انتشار این مقاله


شامپو کافئین سریتا پرفروش ترین شامپو در درمان ریزش مو

ریزش موها بیشتر از ۱۰۰ تار در روز طبیعی نیست و باید علت آن را جویا شوید.و همه ما حتما تا حالا روش های درمانی مختلفی را امتحان کردیم،اگر به دکتر مراجعه کرده باشید حتما اسم شامپو کافئین سریتا شنیده اید،برای آشنایی بیشتر با مزیت های این محصول با ما همراه باشید…

از ریزش موهای خود نگران هستید؟ هر بار که دستتان را در لابه‌لای موهایتان می‌برید، چندین تار مو در دست شما می‌آید؟ وقتی از خواب بیدار می‌شوید یا در گوشه و کنار خانه موهای ریخته شده مشاهده می‌کنید؟ وقتی جلوی آینه می ایستید، کف سر شما دیده می شود؟ چاره کار شما استفاده از شامپو کافئین سریتا پرفروش ترین شامپو در درمان ریزش مو است.

درست است که به دلیل بالا رفتن سن موها کم حجم و کمی نازک‌تر می‌شوند، اما ریزش موها بیشتر از ۱۰۰ تار در روز طبیعی نیست و باید علت آن را جویا شوید. شاید بر اثر یک بیماری یا مصرف دارویی خاص درگیر ریزش مو شده‌اید. شاید چند وقتیست که دچار استرس و مشغولیت‌های فکری شده‌اید. شاید هم تغذیه مناسبی ندارید یا با یک شوک ناگهانی شاهد ریزش موهایتان هستید.

بنا به هر دلیلی که موهایتان می‌ریزد و شما را نگران کرده، باید از روش‌های درمانی استفاده کنید. برخی از افراد درمان‌های خانگی، برخی استفاده از محصولات مراقبتی و برخی دیگر مراجعه به پزشک را انتخاب می‌کنند. اگر می‌خواهید بهترین روش قطع ریزش مو را بدانید، مطلب خوبی را برای خواندن انتخاب کرده‌اید.

با ریزش موها خداحافظی کنید !

برای پایان دادن به ریزش موها روش‌های مختلفی وجود دارد. از آنجایی که ریزش مو دلایل متعددی دارد، برای درمان هم باید متوصل به روش‌های مختلف شوید. اگر ریزش موها چندان شدید نباشد، با استفاده از برخی درمان‌های سنتی همچان خوردن جوشانده‌های گیاهی، مالیدن صدر و حنا و تخم مرغ بومی به موها، شستن موها با آب پیاز و شنبلیله و سایر روش‌های از این دست ممکن است کارساز باشد.

گاهی ریزش موها بر اثر استفاده از شوینده‌های نامناسب و بی‌کیفیت است. اگر شامپویی که برای شستشوی موهای خود استفاده می‌کنید با جنس موهایتان هماهنگ نباشد، ممکن است باعث خشکی و آسیب دیدن موها شود. موهای بیش از حد خشک و آسیب دیده مستعد ریزش هستند و به راحتی بعد از هر بار شانه زدن، مقدار زیادی از آن‌ها بریزد. بنابراین باید شامپو کافئین سریتا را برای جلوگیری از ریزش موهایتان بکار ببرید.

گاهی نیز زیرش مو به دلیل سفت بستن موها، استفاده از ژل، تافت و وسایل حرارتی همچون اتوی مو و سشوار است. اگر دائما موهای خود را مدل می‌کنید و باعث کشش طولانی مدت آن‌ها می‌شوید، یا با حرارت و محصولات شیمیایی باعث ریزش آن‌ها می‌شوید، بهتر است دست نگه دارید و این عادات را کنار بگذارید.

اگر ریزش موها خیلی شدید و بر اثر بیماری و دلایل خاص باشد، باید به پزشک مراجعه کنید و پیگیر روش‌های درمانی پیشرفته شوید. اگر در شرایطی باشید که ریزش دلیلی پزشکی داشته و با محصولات مراقبتی و درمان‌های خانگی متوقف نشود، باید از داروهای تخصصی استفاده کنید یا حتی برای جراحی و کاشت موها استفاده کنید.

گاهی علت ریزش بخاطر سبک زندگی است. به عنوان مثال اگر شما دائما به استخر بروید، موها دائما در تماس با مواد شیمیایی همچون کلر هستند و دچار خشکی شدید شده و در نهایت می‌ریزند. بنابراین اگر مجبور هستید دائما به استخر بروید می‌توانید از کلاه مخصوص استفاده کنید تا کلر به موهای شما آسیب نرساند.

اما در حالت طبیعی که ریزش موها به صورت موقتی یا در اثر شرایط معمول رخ می‌دهد، باید از محصولات مراقبتی موجود در داروخانه‌ها و فروشگاه‎های لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر همچون حنارا استفاده کنید. شامپو ضد ریزش کافئین سریتا یکی از محصولات بی‌نظیری است که در فروشگاه حنارا موجود است و می‌تواند به سرعت ریزش موهای شما را برای همیشه از بین ببرد. این شامپو دارای ترکیبات فوق‌العاده در مقابله با عوامل ریزش مو است و می‌تواند بعد از یک دوره استفاده، موهایی پرپشت،سالم و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد.

شامپو ضد ریزش کافئین سریتا بهترین انتخاب برای شما

احتمالا برایتان پیش آمده که در مهمانی و دروهمی‌ها درباره موهایتان مورد انتقاد قرار بگیرید. ممکن است به شما بگویند که چقدر موهایت کم شده یا چرا دیگر موهای سابقت را نداری؟ معمولا در این شرایط هر کش راه حلی را بر اساس تجربه شخصی خود یا چیزهایی که شنیده است مطرح می‌کند. بعضی‌ها می‌گویند از روغن‌های طبیعی مثل روغن زیتون، آرگان، جوجوبا یا درخت چای برای جلوگیری از ریزش استفاده کنید. بعضی دیگر هم خوردن دمنوش‌های گیاهی، داروها یا رفتن پیش دکترهای متخصص مو را پیشنهاد می‌کنند.

اما واقعیت این است که شما نمی‌توانید به توصیه‌های غیر تخصصی این افراد عمل کنید. شاید برخی از آن‌ها درست باشند ولی مطمئنا قابل اعتماد نیستند. برخی از این نظرات نیز ممکن است اساس علمی نداشته و مشکل شما را بدتر از قبل کنند.

درست است که داشتن موهای پرپشت و محکم، تا حدی ارثی است و از طریق وراثت به افراد منتقل می‌شود، اما باز هم می‌توان تغییراتی را در سبک زندگی و اصلاح عادات غذایی خود انجام داد و با استفاده از محصولات تقویتی مو همچون شامپو کافئین سریتا، مانع از ریزش موها شد.

با توجه به نظر متخصصین و پزشکان، بهترین انتخاب برای کسانی که دچار ریزش مو شده‌اند، استفاده از شامپو ضد ریزش کافئین سریتا است. سریتا یک برند معتبر آرایشی و بهداشتی است که مطابق با استانداردهای روز دنیا و در لابراتوارهای تخصصی محصولات خود را تولید می‌کند. هر محصول نیز قبل از ارائه در بازار، آزمایش‌های گوناگونی را به لحاظ کیفی، ایجاد فرمولاسیون و اثرگذاری پشت سر می‌گذارد تا آسیب یا مشکلی برای افراد پس از استفاده ایجاد نکند.

شامپو ضد ریزش کافئین سریتا باعث افزایش حجم و ضخامت موها شده و یک محرک رشد مو با افزایش انرژی رسانی به ریشه‌های مو است. همچنین مناسب برای انواع ریزش‌ها همچون  ریزش ناشی از کم کاری تیروئید و ریزش مو پس از زایمان و … بوده و به حفظ تعادل چربی کف سر کمک می‌کند.

خرید بهترین محصولات مراقبتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی حنارا

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی حنارا، تمامی محصولات مراقبتی و بهداشتی مناسب پوست و مو، ابرو و مژه را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. همه محصولات سریتا علی‌الخصوص  شامپو ضد ریزش کافئین سریتا در این فروشگاه موجود است و شما می‌توانید به راحتی از طریق سایت، ثبت سفارش کنید یا با شماره ۰۹۱۵۴۰۶۰۰۸۶ تماس بگیرید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید