین پروتئین و فیبر مورد نیاز
  3. تامین انرژی 
  4. بهبود عملکرد ورزشکار
  5. افزایش کارایی بدن
  6. افزایش استقامت بدنی
  7. ترمیم و رشد ماهیچه ها و افزایش توده عضلانی
  8. کاهش وزن 
  9. کاهش فشارهای عصبی و استرس

۱۰-بهبود ریکاوری 

خواص دیگر جو دوسر پرک

  1.  بهبود مشکل بدخوابی
  2. بهبود عملکرد سیستم گوارشی
  3. کاهش قند خون
  4. پیشگیری از سرطان
  5. درمان یبوست
  6. کاهش کلسترول بد خون
  7. افزایش رشد باکتری های مفید در سیستم گوارسی
  8. درمان مشکلات تنفسی مانند آسم
  9. تقویت فولیکول های مو و رشد موها

۱۰-کاهش التهاب و خشکی پوست

کینوا

محصول کینوا هاژه دارای پروتئین فراوانی می باشد که همه اسیدهای آمینه ضروری را دارد. از کینوا می توان در وعده صبحانه، ناهار، شام و یا به عنوان میان وعده استفاده کرد. 

بدنسازان باید در رژیم غذایی روزانه خود، حداقل ۴۰ درصد کربوهیدرات و ۳۰ درصد پروتئین داشته باشند.  کینوا سرشار از کربوهیدرات های پیچیده، ویتامین ها، فیبر محلول، پروتئین و مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، مس، روی، منیزیم و منگنز می باشد. 

خواص کینوا برای ورزشکاران

  1. تامین انرژی فراوان
  2. بهبود عضله سازی 
  3. احساس سیری برای مدت زمان طولانی
  4. کاهش چربی ها در ناحیه شکم و پهلوها
  5. حفظ توده عضلانی
  6. کاهش وزن

فواید دیگر مصرف کینوا

  1. درمان کم خونی
  2. کاهش قند خون
  3. تقویت استخوان ها
  4. پیشگیری از بروز بیماری پوکی استخوان
  5. کاهش فشار خون بالا
  6. کاهش کلسترول بد خون
  7. درمان یبوست
  8. افزایش تمرکز و یادگیری بهتر دانش آموزان

پودر جوانه گندم

پودر جوانه گندم هاژه به علت دارا بودن املاح معدنی، فیبر، کربوهیدرات، چربی های سالم، پروتئین و انواع ویتامین مانند ویتامین های گروه B، E  و C  ،یک مکمل طبیعی  برای بدنسازان محسوب می شود. 

خواص پودر جوانه گندم برای ورزشکاران 

  1. کمک به بازسازی و ترمیم عضلانی
  2. افزایش حجم عضلانی
  3. افزایش متابولیسم بدن
  4. تامین انرژی
  5. بهبود عملکرد عصبی
  6. افزایش شدت تمرینات 
  7. کاهش التهاب و درد
  8. افزایش خونرسانی 
  9. بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  10. تقویت بافت استخوانی
تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید