انتشار این مقاله


کلینیک دندانپزشکی برای لمینت دندان در اصفهان

یکی از جدیدترین روش‌های اصلاح طرح لبخند که به زیباتر شدن دندان‌ها کمک زیادی می‌کند، لمینت دندان در اصفهان است. لمینت یک کلمه انگلیسی و به معنی پوشش می‌باشد و با نام ونیر سرامیکی نیز شناخته می‌شود‌. این پوشش نازک سرامیکی با ضخامت بین ۰.۳ الی ۰.۵ میلی‌متر مقاومت و استحکامی بیشتری از مینای دندان دارد و […]

یکی از جدیدترین روش‌های اصلاح طرح لبخند که به زیباتر شدن دندان‌ها کمک زیادی می‌کند، لمینت دندان در اصفهان است. لمینت یک کلمه انگلیسی و به معنی پوشش می‌باشد و با نام ونیر سرامیکی نیز شناخته می‌شود‌. این پوشش نازک سرامیکی با ضخامت بین ۰.۳ الی ۰.۵ میلی‌متر مقاومت و استحکامی بیشتری از مینای دندان دارد و با چسبیدن به سطح جلویی دندان‌ها مشکلاتی مانند بد رنگ شدن، نامرتبی و اندازه دندان‌ها را اصلاح می‌کند. برای لمینت کردن دندان‌ها نیازی به تراش دادن و آسیب رساندن به بافت آن‌ها نیست. برای لمینت کردن دندان‌ها باید به دنبال بهترین و معتبرترین کلینیک دندانپزشکی در اصفهان باشید تا زیبا شدن دندان‌ها با کیفیت بالایی انجام شود. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و مزایای لمینت دندان در اصفهان توضیح دهیم و در پایان به معرفی بهترین دندانپزشکی زیبایی در اصفهان خواهیم پرداخت.

لمینت دندان (Dental laminate) چیست؟

همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم لمینت دندان یا ونیر، روکش نازکی است که با هدف زیبا شدن دندان‌ها و اصلاح طرح لبخند افراد انجام می‌شود. قرار گرفتن قطعات لمینت روی هر دندان باعث می‌شود که بلندی، کوتاهی، زرد شدن و نامرتبی دندان‌ها به طور کامل اصلاح شود و دندان‌ها به بهترین حالت دلخواه برسند. لمینت‌ها فقط برای زیبایی کاربرد ندارند بلکه مقاومت و استحکام دندان‌ها را نیز افزایش می‌دهد‌ و مانع از پوسیدگی آن‌ها می‌شود. البته بیمار برای مراقبت از دندان‌های لمینت شده باید بهداشت دهان و دندان را نیز به خوبی رعایت کند‌. افرادی که قصد دارند با لمینت دندان در اصفهان لبخند زیباتری داشته باشند، برای انتخاب نوع لمینت بهتر است با متخصص دندانپزشکی زیبایی در اصفهان مشورت کنید. لازم به ذکر است که لمینت دندان برای افرادی که بیماری‌ لثه‌ای و عفونت فعال دارند یا دندان‌های آن‌ها به شدت پوسیده و مینای دندانشان آسیب دیده و دندان قروچه دارند، روش مناسبی نیست. البته دندانپزشک متخصص لمینت بعد از معاینه این افراد توصیه‌های لازم را به آن‌ها خواهد کرد.

لمینت دندان در اصفهان چقدر طول می‌کشد؟

 بیمار ابتدا باید برای جلسه معاینه و مشاوره به کلینیک دندانپزشکی در اصفهان مراجعه کند‌. متخصص لمینت بعد از مشاوره با بیمار در طول سه جلسه و هر هفته یک بار دندان‌های بیمار را قالب‌گیری و روکش‌های لمینتی را روی آن‌ها می‌چسباند. برای طرح لبخند معمولا برای هر یک از فک‌ها فقط هشت تا ده دندان را لمینت می‌کنند. زیرا دندان‌های عقبی که در هنگام لبخند زدن و خندیدن مشاهده نمی‌شوند، نیازی به لمینت و صرف هزینه ندارند.

نحوه انتخاب بهترین دندانپزشک متخصص لمینت دندان  در اصفهان 

برای پیدا کردن بهترین دندانپزشک متخصص لمینت دندان در اصفهان  گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد‌. اگر در اینترنت جستجو کنید با تعداد زیادی دندانپزشک که خدمات دندانپزشکی زیبایی در اصفهان ارائه می‌دهند روبرو خواهید شد. دندانپزشکی زیبایی شامل لمینت دندان، ایمپلنت دندان و کامپوزیت دندان می‌باشد. هر یک از این خدمات به مهارت خاصی نیاز دارد و توسط داندانپزشکان متخصص همان حوزه انجام می‌شود. به عنوان مثال افرادی که یک یا چند دندان خود را از دست داده‌اند و حالا قصد دارند دندان‌های خود را با استفاده از روش لمینت دندان در اصفهان اصلاح کنند. ابتدا باید به یک متخصص ایمپلنت دندان در اصفهان مراجعه کنند و بعد از اتمام مراحل کاشت ایمپلنت دندان در اصفهان برای لمینت دندان‌های خود نزد متخصص لمینت اقدام کنند‌. در لمینت دندان‌ها باید به جزئیات توجه بسیار زیادی شود‌. بنابراین برای پیدا کردن بهترین دندانپزشکی زیبایی در اصفهان به دنبال کسی باشید که حداقل چندین سال سابقه کار درخشان در زمینه لمینت داشته باشد. مشاهده نمونه‌کارهای متخصص لمینت در اصفهان نیز به انتخاب شما کمک خواهد کرد.

عوامل موثر در قیمت لمینت دندان در اصفهان

قیمت لمینت دندان در اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل، نوع برند متریال‌های به کار رفته در ساخت لمینت است. هر برند قیمت متفاوتی نسبت به برند دیگر دارد. عامل بعدی تجربه و مهارت داندانپزشک زیبایی است. قبل از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی در اصفهان می‌توانید از طریق دنبال کردن پیج اینستاگرام کلینیک یا تماس با شماره تلفن‌های کلینیک از تعرفه‌های لمینت دندان آگاه شوید.

لمینت دندان در اصفهان دارای چند نوع است؟

به طور کلی لمینت دندان دارای دو نوع می‌باشد. نوع اول لمینت سرامیکی دندان است که به صورت عامیانه به آن لمینت چینی هم می‌گویند. این لمینت از لحاظ زیبایی ظاهری، ثبات رنگ و مقاومت از کیفیت بالاتری برخوردار است. لمینت سرامیکی ابتدا توسط دندانپزشک قالب‌گیری می‌شود و پس از ساخته شدن در لابراتوار به دندان‌ها می‌چسبد. هزینه لمینت سرامیکی نسبت به روش‌های دیگر گران‌تر است. نوع دوم، لمینت کامپوزیتی است که نسبت به نوع سرامیکی تنوع رنگ بیشتری دارد، اما به دلیل مقاومت کمتر قیمت آن نسبت به نوع سرامیکی ارزان‌تر است.

بعد از لمینت دندان در اصفهان چطور باید از دندان‌ها مراقبت کرد؟

 بعد از انجام روش‌های مختلف زیبایی طرح لبخند از جمله لمینت دندان در اصفهان باید به توصیه‌های پزشک درباره رعایت بهداشت دهان و دندان توجه کرد. برخی از افراد تا چند روز بعد از لمینت کردن دندان‌های خود با نوشیدن آب سرد یا گرم دچار درد خفیفی می‌شوند که تا چند روز طبیعی است و به مرور زمان این درد از بین می‌رود‌. پس از لمینت طبق روال قبل مسواک زدن دندان‌ها را فراموش نکنید. برای جلوگیری از تغییر رنگ دندان‌ها از مصرف زیاد چای یا قهوه و خوراکی‌های رنگی بپرهیزید. در هنگام خوردن میوه و غذا از گاز زدن میوه‌های سفت یا لقمه‌های بزرگ خودداری کنید، زیرا ممکن است به روکش لمینتی دندان‌ها آسیب بزند‌. به هیچ وجه با دندان‌های خود آجیل نشکنید. البته لمینت‌ها در صورت لب پر شدن یا شکستن قابل ترمیم هستند. برای انتخاب و استفاده از دهان‌شویه مناسب حتما با پزشک خود مشورت کنید زیرا برخی از دهان‌شویه‌ها به مرور زمان رنگ دندان‌ها را تغییر می‌دهند. مصرف سیگار و قلیان را کنار بگذارید تا از زرد شدن دندان‌های زیبای خود جلوگیری کنید. برای چک کردن وضعیت دندان‌های خود هر شش ماه یکبار به متخصص لمینت دندان در اصفهان مراجعه کنید تا با بررسی‌های لازم در صورت نیاز دندان‌ها را جرم‌گیری کند‌.

معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی در اصفهان

اگر قصد دارید لمینت دندان در اصفهان را در بهترین کلینیک دندانپزشکی این شهر توسط بهترین متخصص لمینت انجام دهید، به سایت کلینیک دندانپزشکی دکتر حمیدرضا کیانی با آدرس اینترنتی https://dentistry-isfahan.ir/ مراجعه کنید. در این کلینیک خدماتی مانند درمان ریشه دندان، ایمپلنت دندان، لمینت دندان، پروتزهای دندانی، ارتودنسی، پریو، جراحی دندان و خدمات دندانپزشکی کودکان ارائه می‌شود. این کلینیک یکی از مجهزترین کلینیک‌های دندانپزشکی شهر اصفهان است که خدمات خود را با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و باکیفیت‌ترین متریال‌ها توسط بهترین دندانپزشک‌ها انجام می‌دهد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید