انتشار این مقاله


مشاوره آنلاین با جراح لاغری در تهران

افرادی که از چاقی بسیار زیاد رنج می‌برند و با استفاده از دارو و یا ورزش و… نتوانسته‌اند وزن کم کنند؛ حتما به فکر لاغری با استفاده از عمل جراحی افتاده‌اند. مشاوره آنلاین جراحی لاغری به این افراد کمک می‌کند تا بتوانند با توجه به سن، شرایط فیزیکی، میزان وزن و… بهترین روش عمل جراحی […]

افرادی که از چاقی بسیار زیاد رنج می‌برند و با استفاده از دارو و یا ورزش و… نتوانسته‌اند وزن کم کنند؛ حتما به فکر لاغری با استفاده از عمل جراحی افتاده‌اند. مشاوره آنلاین جراحی لاغری به این افراد کمک می‌کند تا بتوانند با توجه به سن، شرایط فیزیکی، میزان وزن و… بهترین روش عمل جراحی را به پیشنهاد و توصیه پزشک انتخاب نمایند. زیرا همان‌‌طور که می‌دانید ریسک بعضی از عمل‌های جراحی برای برخی افراد بسیار بالاست. بنابراین لازم است پیش از انتخاب هر روش درمانی با پزشک متخصص لاغری مشورت نمایند. ما در این مطلب قصد داریم ضمن بررسی چند نمونه از روش‌های لاغری، در خصوص رزرو نوبت از دکتر لاغری در تهران صحبت کرده و دکتر قدسی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با انجام مشاوره آنلاین با ایشان، یکی از روش‌های جراحی لاغری را انتخاب نمایید. یکی از رایج ترین روش های جراحی لاغری عمل اسلیو معده است و یکی از رایج ترین سوالات در مورد این عمل هزینه عمل اسلیو معده به صورت آزاد، با بیمه تکمیلی، تامین اجتماعی و غیره است پس قبل از ادامه این مقاله، مقاله هزینه عمل اسلیو معده را مطالعه نمایید.

چاقی چیست و چگونه می‌توانیم متوجه شویم چاق هستیم؟

می‌دانید که بدن برای سوخت‌وساز و تامین انرژی بدن مقدار زیادی چربی را ذخیره می‌کند. زیرا وجود چربی‌ها در رژیم غذایی به جذب ویتامین‌های محلول در چربی وسایر مواد مغذی کمک می کند. بنابراین دریافت میزان مشخصی چربی به سلامتی بدن کمک کرده اما مازاد آن برای بدن مضر است و می‌تواند سبب بیماری‌های بسیاری از جمله مشکلات قلبی عروقی، مشکلات مفصلی و… شود. به‌همین جهت بسیاری از پزشکان تاکید می‌کنند که برای جلوگیری از جذب چربی‌های بیشتر و داشتن بدنی سلامت؛ یک رژیم غذایی کم چرب داشته باشید.

اما یک نکته مهم در این میان وجود دارد که می‌تواند پرسش افراد بسیاری به شمار آید. اینکه از کجا بفهمیم جزو دسته افراد چاق هستیم!؟ برای این منظور، بسیاری وزن کشی به وسیله ترازو را راهی برای متوجه شدن از این موضوع می‌دانند. اما به نظر پزشکان این امر به تنهایی کافی نیست. برای اینکه متوجه شوید اضافه وزن دارید و یا چاق هستید؛ اطلاع از شاخص توده بدنیBody Mass Index بسیار کارآمد می‌باشد. زیرا بی ام آی تناسب موجود بین قد و وزن ما را مشخص می‌کند. هرچه این عدد بیشتر باشد؛ یعنی وزن ما نسبت به قدمان بیشتر است و دچار چاقی هستیم. دریافت مشاوره آنلاین با دکتر لاغری در تهران می‌تواند یکی از راه‌هایی باشد که شما در خصوص بررسی شرایط بدنی خود انجام دهید و پس از دریافت نتیجه، اقدام به درمان‌هایی که نیاز دارید نمایید.

چاقی را به کمک چه روش‌هایی می‌توان درمان کرد؟

هنگامی که به مشاوره آنلاین یا حضوری با پزشک متخصص در این حوزه می‌پردازید؛ پزشک متناسب با شرایط بدنی و بررسی بی ام آی شما ممکن است چهار روش مختلف را جهت لاغری برای شما در نظر گیرد که در ادامه به صورت خلاصه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

ایجاد تغییرات اساسی در شیوه زندگی

بسیاری از ما عاداتی در مورد خوردن غذا داریم که این امر در طولانی مدت سبب شده تا ما دچار چاقی شویم با کنار گذاشتن این عادات بد غذایی می‌توان تا حد زیادی به لاغر شدن کمک کرد. به‌عنوان مثال بررسی میزان کالری‌ای که وارد بدن خود می‌کنید به‌همراه داشتن فعالیت بدنی روزانه و همچنین استفاده از مواد غذایی سالم و کم چرب به شما کمک می‌کند تا لاغر شوید.

داشتن فعالیت بدنی و انجام ورزش

یکی دیگر از راه‌هایی که در مشاوره آنلاین جراحی لاغری می‌تواند به شما پیشنهاد شود داشتن فعالیت بدنی مداوم و روزانه است زیرا فعالیت دائمی از نظر جسمی به‌همراه مصرف کم مواد غذایی کالری‌دار، سبب کاهش وزن و حفظ آن در طولانی مدت خواهد شد و شما را در برابر دچار شدن به بیماری‌هایی مانند بیماری‌های قلبی، دیابت و برخی سرطان‌ها و یا از بین رفتن استخوان‌ها و درد مفاصل مصون خواهد کرد بدون آنکه شما برای لاغری نیاز به جراحی پیدا کنید.  

image_1655840511.png

استفاده از داروهای کاهش وزن

یکی از روش‌های لاغری که در مشاوره تلفنی با جراح لاغری به شما پیشنهاد خواهد داد؛ استفاده از داروهای کاهش وزنی است که از طرف اداره غذا و دارو مورد تایید قرار گرفته باشد. چنانچه نتوانستید با تغییر عادات غذایی و یا ورزش موفق به کم کردن وزن خود شوید؛ مصرف دارو البته در کنار روش‌های پیشین به شما در این خصوص کمک خواهد کرد. ما در این مطلب قصد نداریم داروی خاصی را به شما معرفی کنیم زیرا این موضوع یک امر تخصصی است که تنها پزشک شما بر اساس ویژگی‌های جسمی می‌تواند دارویی خاص را به شما معرفی نماید.

جراحی‌های کاهش وزن

ممکن است هنگام دریافت مشاوره آنلاین جراحی لاغری با پزشک متخصص‌تان به شما گزینه جراحی پیشنهاد شود. زیرا در برخی مواقع میزان چاقی به اندازه‌ای است که درمان دارویی و یا داشتن رژیم غذایی سالم و… چندان پاسخگو نبوده و بی ام ای شما بالاتر از ۴۰ نشان داده شده است. مشاوره آنلاین با دکتر لاغری در تهران به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین روش جراحی را انتخاب کنید. ما در ادامه به معرفی این روش‌ها خواهیم پرداخت. روش‌های مختلف جراحی چاقی سبب کم شدن حجم معده می‌شود. اما اینکه این جراحی به چه شکلی انجام شود؛ موضوع مهمی است که پزشک متخصص به شما پیشنهاد خواهد کرد.

  • جراحی باندینگ معده. یکی از روش‌های لاغری گاستریک باندینگ یا گذاشتن حلقه سر معده است. با استفاده از این روش، فضای معده به وسیله یک حلقه محدود کوچک‌تر شده و فرد با خوردن غذای کمی احساس سیری خواهد کرد.  
  • جراحی اسلیو گاسترکتومی. این جراحی نیز با هدف درمان چاقی انجام می‌شود و پزشک متخصص از طریق لاپاراسکوپی و تنها به ایجاد چند برش کوچک در جداره شکم، حدود ۸۰ درصد حجم معده را کم خواهد کرد.
  • جراحی بای پس معده، جراحی بای پس معده Gastric Bypass Surgery نیز یکی از روش‌های پیشنهادی پزشکان برای درمان چاقی است. این عمل نیز یک عمل لاپاروسکوپیک به شمار می‌آید که به دو روش مختلف صورت می‌گیرد.
image_1655840479.png

دکتر حامد قدسی 

همان‌طور که می‌دانید و در جامعه می‌بینید؛ میزان چاقی رو به افزایش است. بنابراین بسیاری از افراد ممکن است بخواهند از روش جراحی‌های لاغری برای رسیدن به اندامی ایده‌آل استفاده نمایند. اما تشخیص انجام آن بستگی به نظر پزشک شما دارد. برای این منظور نیز لازم است با رزرو نوبت از دکتر لاغری در تهران و دریافت مشاوره حضوری و یا استفاده از مشاوره آنلاین جراحی لاغری مطب دکتر حامد قدسی از ایشان برای انجام یکی از راه‌های درمان چاقی و یا جراحی کمک بگیرید. دکتر قدسی پس از پایان دوره تحصیلات جراحی، دوره‌های متعددی را در زمینه جراحی لاپارسکوپی پایه و پیشرفته، گذرانده است و می‌تواند به شما کمک نماید بهترین روش را برای درمان چاقی خود انتخاب نمایید. برای اطلاع از نوبت‌دهی حضوری و یا استفاده از مشاوره آنلاین به شما پیشنهاد می‌کنیم که به وب‌سایت مطب ایشان به آدرس الکترونیکی https://drhamedghodsi.com/  مراجعه کنید.

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی منتشر شده است و دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن بر عهده ندارد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید