انتشار این مقاله


با انواع جدا کننده فضا آشنا شوید

پاراوان یا پارتیشن چوبی وسیله‌ای جدا کننده و کاربردی در بسیاری از حوزه‌هاست که در پزشکی نیز کاربردهای خاصی دارد. در واقع این محصول برای تقسیم بندی بخش‌های مختلف یک بیمارستان، مطب و… استفاده می‌شود که ممکن است در اندازه‌های متفاوت در نظر گرفته شود. همانطور که می‌دانید پاراوان یا پارتیشن چوبی برای جداسازی فضاهای داخلی از […]

پاراوان یا پارتیشن چوبی وسیله‌ای جدا کننده و کاربردی در بسیاری از حوزه‌هاست که در پزشکی نیز کاربردهای خاصی دارد. در واقع این محصول برای تقسیم بندی بخش‌های مختلف یک بیمارستان، مطب و… استفاده می‌شود که ممکن است در اندازه‌های متفاوت در نظر گرفته شود. همانطور که می‌دانید پاراوان یا پارتیشن چوبی برای جداسازی فضاهای داخلی از دیوار استفاده می‌شود، اما در برخی از موقعیت‌ها نیاز است که از وسایل کاربردی‌تر مانند پاراوان به کارگیری شود که از جنس‌های مختلف خواهند بود که از جمله می‌توان به نوع چوب، پارچه یا حتی حصیری اشاره کرد. حال با توجه به اهمیت این وسیله در این مقاله قصد داریم تا به معرفی انواع این محصول بپردازیم.

مهم‌ترین کاربردهای پاراوان‌های بیمارستان

معمولاً با توجه به ویژگی‌هایی که این محصول دارد به راحتی در اکثر موقعیت‌های بیمارستان قابل استفاده است، لذا از جمله با اهمیت‌ترین کاربردهای این محصول عبارتند از:

– جمع شوندگی و یا افزایش طول این وسیله

– تولید این وسیله برای بیمارستان کاملاً تأییده شده و از جنس آنتی باکتریال

– محکم و قابل شستشو بودن جنس پرده‌ی پاراوان

– وجود طرح و رنگ‌های مختلف از این محصول برای انتخاب و استفاده در موقعیت‌های مختلف

– عدم دید در صورت استفاده از این محصول در اتاق‌ها و دیگر موقعیت‌های بیمارستان و مطب‌ها

– استفاده آسان در بخش‌های مختلف مطب

– راه‌اندازی ساده و بدون دردسر با استفاده از چرخ‌های این محصول

انواع مدل‌های پاراوان پزشکی

انواع مدل‌های پاراوان پزشکی

حال اجازه دهید به معرفی بهترین‌ جدا کننده‌های بیمارستان‌ و مطب‌ها بپردازیم تا اگر نیاز به استفاده از این نوع محصولات داشتید، با اطلاعات کامل‌تری اقدام به خرید کنید:

·       جدا کننده طرح استوار

این مدل از پاراوان برای مطب و بیمارستان بهترین انتخاب است. از ویژگی‌های این محصول نیز می‌توان به پروفیل ۱۶ میلی‌متری MDF استفاده شده برای جنس قاب این جدا کننده اشاره کرد. همچنین وزن یک دست ۴ لنگه‌ای این محصول در حدود ۱۵ کیلوگرم است. برای خرید این وسیله‌ی کاربردی بهتر است که با مراکز معتبر تماس داشته باشید.

·       جدا کننده طرح مدرن

این نوع محصول از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و جنس پنل وسط آن نیز MDF سه میلی‌متری است. نوع ساده این محصول از مهم‌ترین مزیت‌های این پاراوان پزشکی محسوب می‌شود که خرید آن را به صرفه‌تر کرده است. ضمناً گفتنی است که این جدا کننده دارای قاب طوسی به به همراه پنل سفید است. البته این طرح دارای دیگر رنگ‌ها مانند قهوه‌ای سوخته و مشکی نیز خواهد بود.

·       جدا کننده طرح مهتاب

درجه یک بودن یک جدا کننده پزشکی فوق العاده دارای اهمیت است که در این محصول به طور کامل در نظر گرفته شده است. از ویژگی‌های ظاهری این محصول می‌توان به حداکثر ۵۳ سانتی‌متر پهنای یک لنگه آن اشاره کرد. همچنین ارتفاع آن نیز در حدود ۱۸۰ سانتی‌متر است. این پاراوان ساده مختص بیمارستان‌هاست و به کرات از آن استفاده می‌شود.

·       جدا کننده طرح برگ

اگر به جدا کننده‌های نوع لیزر برش علاقه‌مند هستید، می‌توانید از این نوع محصول استفاده کنید. جنس قالب و پنل کار به ترتیب پروفیل ۱۶ میلی‌متری MDF و دو عد ام‌دی‌اف سه میلی‌متری است. در حال حاضر رنگ قهوه‌ای سوخته برای این جدا کننده بیشترین خریدار را دارد که در عرض‌های مختلف در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

·       پاراوان چاپی دندان سفید

این نوع جدا کننده مختص سالن و کلینیک است و ارتفاع آن به ۱۸۰ سانتی‌متر می‌رسد. پهنا و وزن یک دست ۴ لنگه‌ای این محصول نیز به ترتیب ۵۳ سانتی‌متر و ۱۵ کیلوگرم است. گفتنی است که نوع این جداکننده به صورت چاپی دو رو بوده که خریداران مختص به خود را دارد. ضمناً ناگفته نماند که رنگ این محصول قهوه‌ای سوخته و سفید است.

·       جدا کننده چاپی دکتر کد ۳۱۴۳

همانطور که مشخص است این نوع پاراوان برای مطب و یا بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به صورت چاپی دو رو است. کیفیت این نوع محصول کاملاً ایده‌آل و درجه یک بوده و در رنگ‌های مختلف مانند سفید موجود خواهد بود. ضمناً ناگفته نماند که قیمت این محصول مناسب بوده و اکثر کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها با کمترین دغدغه می‌توانند آن را تهیه کنند.

·       جدا کننده چاپی سایه انداختن کد ۳۱۲۹

نوع دیگری از جدا کننده که در حال حاضر برای کلینیک‌ و مطب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، جدا کننده چاپی دو رو است که از کیفیت فوق العاده عالی برخوردار است. جنس قاب و پنل این محصول از ام‌دی‌اف بوده و در رنگ‌های مختلف عرضه شده است. این پاراوان پزشکی با قیمت فوق العاده‌ای در دسترس متقاضیان قرار داده شده است.

·       جدا کننده طرح ناخن کد ۳۰۱۱

از ویژگی‌های این جدا کننده می‌توان به جنس پنل وسط محصول که چاپ روی یک MDF سه میلی‌متری است اشاره کرد. ضمناً چاپ دو رو و کاملاً قابل استفاده برای سالن و کلینیک‌ها از جمله مزیت‌های به کارگیری از این محصول هستند. پهنا، ارتفاع و وزن یک دست ۴ لنگه‌ای این پاراوان نیز به ترتیب ۵۳ سانتی‌متر، ۱۸۰ سانتی‌متر و ۱۵ کیلوگرم است.

·       جدا کننده طرح دکتر و تکنولوژی کد ۳۱۴۳

همانطور که از نام این محصول مشخص است، برای موقعیت‌هایی مانند سالن، مطب و کلینیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپی دو رو و درجه یک بودن این محصول که آن را با قیمت مناسب همراه کرده است، از ویژگی‌های این محصول است. اگر قصد خرید و استفاده از یک پاراوان ایده‌آل دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از این طرح دیدن کنید که در رنگ‌های مختلف نیز در نظر گرفته شده است.

خرید انواع جدا کننده از فروشگاه اینترنتی ویکی دکو

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه نیاز به انواع پاراوان برای مطب، بیمارستان، کلینیک و دیگر موقعیت‌ها دارید کافی است که از یک مرکز معتبر در این زمینه استفاده کنید که پیشنهاد ما برای این منظور استفاده از خدمات فروشگاه ویکی دکو است. این مرکز تخصصی سال‌هاست که در این زمینه به فعالیت مشغول است و به ارائه انواع جدا کننده‌ها مانند پارتیشن چوبی متحرک و مواردی از این دست اقدام کرده است. از مزیت‌های به کارگیری از فروشگاه ویکی دکو می‌توان به کیفیت عالی محصولات پاراوان و قیمت فوق العاده‌ه عالی‌شان اشاره کرد. حال برای اینکه بتوانید یک خرید کم دردسر داشته باشید توصیه می‌کنیم که حتماً از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران این مجموعه تخصصی در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین خرید را از این نوع محصولات داشته باشید.

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید