انتشار این مقاله


لیزر دایود تیتانیوم: نسل جدید لیزرهای حذف موهای زائد

معرفی لیزر:

موهای هر انسانی یکی از ارکان های زیبایی او محسوب می شود. البته وقتی این موها در جای نامناسب رشد می کنند جلوه خوبینداشته، افراد در جهت حذف این موها به روش های مختلف عملمی کنند.

لیزر موهای زائد یکی از بیشترین روش های مورد استفاده مردان وزنان در چندین سال اخیر بوده است.

لیزر در نواحی قابل مشاهده مثل صورت، یا نواحی پنهان مانندپشت بدن، قفسه سینه، کمر، زیر بغل، پاها و بالای ران و دیگرموارد کاربرد دارد. 

تا آخر این مطلب با ما همراه باشید، اطلاعات لازم در خصوصخرید لیزر تیتانیوم، ویژگیها، کاربردها، نحوه کارکرد، قیمتلیزر تیتانیوم را برایتان به صورت کامل توضیح داده ایم.

لیزر دایود تیتانیوم

لیزر دایود تیتانیوم را بیشتر بشناسیم:

به طور کلی لیزر موهای زائد به عنوان نوعی عمل زیبایی شناختهمی شود. در این عمل ابتدا یک ماده موضعی روی پوست می زنندکه بعد از جذب شدنش، ژل خنک کننده به پوست مالیده می شودسپس لیزر انجام می شود.

دستگاه لیزر دایود تیتانیوم نور را با سرعت های متفاوت برروی سطح مورد نظر آزاد کرده، ملانین های مو را جذب می کند،وقتی به غده مو رسید با گرما فولیکول های مو را کوچک می کند ودرنهایت ریزش مو حاصل می شود. بعد از چند جلسه درمان رشدمجدد موها را نخواهیم داشت و فرد به طور کامل از شر موهایزائد خلاص می شود.

به دلیل اینکه لیزر دایود تیتانیوم برای موهای زائد در قسمتهای مختلف بدن مفید است، بسیاری از کلینیک های زیبایی بدونتوجه کردن به قیمت لیزر تیتانیوم، نسبت به خرید آن اقدام میکنند.

دستگاه لیزر دایود تیتانیوم

لیزر دایود تیتانیوم:

دستگاه لیزر دایود تیتانیوم از دستگاه های جدید در بازار لیزر می باشد. این دستگاه از فناوری کولینگ قوی برخوردار بوده که در هنگام درمان، از گرمای زیاد و سوختگی پوست جلوگیری به عمل می آورد. پرتو لیزر این دستگاه طول موج های ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر را ایجاد می نماید، این طول موج ها نفوذ بیشتری به عمق فولیکول ها دارند. لیزر دایود تیتانیوم برای حذف موهای ضخیم ایده آل عمل می کند به همین جهت برای بیکینی عملکرد فوق العاده ای دارد. حتی برای پوست های تیره هم قابلیت انجام دارد. بهترین درمان برای حذف موهای زائد پشت و سینه مردان است. به افرادی که موهای بوری دارند توصیه می شود. بهترین گزینه برای خانم هایی که پر مو هستند می باشد. از دیگر قابلیت های لیزر دایودتیتانیوم می توان به استفاده برای مردان و زنان با هر تناژ پوستی اشاره کرد. 

اقدامات قبل و بعد از انجام لیزر:

انجام مشاوره با پزشک متخصص پوست، که رنگ پوست و ضخامت و رنگ مو را در نقاط درمانی مد نظر قرار می دهد. پزشک باید فرد را به انجام چک آپ و آزمایش خون بفرستد، ضمن بررسی سطح هورمون های خون، موانع انجام لیزر مثل مصرف برخی از داروها را چک نماید، به طور کامل از وضعیت سلامت جسمی فرد مراجعه کننده اطمینان یابد، سپس برای انجام لیزر اقدام نماید.

قبل از انجام لیزر، باید موهای زائد ناحیه مورد تقاضا حتما تراشیده شود و از سایر روشها، مثل موم، نخ، وسایل الکتریکی، کرم های موبر و غیره استفاده نشود.

پس از انجام لیزر هم دستورالعمل های پزشک را رعایت کنید. نباید نور مستقیم خورشید با پوست تماس پیدا کند، از هرگونه وسایل برنزه کننده استفاده نشود. اگر قرمزی و تورم داشتید از کمپرس خنک برای کاهش سوزش استفاده کنید.

اقدامات قبل و بعد از انجام لیزر

ویژگیهایی برای خرید لیزر تیتانیوم:

این دستگاه به لیزر بدون درد معروف می باشد. دارای فناوری سه بعدی بالینی است و صفحه نمایش پانزده اینچ بزرگی دارد که مورد علاقه کاربران است. در سیستم این دستگاه از مواد مضر استفاده نشده، بر روی پوست های تیره تاثیر بسزایی دارد. دستگاه لیزردایود تیتانیوم دارای اپلیکاتور سه بعدی است که کار را برای کاربران راحت کرده و به درمان بیماران سرعت می بخشد. بیماران بدون درد و هیچ گونه سوزشی درمان می شوند، زیرا از خنک کننده به روی پوست استفاده می شود.

خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم سود چشمگیری دارد، زیراقیمتش ارزان است و هزینه نگهداری سالیانه کمی دارد، اما درمراکز زیبایی با توجه به تعداد بالای مشتریان، می توان خیلی زودمبلغ هزینه شده را درآورد و درآمد زیادی را از این طریق به دستآورد. به همین دلیل خرید لیزر تیتانیوم برای انواع مراکز زیباییو کلینیک ها یکی از ضروریات است. اگر قصد خرید این دستگاهفوق العاده را دارید، هرچه سریعتر با کارشناسان الو لیزر تماسبگبرید تا راهنمایی های مناسب وکاملی را جهت خرید آسان شمادر اختیارتان قرار دهند.

خرید لیزر تیتانیوم

کاربردها:

مهمترین کاربرد های لیزر دایود تیتانیوم عبارتند از: حذف موهای زائد از پوست، جوانسازی پوست و درمان ضایعاتی که بر روی رنگدانه های پوست و همچنین بر روی عروق تاثیر می گذارند.

لیزر دایود تیتانیوم به دلیل ایمنی بالا در مناطق ظریف و حساس پوست مثل ناحیه صمیمی و پوست صورت استفاده می شود. دارا بودن تجهیزات بهداشتی یکبار مصرف در این دستگاه سبب شده تا برای قسمت های حساس بدن مورد استفاده قرار گیرد که ناحیه بیکینی و پا از دیگر کاربردهایش می باشد. به دلیل از بین بردن فولیکول های مو و بستن منافذ پوست و ایجاد پوستی صاف و یکدست یکی دیگر از کاربردهای لیزر دایود تیتانیومدر ناحیه زیر بغل و بازوها می باشد. برداشتن موهای زائد ناحیه قفسه سینه و کمر که برای مردان بسیار جذاب می باشد، توسط این دستگاه به سرعت انجام می شود. درنهایت جذابترین کاربرد این دستگاه در از بین بردن موهای زائد صورت است که به ایمن ترین روش انجام می پذیرد.

نکات لازم هنگام خرید:

در هنگام خرید لیزر تیتانیوم حتما به این نکات توجه نمایید، تا ضمن شناخت دقیق تر، از خرابی دستگاه جلوگیری کنید.

توجه به میزان توان دستگاه، میزان خنک کنندگی، اینکه دستگاه برای چند پالس دوام دارد، اندازه سرعت برحسب پرتاب در ثانیه، برای چه میزان از مساحت بدن طراحی شده، دستگاه حتما گارانتی خرید داشته باشد، دارا بودن خدمات پس از فروش، دستگاه مجوزهای لازم و گواهینامه فروش داشته باشد، به تعداد هندپیس ها توجه شود، به تناسب دستگاه با نوع پوست دقت لازم را داشته باشید که برای هر رنگ پوست و مویی کاربرد داشته باشد، قابلیت دستگاه و عمر باتری آن بسیار مهم است، در نهایت برای خرید لیزر تیتانیوم به کیفیت دستگاه و کشور سازنده اهمیت بدهید. دستگاه را از مراکز معتبر فروش مثل الولیزر بخرید چون در بازار دستگاه های فیک و کپی شده و بدون تاییدیه زیاد است.

دستگاه لیزر دایود تیتانیوم، با بهره گیری از رابط کاربری بسیار قوی و اتصال به اینترنت اشیاء و استفاده کردن از نرم افزار اسمارت کلینیک، که قابلیت استفاده برای انواع تبلت ها و گوشی های تلفن همراه را داراست، در کنترل بیماری و درمان از راه دور به پزشکان کمک شایانی می نماید. همین امر سبب خرید لیزرتیتانیوم بیش از پیش گشته است.

قیمت لیزر تیتانیوم:

عوامل موثر بر قیمت لیزر تیتانیوم به توان دستگاه و نوع آن، کشور سازنده، تعداد هندپیس ها، خنک کننده یا چیلر برمی گردد. دستگاه های چیلردار به دلیل درد کمتری که ایجاد می کنند طرفداران بیشتری دارند. البته نوسانات دلار هم بر قیمت لیزرتیتانیوم تاثیرگذار است. بنابراین مهمترین نکته ای که در خریدلیزر تیتانیوم مورد توجه قرار می گیرد قیمت این دستگاه است.

با افزایش شرکت های تولید کننده لیزر در دنیا، به دلیل اینکه لیزردایود تیتانیوم از پیشرفته ترین دستگاه ها در این زمینه است، پزشکان و بیماران نیز رضایت کامل را از عملکرد این دستگاه دارند، مراکز فروش باید اطلاعات کاملی را به صورت کاتالوگ در اختیار مراکز زیبایی و کلینیک های معتبر بگذارند تا آنها مطمئن تر برای خرید لیزر دایود تیتانیوم قدم بردارند.

محمد امین صحابی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید