انتشار این مقاله


فروش انواع سمعک در کلینیک سمعک هوشمند

سمعک هوشمند چیست؟  امروزه سمعک هوشمند با تکنولوژی و کیفیت بالایی تولید می‌شود. کشورهای زیادی در تولید و ارائه این محصول فعالیت دارند. سمعک‌های هوشمند از توانایی تغییر برنامه‌ و اتومات صدا برخوردار هستند. به طوری‌که می‌توانند به طور اتوماتیک صدا را افزایش یا کاهش دهند. قابلیت سمعک‌های هوشمند به حدی‌ست که اگر شما در محیط شلوغی قرار […]

سمعک هوشمند چیست؟ 

امروزه سمعک هوشمند با تکنولوژی و کیفیت بالایی تولید می‌شود. کشورهای زیادی در تولید و ارائه این محصول فعالیت دارند. سمعک‌های هوشمند از توانایی تغییر برنامه‌ و اتومات صدا برخوردار هستند. به طوری‌که می‌توانند به طور اتوماتیک صدا را افزایش یا کاهش دهند. قابلیت سمعک‌های هوشمند به حدی‌ست که اگر شما در محیط شلوغی قرار داشته باشید، برنامه سمعک‌‌های هوشمند بر اساس محیط شنیداری تغییر می‌کند.

این محصولات دارای میکرون جهت دار هستند و از این طریق مانع از صدای باد، نویزهای ناگهانی و… می‌شوند. بررسی‌ها نشان می‌دهد در گذشته جهت پردازش سمعک‌ها تنها از دو کانال برای جدا سازی صداها استفاده می‌شد. اما امروزه در شرایط سخت شنیداری، برخی از این سمعک‌ها با هشت کانال یا بیشتر کار می‌کنند. پیشرفت تکنولوژی سبب شده است سمعک‌های هوشمند با کارایی و قابلیت‌های فراوانی تولید شوند. به طوری‌که سمعک‌های هوشمند از قابلیت اتصال با دیگر دستگاه‌هایی همچون تلویزیون، تلفن هوشمند و… برخوردار هستند. این اتصال به وسیله بلوتوث صورت می‌گیرد. 

سمعک

ویژگی‌های سمعک هوشمند 

  • تشخیص صدای زن و مرد به وسیله سمعک‌های هوشمند امکان پذیر است. 
  • این محصولات صدای دور را از نزدیک به راحتی تشخیص می‌دهند. 
  • سمعک‌های هوشمند قابلیت تشخیص صدای جلو از عقب و صدای ساکت از شلوغ را دارند.
  • ·       صدای تلفن، تلویزیون و… با سایر صداها به وسیله سمعک هوشمند به آسانی قابل تشخیص می‌باشد.
  • ·       این نوع سمعک‌ها جهت حذف صداهای اضافی از سیستم میکروفن جهت دار برخوردار هستند. این سیستم در محیط‌های شلوغ و پُر سروصدا از کاربرد بالایی برخوردار است. 
  • این محصولات قادرند نویزهای ناخواسته را شناسایی و آن‌ها را حذف کنند. 
  • کاهش نویز دیجیتال در این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. 
  • این سمعک‌ها می‌توانند نویزهای ناگهانی و بلندی که بر اثر برخورد دو شیء ایجاد می‌شوند را حذف کنند. 
  • برخی افراد که از این نوع سمعک‌ها استفاده می‌کنند، ممکن است ساعات زیادی از وقت خود را بیرون از خانه و در طبیعت سپری کنند. این سمعک‌ها صدای وزش باد را کاهش می‌دهند. 
  • ذخیره اطلاعات و یادگیری از دیگر ویژگی‌های سمعک هوشمند می‌باشد. 
سمعک هوشمند
  • این محصول از تکنولوژی وایرلس برخوردار است. 
  • با توجه به مزایای این محصول، سمعک‌های هوشمند گزینه بسیار مناسبی جهت تمام گروهای سنی کم شنوا  محسوب می‌شوند. 

استفاده از سمعک‌ هوشمند مناسب چه افرادی است؟ 

طراحی و تولید سمعک‌ها به شیوه‌ای صورت گرفته است که تمام افراد کم شنوا می‌توانند از این محصولات استفاده کنند. در سیستم این محصولات سطوح مختلف فناوری مورد استفاده قرار گرفته است. افراد کم شنوا و کاربران می‌توانند با توجه به میزان کم شنوایی خود نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کنند. تحقیقات نشان می‌دهد به دلیل لزوم زبان آموزی، این محصول گزینه بسیار مناسبی جهت کودکان کم شنوا به شمار می‌رود. 

 اطفال و کودکان کم شنوا جهت درست شنیدن به کوچک‌ترین محرک‌های صوتی نیاز دارند. این محرک‌ها در محیط سبب می‌شوند کودکان و اطفال سخن دیگران را با شفافیت و کیفیت بالا بشنوند. این محصولات قادرند صداهای گفتاری را از نویز فضای اطراف جدا کنند تا کودک به راحتی صداها را بشنود. این محصولات سبب بالا بردن توانایی ارتباط کودکان با دوستان، والدین، مربیان و… می‌شوند. به طوری‌که کودکان با استفاده از این سمعک‌ها حس خوبی را تجربه می‌کنند. 

سمعک

سالمندان نیز به دلیل پیرگوشی و کهولت سن ممکن است قسمتی از توانایی‌های شنیداری خود را از دست بدهند. در این صورت استفاده از سمعک هوشمند لازم و ضروری می‌باشد. این محصولات به سالمندان کمک می‌کنند در محیط‌های شلوغ مانند رستوران و… صداها را به خوبی و بدون نویز بشنوند. سمعک‌های هوشمند هر نوع صدا را از سایر صداها تفکیک می‌کنند. 

انواع سمعک‌ هوشمند 

تنوع در سمعک‌های هوشمند زیاد است. کودکان، بزرگسالان و سالمندان می‌توانند از این محصول خریداری کنند. کلینیک سمعک هوشمند از سمعک‌های با کیفیت و برند معروف برخوردار می‌باشد. به طور مثال یکی از بهترین سمعک‌هایی که با هزینه کم می‌توانید خریداری کنید، سمعک بلوتوث دار Audicus می‌باشد. 

برای این‌که بتوانید از بین انواع سمعک‌ها بهترین را انتخاب کنید باید به نکاتی همچون کاربردی بودن و خدمات محصول، پشتیبانی، راحتی استفاده، رضایت کاربران و… توجه کنید. 

کاربرد GPS در سمعک‌های هوشمند 

چنان‌چه فرد کم شنوا در حال حرکت باشد، مکان‌های مورد نظر فرد به وسیله داده‌های جی‌پی‌اس سمعک‌های هوشمند به خاطر سپرده می‌شوند و صداها متناسب با محیط تنظیم می‌شوند. سیستم مکان یابی این محصولات فوق العاده پیشرفته می‌باشند. محیط‌هایی که فرد کم شنوا بیشتر وقت خود را در آن مکان می‌گذراند به وسیله سیستم GPS سمعک‌های هوشمند قابل شناسایی است.  

تنظیم سمعک‌ هوشمند از راه دور 

این محصولات از طریق برنامه مخصوص و اینترنت قابل تنظیم هستند. به طوری‌که فرد کم شنوا با بیان مشکل در برنامه توسط ادیولوژیست از راه دور می‌تواند تنظیمات را دریافت کند. لازم به ذکر است این قابلیت بر روی سمعک‌های هوشمند در کشورهای دیگر فعال شده است. همین قابلیت‌ها سبب شده است سمعک‌های هوشمند در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. 

 انواع سمعک

ارزان‌ترین سمعک‌های هوشمند 

تولیدات دیجیتال هوشمند به عنوان ارزان‌ترین سمعک‌های هوشمند شناخته شده‌اند. این نوع سمعک از میکروفن جهت دار، دریافت صوتی، اتصال صوتی مستقیم و… برخوردار نمی‌باشد. برخی از این محصولات در زمان طراحی و تولید، جزء بهترین‌ سمعک‌ها محسوب می‌شدند. اما با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، سمعک‌های هوشمند از قابلیت‌های جدید برخوردار شدند. این محصولات با توجه به نوع برند از قیمت‌های متفاوتی برخوردار هستند. سمعک PX3، Enya، زیمنس رده دو، اتیکن Siya از جمله سمعک‌های ارزان قیمت به شمار می‌روند.  

قیمت سمعک‌های هوشمند 

عوامل متعددی در تعیین قیمت این نوع سمعک‌ها‌ تاثیرگذار هستند. نوع سمعک، میزان کارایی، برند محصول، شکل ظاهری، طرح و… در کاهش یا افزایش سمعک‌ها نقش دارند. لوازم جانبی سمعک نیز دارای هزینه‌ای جدا از هزینه سمعک هستند. با توجه به نوسانات قیمت در بازار، قیمت این محصول متغیر می‌باشد.

تغییر نرخ ارز به طور مستقیم در افزایش یا کاهش سمعک‌های هوشمند موثر می‌باشد. برای این‌که بتوانید یک سمعک با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید، کلینیک سمعک هوشمند گزینه مناسبی جهت این امر می‌باشد. فروش انواع سمعک‌های هوشمند در این کلینیک صورت می‌گیرد. شما می‌توانید بدون صرف هزینه، وقت، انرژی و… به وب‌سایت سمعک هوشمند مراجعه کنید و تمام محصولات این مجموعه را مشاهده کنید. با خرید از این کلینیک می‌توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید. 

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید