انتشار این مقاله


هنگام استفاده از محصولات ضد جوش برای مراقبت از پوست چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

پوست یکی از اعضای مهم بدن انسان است. هرچه­قدر در حفظ و نگه­داری پوست خود کوشاتر باشیم، ضمن اینکه زیباتر  دیده می­شویم، می­توانیم روند پیری را هم به تاخیر بیاندازیم. اما نکات بسیار مهمی در رابطه با مراقبت از پوست وجود دارد که برای حفظ سلامتی این عضو مهم، باید این نکات را کاملا رعایت کنیم. […]

پوست یکی از اعضای مهم بدن انسان است. هرچه­قدر در حفظ و نگه­داری پوست خود کوشاتر باشیم، ضمن اینکه زیباتر  دیده می­شویم، می­توانیم روند پیری را هم به تاخیر بیاندازیم. اما نکات بسیار مهمی در رابطه با مراقبت از پوست وجود دارد که برای حفظ سلامتی این عضو مهم، باید این نکات را کاملا رعایت کنیم.

یکی از رایج­ترین مشکلات پوستی که اکثر افراد با آن مواجه هستند، جوش است. حال اگر این زائده بر روی صورت باشد، با حساسیت بیشتری هم مواجه است و تلاش بیشتری برای از بین­بردن و جلوگیری از ایجاد مجدد آن انجام خواهد گرفت؛ که یکی از رایج­ترین آنها استفاده از کرم ضد جوش است.

جوش یا آکنه یک زائده کوچک است که روی پوست ایجاد می­شود و زمانی اتفاق می­افتد که غده­های چربی فعال شوند. این جوش­ها به وسیله میکروب آلوده می­شوند و ترشحاتی بر روی سطح آنها ایجاد می­شود.

معمولا در دوران نوجوانی شاهد بروز آکنه بر روی صورت و اعضای بدن هستیم، اما این زائده­ها تنها محدود به این سن نیستند و در هر سنی ممکن است شاهد بروز آن­ها بر روی صورت و بدن خود باشیم.

از بحث هورمون­های دوران بلوغ که بگذریم، شایع­ترین علت ایجاد این زائده­ها، استفاده از لوازم آرایش نامرغوب و غیراستاندارد است. شما تنها در صورتی که لوازم آرایشی استاندارد و مرغوب را از مکانی معتبر تهیه کنید، می­توانید با اطمینان خاطر و بدون نگرانی از جوش و خراب شدن پوستتان آنها را مورد استفاده قرار دهید. اگر به دلایل متعدد مثل هورمون­ها، استرس، دوران قاعدگی و … دچار آکنه می­شوید، حتما باید نسبت به خرید کرم ضد جوش اقدام نمایید.

بهترین کرم ضد جوش چه ویژگی هایی دارد؟

اگر برای خرید کرم ضد جوش اقدام نمایید متوجه خواهیدشد که انواع بسیار متنوعی با برندها و نام­های متنوع و با کارکردهای مختلف، در بازار موجود می­باشند و شما در میان این انبوه از کرم ضد جوش احساس سردرگمی خواهید نمود. بعضی از کرم­های ضد جوش با از بین­بردن چربی اضافی پوست سبب می­شوند تا جوش­های جدید ایجاد نشود، برخی از این کرم­ها ضمن از بین بردن آکنه، سلول­های مرده پوست را از بین می­برند و سبب رشد سلول­های جدید پوستی می­شوند. برخی دیگر با از بین­بردن میکروب­هایی که سبب ایجاد آکنه هستند، عامل را نابود کرده و مانع ایجاد آن­ها می­شوند. بنابراین هر نوع پوستی نباز به کرم ضد جوش مخصوص خود دارد.

برای تهیه یک کرم خوب بهتر است در مرحله اول به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید تا با شناسایی پوست و علت آکنه های شما، بهترین کرم ضد جوش را برایتان تجویز نماید. اما علاوه بر پزشک، دوستان و آشنایانی که از کرمی خاص استفاده نموده و نتیجه مطلوب را کسب نموده­اند، می­توانند راهنماهای خوبی برای شما باشند. اگر شما به دنبال راهنمای انتخاب و خرید بهترین ژل و کرم ضد جوش هستید، حتما با معرفی یک مرکز معتبر برای خرید لوازم آرایشی و سایر ملزومات مربوط به مراقبت از پوست و مو همراه ما باشید.

خانومی، فروشگاه معتبر خرید لوازم آرایش و لوازم مراقبت از پوست

همانطور که اشاره نمودیم حفظ سلامت پوست و مو می­تواند تاثیر به­سزایی در شادابی و حال خوب ما داشته باشد. اینکه پوستی لطیف و درخشان و در عین حال ضد جوش و گیسوانی براق و سالم داشته باشیم، تنها در گرو این است که محصولات آرایشی و مراقبتی استاندارد و تایید شده را از مکانی معتبر تهیه نماییم. خانومی یک فروشگاه معتبر و باسابقه در زمینه ارائه انواع محصولات مراقبتی است. شما اگر نیاز به سایت خرید لوازم آرایشی و یا خرید کرم ضد جوش داشتید، تنها کافی است تا به خانومی سری بزنید و با توجه به تنوع محصولات با کیفیت این فروشگاه، آنچه نیاز دارید را با خیالی آسوده تهیه نمایید.

برای هر محصولی که در فروشگاه خانومی موجود است، توضیحات کارشناسی ارائه شده­ است و مشاورین و متخصصین این مجموعه در هفت روزه هفته، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره برای خرید محصول هستند. بنابراین خرید از این فروشگاه می­تواند لذت یک خرید آنلاینِ خوب و هدفمند را به شما هدیه دهد و در عین حال با ارائه محصولاتی کاملا استاندارد و بهداشتی، پوستی سالم و شاداب و مویی درخشنده را تقدیم شما نماید. بنابراین اگر به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می­دهید، “خانومی” را از یاد نبرید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید