انتشار این مقاله


سلامتی و نشاط خود را با بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تجربه کنید

همه ما بار ها شنیده ایم که آب مایه حیات است. جمله ای آشنا که تقریبا در تمام طول زندگی مان بارها به گوش مان خورده و به آن ایمان آورده ایم. اما در برخی موارد این آب آنقدر کثیف و نامناسب بوده که به هیچ عنوان نمی توان آن را آب آشامیدنی نامید. حتی […]

همه ما بار ها شنیده ایم که آب مایه حیات است. جمله ای آشنا که تقریبا در تمام طول زندگی مان بارها به گوش مان خورده و به آن ایمان آورده ایم. اما در برخی موارد این آب آنقدر کثیف و نامناسب بوده که به هیچ عنوان نمی توان آن را آب آشامیدنی نامید. حتی برای مصارف روزانه نیز توصیه نمی شود. بنابراین آب باید تا حد امکان خالص باشد تا بتوان آن را بدون نگرانی نوشید.

استفاده از آب تصفیه شده برای سلامت بدن و پیشگیری از بسیاری مشکلات و بیماری ‌ها لازم و ضروری می باشد. آب ‌های تصفیه شده توسط بهترین دستگاه‌ تصفیه آب خانگی از هرگونه آلودگی، میکروب، عوامل بیماری ‌زا و آلودگی ‌های فیزیکی مثل گل و لای پاک‌ سازی شده‌اند و افراد می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی آن را مصرف کنند. 

آب بخش عمده ‌ای از وزن هر انسان را تشکیل داده و استفاده آن به میزان کافی برای او حیاتی است، برخی از املاح و مواد معدنی مفید در آب به حفظ سلامت شخص کمک می‌کنند. البته همان‌ قدر که نوشیدن آب سالم برای انسان لازم است، خوردن آب آلوده هم  باعث بیمار شدن او می شود. به همین دلیل پزشکان، متخصصان تغذیه و تمام کارشناسان توصیه می‌کنند. حتما آب تصفیه شده مصرف کنید، تا زندگی سالمی و پر نشاطی داشته باشید.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در سال ۱۴۰۱

همان طور که در قسمت بالا اشاره شد، با توجه به آلودگی بیش از حد آب، در هر خانواده ای وجود یک دستگاه تصفیه لازم و ضروری می باشد. در ایران برند های متفاوت و مختلفی در بازار وجود دارد که از کیفیت بالایی برخوردارند. از جمله ایزی ول، سافت واتر ، پیوریکام، آکواجوی، اکولایف ، هیوندای، دستگاه های تصفیه نوا، و غیره.. می باشد. 

برند نوا یکی از معروفترین برند های دستگاه تصفیه آب موجود در بازار تصفیه می باشد. بخصوص دستگاه تصفیه آب نوا ۸۵۳۰PLUS یکی از  پرطرفدارترین محصولات این برند می باشد.

این برند یکی از پر فروش ترین دستگاه تصفیه در فروشگاه آبندیش می باشد که با رضایت بسیاری از مشتریان همراه می باشد. این دستگاه تایوانی مجهز به ۴ مرحله فیلتراسیون پیش تصفیه پر قدرت، ۱ مرحله فیلتر اسمز معکوس قوی و با کیفیت برای تصفیه املاح شیمیایی موجود در آب و همچنین ۳مرحله فیلتراسیون برای فرآوری آب می باشد. قیمت این محصول مناسب بوده و شما می توانید از فروشگاه آبندیش  بصورت شرایط نقد و اقساطی خرید کنید. کافیست با ما در ارتباط باشید. 

۵ ویژگی مهم  دستگاه تصفیه آب 

  • کیفیت قطعات در دستگاه تصفیه آب خانگی باید درجه یک و گیاهی باشد.
  • فیلترهای آب نیز به دلیل تماس مستقیم با آب باید از مواد گیاهی ساخته شوند.
  • دارای استانداردهای بین المللی به خصوص گواهینامه NSF و WQA باشد.
  • خرید از شرکت های معتبر تصفیه آب و نمایندگی شرکت تصفیه آب 
  • دارای مخزن آب  12 لیتری که کیفیت آن ارتباط مستقیمی با کیفیت آب خروجی شما دارد.

باور غلط جوشاندن آب  بجای دستگاه تصفیه آب که حتما باید بدانید

باور غلط و اشتباهی که اکثر مردم فکر می کنند که با جوشاندن آب می توانند کیفیت آن را بهتر کنند و به نوعی آب تصفیه می شود. آب جوشیده با آب تصفیه شده از طریق دستگاه‌ های خانگی ‌تصفیه آب دو مقوله جدا از هم هستند. چرا که با جوشاندن آب قسمت عمده ‌ای از املاح آن باقی می‌‌ماند، و از نظر میکروبیولوژی اگر آبی سالم نباشد با جوشاندن میکروب ‌های آن از بین نمی‌رود و باعث ‌پاک‌ سازی نمی‌شود. در صورتی که با استفاده از دستگاه‌ های تصفیه آب علاوه بر تصفیه آب موجب از بین رفتن املاح و مواد مضر موجود در آب می‌شود.

مثلا زمانی که در واقع ضروری قصد دارید که از آب برکه و رود خانه استفاده کنید چون این آب ها انگل ، میکروب، ویروس و باکتری دارند به مدت ۲۰ دقیقه می توانید آب را بجوشانید تا در اثر حرارت میکروب ها کشته شوند. اما دقت داشته باشید این جوشاندن سموم محلول در آب را از مانند نیترات و ناخالصی های حل شده در آب و سختی آن را بین نمی برد. بنابراین این یک باور غلط در جامعه ما می باشد. شما عزیزان می توانید جهت خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را از فروشگاه آبندیش  اقدام کنید.

فواید آب سالم و تصفیه شده در بدن انسان 

  • حذف ۹۹ درصد آلاینده های آب 
  • بهبود طعم و بوی آب و مزه واقعی غذا
  • صرفه جویی در زمان و هزینه شما 
  • بهبود سیستم گوارشی 
  • از بین رفتن یبوست
  • جلوگیری از نقص های احتمالی در زمان بارداری
  • تقویت سیستم ایمنی برای فرزندان شما
  • کاهش هزینه های مرتبط با پزشکی
  • کاهش بیماری های گوارشی و سرطانی 
  • از بین رفتن یبوست
  • افزایش رشد موها و طراوت شادابی پوست و مو  
  • جلوگیری از ریزش موها 
  • کاهش سردرد و سرگیچه های روزمره
  • کاهش وزن 
  • حذف سرب و کلر از آب آشامیدنی

درمان سنگ کلیه با دستگاه تصفیه آب 

جالب است بدانید که ۲۱۰۰ ماده سمی شناخته شده از طریق آب وارد بدن ما می شود. کمبود آب در بدن ، سختی بسیار زیاد در آب آشامیدنی، ممکن است منجر به ایجاد سنگ کلیه شود. در اکثر موارد در سنگ کلیه، خون انسان بیش از میزان مورد نیاز، کلسیم موجود در آب و غذا را جذب می کند. در نتیجه جذب بالا، میزان کلسیم اضافی در زمان دفع، به دیواره کلیه رسوب می کند و با گذشت زمان سبب تشکیل سنگ کلیه می شود.

بنابراین برای حفظ سلامت کلیه ها و جلوگیری از تشکیل سن کلیه و اثرات آب سخت، استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی توصیه می گردد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب با کارشناسان فروشگاه آبندیش تماس حاصل نمایید. ما، مشتریان زیادی داشته ایم که از بیماری سنگ کلیه در رنج بودند، پس از آنکه از آب تصفیه شده توسط این دستگاه ها را استفاده کردند، سنگ کلیه آنها در مدت چند ماه از بین رفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر دستگاه تصفیه آب در پیشگیری از سنگ کلیه می توانید به سایت ما مراجعه کنید. 

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با قیمت مناسب در بازار 

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، خواسته خیلی از خریداران و مصرف کنندگان می باشد. همین موضوع باعث شده تا خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل به یک سردرگمی در میان مشتریان آن باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید نمایندگی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در فردیس  مراجعه کنید. 

فروشگاه آبندیش مرکز فروش و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل، فیلتر دستگاه تصفیه با برند های مختلف در تهران می باشد. 

این فروشگاه بزرگ یک مرکز معتبر در زمینه‌ی عرضه و فروش دستگاه تصفیه آب می باشد که با ارائه‌ی اطلاعات جامع و کامل به مشتریان کمک‌ می‌کند تا بتوانند بهترین دستگاه تصفیه آب را متناسب با نیاز خود انتخاب کنند. همچنین آبندیش به عنوان نمایندگی رسمی فروش دستگاه تصفیه آب تایوانی نوا را در ایران می باشد. 

از خدمات ارزنده و پس از فروش این مرکز می توان به مشاوره رایگان و خرید اقساطی انواع برند معتبر دستگاه تصفیه، نصب رایگان و راه اندازی دستگاه تصفیه ، تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب ، سرویس ، تعمیرات دستگاه تصفیه آن اشاره کرد. 

هدف این مجموعه با نظر گرفتن بودجه شما ضمن مقرون به صرفه بودن، آبی سالم و با کیفیت مطلوب را برای شما و خانواده ‌تان به ارمغان بیاورد. لذا تمام محصولات خود به تمام نقاط تهران و شهرستانها در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان ارسال می کند.

راه های ارتباطی ما

تهران – اندیشه فاز ۴- بازار ایرانی اسلامی

۰۲۱۲۶۷۴۱۶۵۱

۰۲۱۶۵۳۴۱۴۳۴

۰۲۱۲۶۷۶۳۰۳۹

info@abandish.net

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید