انتشار این مقاله


نکاتی از هایفوتراپی

اگر به یک هایفو صورت علاقه مند هستید یا در حال انجام این درمان هستید، مهم است که در مورد خطرات و عوارض جانبی هایفو بدانید. امروز می خواهم تمام سوالاتی را که از افرادی مثل شما دریافت کرده ام به اشتراک بگذارم تا بتوانید درمان هایفو را بهتر درک کنید. علاوه بر فناوری‌ها و […]

اگر به یک هایفو صورت علاقه مند هستید یا در حال انجام این درمان هستید، مهم است که در مورد خطرات و عوارض جانبی هایفو بدانید. امروز می خواهم تمام سوالاتی را که از افرادی مثل شما دریافت کرده ام به اشتراک بگذارم تا بتوانید درمان هایفو را بهتر درک کنید.

علاوه بر فناوری‌ها و نتایج عالی، متوجه ترس و نگرانی‌هایی در مورد درمان شده‌ام. اگر توسط یک پزشک آموزش دیده به درستی درمان شوید، خطرات عوارض جانبی شدید حداقل است. همیشه مطمئن شوید که پزشک شما به طور حرفه ای آموزش دیده است. هر درمانی که بتواند نتایج قابل مشاهده ای ارائه دهد اغلب از یک دستگاه قدرتمند است.

اگر درمان ها به درستی انجام نشود، عوارض جانبی غیرمنتظره ممکن است.

من به عنوان یک تمرین‌کننده که می‌دانم هایفو چقدر فوق‌العاده است، می‌خواهم به نگرانی‌های شما پاسخ دهم.

هایفو چیست؟

هایفو، پرتاب امواج متمرکز با شدت بالا برای یک درمان غیر تهاجمی و جراحی عالی برای لیفت، رفع افتادگی و سفت کردن پوست است. این عمل بسیار محبوب است زیرا هیچ فناوری دیگری نمی تواند هر لایه پوست، از جمله لایه SMAS را تحریک کند و عملاً هیچ زمان خرابی ندارد. حداقل خطر عوارض جانبی یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است. در مقایسه با سایر درمان های سفت کردن یا جراحی، هزینه آن نیز مقرون به صرفه است.

هایفو یک لیفت صورت غیر تهاجمی و جراحی با استفاده از سونوگرافی متمرکز است. در طول درمان هایفو، کارتریج های مختلفی برای تمرکز سونوگرافی در عمق های مختلف پوست استفاده می شود. انرژی متمرکز گرما تولید می کند که لایه SMAS را سفت می کند و باعث تولید کلاژن در لایه درم می شود تا ظاهری طبیعی برای لیفت ایجاد کند. برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به هایفوتراپی میتوانید به وب سایت ورناطب مراجعه بفرمایید زیرا که این سایت یکی از سایتهای مرجع ایرانی در این خصوص می باشد .

آیا هایفو خطر فلج صورت را دارد؟

اگر آناتومی و فیزیولوژی اعصاب صورت را درک نکنید و از قدرت غیر ضروری استفاده کنید، ممکن است فلج موقت صورت رخ دهد. اگر تمرین‌کننده شما آموزش مناسبی دیده باشد، ضربه زدن به این اعصاب بسیار نادر است. برای اینکه با اینگونه مشکلات مواجه نشوید بایستی از دستگاه های به روز و اورجینال همچون ” دستگاه هایفو ۴ بعدی بلک اولترا ” بهره ببرید . 

آیا هایفو خطر از دست دادن حجم صورت روی گونه ها را به همراه دارد؟

هایفو یک فناوری غیرتهاجمی مورد تایید FDA برای لیفت صورت و کاهش چربی است. سه کارتریج را می توان برای صورت هایفو استفاده کرد. اینها عمق پوست ۱.۵ میلی متر، ۳ میلی متر و ۴.۵ میلی متر را هدف قرار می دهند. اگر یک درمان در عمق اشتباه انجام شود و چربی را هدف قرار دهد، ممکن است کاهش حجم رخ دهد. آموزش صحیح به طور چشمگیری این خطر را کاهش می دهد.

در طول درمان چه احساسی دارد؟

ابتدا پوست شما را تمیز می کند، سپس از ژل اولتراسوند برای خنک کردن پوست و افزایش هدایت انرژی استفاده می کند. هندپیس هایفو روی پوست قرار می گیرد و هر بار در یک ناحیه نگه داشته می شود. در حالی که انرژی به پوست نفوذ می کند، احساس سوزن سوزن شدن، سوزن سوزن شدن و احساس گرما خواهید کرد. ممکن است تا حدی احساس ناراحتی کنید، اما قابل تحمل است. من احساس شما را در طول عمل بررسی خواهم کرد تا اطمینان حاصل کنم که تا حد امکان راحت هستید.

آیا داشتن هایفو در ۲۰ سالگی پیشگیری است یا یک ایده بد؟

این بستگی به شلی پوست شما دارد. برخی از افراد جوان می توانند شلی پوست را زودتر از افراد دیگر نشان دهند. شما می توانید هایفو را با قدرت کم برای پیشگیری برای آن افراد اعمال کنید، اما به طور کلی، عدم خاصیت ارتجاعی پوست دلیل اصلی مشکلات پوستی برای افراد ۲۰ ساله نیست. شخصاً فکر نمی‌کنم لازم باشد، مخصوصاً در اوایل دهه ۲۰ شما.

اگر سن شما زیاد است، هایفو کار نمی کند.

محدودیت هایی برای دستیابی به دستگاه های غیرجراحی وجود دارد، اما بسیاری از افراد بالغ برای هایفو کاملا مناسب هستند. شما نمی توانید با توجه به سن خود قضاوت کنید که آیا درمان مناسب است یا خیر. برخی از افراد جوان ممکن است علائم اولیه افتادگی پوست را نشان دهند و بالعکس. با افزایش سن، تولید کلاژن را از دست می دهیم. به طور متوسط تا سن ۶۵ سالگی حدود ۴۰ درصد کلاژن را از دست می دهیم.

خرید دستگاه هایفو 

اگر به دنبال تاسیس یک کلینیک زیبایی هستید بدون شک نیاز دارید که تجهیزات زیبایی و پزشکی به روز و اورجینالی را تهیه نمایید ، یکی از بهترین شرکت هایی که میتوانید از آنها این تجهیزات را تهیه نمایید که دارای قیمت مناسب و پشتیبانی خوبی نیز هستند شرکت ورنا طب می باشد بع عنوان مثال اگر شما به دنبال خرید دستگاه هیدروفشیال ۷ کاره یا سایر محصولات مشابه هستید با مراجعه به این سایت و یک جستجوی ساده خواهید توانست دستگاه مد نظر خود را بیابید .

آیا می توانم در حین لیفت نخ، هایفو داشته باشم؟

هایفو به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند. اگر نخ لیفت دارید، باید شش ماه صبر کنید تا هایفو انجام دهید. لیفت با نخ می‌تواند روی درمان‌های دیگر مانند لیزر و فرکانس رادیویی نیز تأثیر بگذارد. اگر قصد دارید تا Thread Lift داشته باشید، باید از این مسائل آگاه باشید.

آیا هایفو به پوست من آسیب می رساند؟

هایفو درمانی ایمن است زیرا انرژی اولتراسوند فقط لایه های فوقانی پوستی، پوستی تحتانی و SMAS پوست را هدف قرار می دهد. هیچ آسیبی به ناحیه اپیدرم (لایه بالایی پوست) وارد نمی کند.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید