انتشار این مقاله


مهم ترین خدمات طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی مجموعه ای از خدمات و فعالیت هایی است که جهت طراحی ، کدنویسی و  پیاده سازی یک وب سایت تماماً اختصاصی انجام می شود. وقتی که از یک وب سایت اختصاصی صحبت می شود، هدف پیاده سازی خواسته های گوناگون یک مشتری اعم از برخورداری از ظاهر گرافیکی منحصر به فرد، امنیت بالا، […]

طراحی سایت اختصاصی مجموعه ای از خدمات و فعالیت هایی است که جهت طراحی ، کدنویسی و  پیاده سازی یک وب سایت تماماً اختصاصی انجام می شود. وقتی که از یک وب سایت اختصاصی صحبت می شود، هدف پیاده سازی خواسته های گوناگون یک مشتری اعم از برخورداری از ظاهر گرافیکی منحصر به فرد، امنیت بالا، سرعت و رابطه کاربری مناسب و به کارگیری آخرین تکنولوژی های فعال در حوزه طراحی وب سایت می باشد. یک مجموعه طراحی سایت فروشگاهی در تهران همواره در تلاش است با بکارگیری این موارد ، گسب و کار شما را رشد دهد و به این صورت ضمن معرفی برند و جذب مشتری ، در افزایش فروش موثر باشد. لازم به ذکر است که سفارش سایت شرکتی نیز به شما کمک می کند تا از این مزایا برخوردار شوید. به طور کلی سایت هر مجموعه ای، چهره کسب و کار آن می باشد. چرا که اولین پله موثر روی مشتریان بالقوه برخورداری از سایت می باشد.

سفارش سایت شرکتی

طراحی سایت اختصاصی به صورت سئو فرندلی

در حال حاضر طراحی سایتی موفق خواهد بود که به بهتر دیده شدن مجموعه کمک کند. طراحی سایت‌های اختصاصی باید نیازهای مشتریان برای بهتر دیده شدن سایت را رفع نماید، این موضوع هم از نظر گرافیکی و هم از نظر سئو حائز اهمیت می باشد. چیزی که بیشتر در طراحی سایت‌های اختصاصی قابل رویت می باشد این است که کمتر به اصول مربوط به سئو توجه دارند و اغلب به ظاهر و امکانات سایت اهمیت می ‌دهند.

مراحل انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران به چه صورت است ؟

انتخاب شرکت مناسب جهت طراحی سایت فروشگاهی کار راحتی نخواهد بود. برای یافتن می بایست تحقیق بسیار زیادی در این زمینه انجام دهید. ابتدا باید مجموعه ای از اهداف بلند مدت و کوتاه مدت را مشخص کنید. از همه ی شرکت های طراحی که در این زمینه فعالیت دارند ،را نیز لیست تهیه کنید. قطعاً برترین شرکت های فعال در این حوزه در تهران در حال فعالیت می باشند . ولی در بین آن ها نیز عده زیادی با تبلیغات زیاد و  خدمات نامطلوب به دنبال جذب مشتری هستند. اگر در این زمینه شرکت درستی انتخاب نکنید نمی توانید سایت خوبی برای شرکت خود داشته باشید. بنابراین سعی کنید قبل از سپردن کار به شرکت های طراحی سایت فروشگاهی در تهران اول به صورت دقیق تحقیق جامعی انجام دهید . قطعا این تحقیقات مراحلی را طی می کند .

طراحی سایت فروشگاهی در تهران

ویژگی‌های یک سایت فروشگاهی موفق

  1. سایتی که مناسب کاربران طراحی شده ، ویژگی یک سایت فروشگاهی  خوب را دارد.در واقع کارکرد سایت، باید به گونه ‌ای باشد که کاربر به سادگی بتواند به خواسته ‌اش دست پیدا کند و نیازش را رفع کند.
  2. حدود ۹۵ درصد از کاربران نظرات را می خوانند. بر حسب نظر کارشناسان این حوزه، ۵۷ درصد از خریداران تنها به سراغ سایت‌هایی می روند که ۴ یا ۵ ستاره داشته باشند. لذا نظرات کاربران بسیار موثر خواهند بود.
  3. لیست خواسته‌ ها، کاربران را مجاب می نماید که برای بار دوم و چندم به سایت شما برگردند. ضمن اینکه در صورتی که کاربران در سایت شما ثبت نام کرده باشند، می توانید به ایمیل و یا شماره‌ی تلفن آن ها پیام دهید و ان ها تشویق به بازدید مجددکنید.
  4. افزودن ارسال فوری به سایت باعث می شود کاربران تمایل بیشتری به خرید از سایت شما داشته باشند .

سفارش سایت شرکتی چه مزایی دارد

هر شرکتی می بایست از یک وب سایت برخوردار باشد تا همیشه در دسترس باشد و همه افراد بتوانند به راحتی به اطلاعات آن شرکت دسترسی پسدا کنند و از خدمات و محصولات آن شرکت با خبر شوند. طراحی سایت شرکتی برای هر شرکتی نیاز می باشد. امروزه افراد جهت یافتن آدرس یا شماره تلفن شرکت ها از مرورگر وب بهره مند می شوند .برای دسترسی بهتر لازم است یک وب سایت داشته باشید . وب سایت شرکتی به عنوان یک ابزار امروزی برای افزایش اعتبار کسب و کار کاربرد دارد. وب سایت شرکتی در واقع مشتری های بالقوه را جذب می کند و آن ها را به سمت شرکت شما سوق می دهد. با طراحی سایت ، شما در طول ۲۴ ساعت می توانید ضمن دسترسی فروش نیز داشته باشید.

به صرفه بودن طراحی سایت شرکتی

امروزه شرکت های زیادی از وب سایت برخوردارند. در واقع عدم فعالیت شرکت شما در این زمینه، سبب می شود که مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید .لازم به ذکر است در مقایسه با هزینه تبلیغات دیگر همچون تلویزیون، بیلبورد و… هزینه طراحی سایت شرکتی در دراز مدت بسیار به صرفه تر می باشد. لذا هزینه وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری قوی برای تبلیغ همیشگی و در دسترس همگان بودن آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

طراحی سایت اختصاصی

در این مقاله سعی بر آن داشتیم که اطلاعات جامعی را در رابطه با تیم طراحی سایت و سفارش طراحی سایت و… در اختیار شما قرار دهیم .در صورتی که می خواهید برای سفارش سایت اختصاصی اقدام نماییدلازم است تا موارد متعددی را بررسی نمایید می بایست به موارد زیادی همچون گرافیک سایت، سرعت سایت و منو طراحی شده در سایت توجه نمایید.

شرکت طراحی سایت ایران سایت با نشانی iransite.com ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت می باشد. این شرکت همواره در تلاش است تا کسب و کار شما به خوبی در بستر اینترنتی بدرخشد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید