انتشار این مقاله


بهترین عطر ناسوماتو

اگر عاشق دنیای عطر و ادکلن باشید حتما اسم ناسوماتو (Nasomatto) به گوشتان رسیده است. برند معروف ناسوماتو در زمینه تولید عطر و ادکلن در سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را در کشور هلند شروع کرد.کیفیت ساخت عالی عطر و ادکلن در کنار طراحی خاص باعث جذب طرفداران و مشتریان زیاد برای ناسوماتو شده است. یکی […]

اگر عاشق دنیای عطر و ادکلن باشید حتما اسم ناسوماتو (Nasomatto) به گوشتان رسیده است. برند معروف ناسوماتو در زمینه تولید عطر و ادکلن در سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را در کشور هلند شروع کرد.
کیفیت ساخت عالی عطر و ادکلن در کنار طراحی خاص باعث جذب طرفداران و مشتریان زیاد برای ناسوماتو شده است. یکی از ویژگی های خاص این برند عطر ساز معروف آن، الساندرو گوالتیری عطر ساز معروف ناسوماتو و متولد کشور ایتالیا است. تحصیلات گوالتیری در زمینه عطر و ادکلن است و این باعث شده است عطرهای ناسوماتو جنبه علمی نیز داشته باشند. اکثر عطرهای این برند در حجم ۳۰ میل تولید شده اند و ظاهری شبیه به هم دارند.

لیست محصولات ناسوماتو:

  • عطر ناسوماتو بلک افغان (Nasomatto Black Afgano)
  • عطر ناسوماتو دورو (Nasomatto Duro)
  • عطر ناسوماتو بلاماژ (Nasomatto Blamage)
  • عطر ناسوماتو هندو گراس (Nasomatto Hindu Grass)
  • عطر ناسوماتو سیلور ماسک (Nasomatto Silver Musk)
  • عطر ناسوماتو نارکوتیک ونوس (Nasomatto Narcotic Venus )

معرفی بهترین عطر ناسوماتو

ادکلن بلک افغان را می توان به عنوان بهترین و معروف ترین عطر ناسوماتو معرفی کرد. بلک افغان با غلظت اکستریت محصولی از برند «ناسوماتو»، توسط عطر ساز مشهور و صاحب برند ناساماتو آقای الکساندرو گوالتیری در سال ۲۰۰۹ طراحی و معرفی شد که امروزه یکی از عطرهای محبوب و خاص دنیا با طرفداران پرشمار به حساب می‌آید.
«الساندرو گوالتیری» (Alessandro Gualtieri) با ساخت عطر بلک افغان توانست انقلاب بزرگی در زمینه عطر و ادکلن به وجود آورد.
جالب است بدانید اکثر کسانی که این ادکلن را استفاده می‌کنند به او لقب جادوی سیاه داده‌اند. عطر بلک افگانو ناسوماتو ادو پرفیوم مردانه و زنانه، یک عطر مرموز و تیره رنگ است که می شود کفت کلمه black از همین رنگ سیاه و تیره برای نام گذاری آن برداشته شده است.

معرفی بهترین عطر ناسوماتو

نت‌های ادکلن بلک افغان:

  • نت اولیه: نمونه‌های سبز و شاه دانه
  • نت میانی: رزين، صمغ، قهوه، برگ توتون، نمونه‌های چوبی و تنباکو
  • نت پایانی: بخور، چوب آگار و عود

سخن نهایی

اگر قصد خرید ادکلن مخصوصا برای فصول سرد سال را داریرد بلک افغان ناساموتو یکی از بهترین انتخاب ها است. گرچه قیمت بلک افغان اصل کمی گران است اما می توانید ادکلن ارزان بلک افغان را در مدل ها و قیمت های مختلف شرکتی تهیه کنید.

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی منتشر شده است و دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن بر عهده ندارد

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید