انتشار این مقاله


رنگ موی جو گندمی در آرایشگاه داماد تهران بکس

رنگ موی جو گندمی در آرایشگاه داماد تهران بکس

پاکسازی پوست

بسیاری از مردان بر این باورند که هر نوع شوینده‌ای برای صورت آن‌ها مناسب میباشد . و اکثر آن‌ها از صابون‌های قالبی ، شامپوی شستشوی بدن یا مایع دست برای انجام این کار استفاده می کنند .  غافل از اینکه پیدا شدن علائم پیری ، آسیب زدن پوست ، خشکی پوست شما ، آکنه و موارد دیگر به جنسیت ربط ندارند . بلکه به شیوه‌های مراقبت از پوست ربط دارند .

عدم استفاده از محصولات مناسب و باکیفیت می‌تواند واکنش‌های پوستی منفی را در صورت و بدن ایجاد کند . نادیده گرفتن مراقبت از پوست مردان به طور حتم منجر به آسیب می‌شود .

پاکسازی صورت آقایان برای رفع ۳ مشکل رایج پوستی در آقایان

طبق یک آمار ۳۳ درصد از مردان صورت خود را نمی‌شورند و این مورد باعث بروز مشکلات پوستی رایجی می‌شود و عمدتا با پاکسازی پوست صورت آقایان در زمان مناسب رفع خواهد شد .

۱- ایجاد موهای زیرپوستی

وقتی مردان موهای خود را به صورت مکرر اصلاح می‌کنند . این حالت پیش می‌آید . مو زیر پوست گیر کرده و ایجاد تورم ، التهاب قرمزی و برجستگی‌های ریز و سفت در پوست می‌گردد .

چند نکته برای کاهش موهای زیرپوستی:

لایه برداری و پاکسازی پوست قبل از اصلاح به از بین بردن موهای باقیمانده زیرپوست‌ یا سلول‌های مرده پوست که می‌توانند موها را در زیر سطح به دام بیاندازند‌، کمک می کند.

بعد از اصلاح، صورت خود را بشویید. این کار موهای روی صورت شما را می شوید. همچنین استفاده از آب گرم بعد از اصلاح می‌تواند به باز شدن منافذ پوست شما کمک کند تا موها به جای گرفتار شدن در پوست رشد کنند.

از تیغ‌های تیز استفاده کنید . با گذشت زمان‌ ، تیغ یا ماشین اصلاح شما کند میگردد . تیغه‌های کند تراشیدن موهای کوتاه را سخت تر می کند. و می‌تواند منجر به ایجاد موی زیرپوستی شود . همچنین‌ ، به یاد داشته باشید که تیغه‌ها را پس از تراشیدن بشویید تا از موها پاک شود .

۲- چربی بیش از حد پوست به دلیل عدم پاکسازی پوست آقایان

مردان به میزان بیشتری تستوسترون و هورمون دیگری به نام دی هیدروتستوسترون (DHT) دارند . این هورمون‌ها باعث می‌شوند پوست چربی بیشتری تولید کند . هر از گاهی، این هورمون‌ها می‌توانند تولید روغن‌ها را در پوست تحریک کرده و پوست چرب ایجاد کنند .
داشتن پوست شفاف برای مردان به این دلیل مشکل‌تر است . اما استفاده از محصولات بهداشتی مناسب و داشتن یک روتین مناسب مراقبت از پوست می‌تواند پوست را بهبود ببخشد .

۲- چربی بیش از حد پوست به دلیل عدم پاکسازی پوست آقایان

مردان به میزان بیشتری تستوسترون و هورمون دیگری به نام دی هیدروتستوسترون (DHT) دارند. این هورمون‌ها باعث می‌شوند پوست چربی بیشتری تولید کند . هر از گاهی ، این هورمون‌ها می‌توانند تولید روغن‌ها را در پوست تحریک کرده و پوست چرب ایجاد بکنند ‌ .

داشتن پوست شفاف برای مردان به این دلیل مشکل‌ تر است . اما استفاده از محصولات بهداشتی مناسب و داشتن یک روتین مناسب مراقبت از پوست می‌تواند پوست را بهبود ببخشد .

صافی مو مردانه :

این روزها استفاده نکردن از رنگ موهای مختلف و همینطور اتوهای مو و بابلیس و سشوار اجتناب ناپذیر است . پس باید هر از چند گاهی پس از استفاده مداوم از این محصولات مجددا حال موهای خود را به کمک کراتین مو خوب کنیم . کراتینه مو آقایان ماده کراتین را به موهای شما تزریق می کند . در واقع کراتین ماده ای است که به طور طبیعی در موهای انسان ها و حیوانات نیز وجود دارد و هر چه میزان آن بیشتر باشد . موها نرم تر و صاف تر و هر چه میزان آن کمتر باشد موها فر و مجعد می شوند . پس در نظر داشته باشید . هر زمان که آسیب رسیده به موها به قدری شد که احساس کردید موها دیگر ساختار قبل را ندارد . می توانید از روش درمانی کراتین مو استفاده نمایید . البته روش های دیگری نیز برای صاف کردن موها وجود دارد و هیچکدام از این روش ها خاصیت درمانی و احیای کراتین مو را ندارد و تمامشان شیمیایی هستند . کراتین مو تنها روش موجود می باشد که نه تنها شیمیایی نیست بلکه خاصیت درمانی و احیای موها را نیز داراست .

چه روشی است ؟

کراتین مو به عنوان روشی نیمه دائمی برای صاف کردن مو در آرایشگاه مردانه تهران بکس است . به طوریکه موها به طور موقت با مخلوط مایع کراتین پوشش داده می شوند . انجام این روش معمولاً در سالن های زیبایی ، تقریبا ۱۲۰ دقیقه یا بیشتر طول می کشد که البته این زمان کاملا بستگی به میزان بلندی موهای شما دارد . و تأثیر آن کاملا بسته به کیفیت مواد کراتین مو دارد که در صورت با کیفیت بودن مواد کراتین مو ، تا ۶ ماه باقی می ماند . معمولا افراد دارای موهای فرفرری و وز شده داوطلب انجام کراتین مو هستند .

داشتن موهای صاف آرزوی اغلب خانم ها است ‌ زیرا موهای صاف و لخت ، زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند . اگر موهای شما وز یا فر است بهتر است ، با استفاده از روش کراتین مو، وزی و فری موهایتان را از بین ببرید . و به موهایتان فرم و حالتی فوق العاده دهید .

رنگ موی جو گندمی :

اگر شما به دنبال راهی برای طبیعی جلوه دادن رنگ سفید موهایتان به جز میکروبلیدینگ ابرو هستید .
می توانید آن ها را جو گندمی نمایید که این روش
یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد تغییرات جذاب روی سطح موها می باشد .
رنگ مو جو گندمی مانند رنگ مو مشکی و رنگ مو نقره ای
و رنگ مو یخی زیبایی خاص خودش را دارد و برای افراد با سلیقه خاص ، انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود .
در واقع رنگ موی جوگندمی از رنگ های بسیار پرطرفدار است . که
از گذشته برای مردان و پسران جذاب بوده و ابهت خاصی به چهره می داده است .

رنگ موی دودی آقایان رنگ مویی است که به هر رنگ پوست و چهره ای به طرز حیرتآوری مینشیند .

۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷ حمید بخشی 

آرایشگاه داماد تهران بکس

برای رنگ موی جوگندمی چه چیز هایی نیاز است؟

برای انجام این کار لازم است که موهای شما از قبل رنگ شده نباشد ،
رنگ قبلی ممکن است به موی شما آسیب زده باشد و آب مو خشک شده باشد و در نتیجه باعث خشکی یا سوختن مو شود .
اگر به موهای خود حنا زدید حتما این موضوع را با هیرکالریست خود در میان بگذارید .
از رنگ کردن مو در منزل به طور جد پرهیز نمایید
سعی کنید از بهترین مواد موجود در بازار استفاده کنید و کیفیت را فدای قیمت نکنید تفاوت بین جنس خوب و بد در رنگ مو از زمین تا آسمان است .
رنگ موی جوگندمی از ۳ تا ۴ ساعت زمانبر است
در مجموعه تهران بکس
از بهترین متریال و اجناس خارجی روز استفاده میشود .
و نیاز به نگرانی نیست .

درواقع برای رسیدن به رنگ موی جوگندمی ما موهای شما را باید با مواد دکلره و بدون کوچکترین آسیب به پایه بالا برسانیم .
و این چیزیست که تایم مشخصی ندارد اما معمولا ۳ تا ۵ ساعت یا حتی بیشتر زمان نیاز است .

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید