انتشار این مقاله


معرفی بهترین هتل قزوین به همراه اطلاعات کامل و عکس

یافتن هتل در قزوین کار آنچنان سختی نیست بخصوص اگر با هزینه اقامت در قزوین و اقامتگاه‌های آن آشنا باشید. هتل های قزوین در سراسر شهر با امکانات متنوع و مختلف در دسترس است. در ادامه بهترین هتل‌ قزوین را برحسب امکانات و ویژگی‌های مختلف برای شما به صورت دسته ‌بندی‌ به ‌طور ترتیبی آورده‌ایم.    قزوین بزرگترین […]

یافتن هتل در قزوین کار آنچنان سختی نیست بخصوص اگر با هزینه اقامت در قزوین و اقامتگاه‌های آن آشنا باشید. هتل های قزوین در سراسر شهر با امکانات متنوع و مختلف در دسترس است. در ادامه بهترین هتل‌ قزوین را برحسب امکانات و ویژگی‌های مختلف برای شما به صورت دسته ‌بندی‌ به ‌طور ترتیبی آورده‌ایم.   

قزوین بزرگترین شهر و مرکز استان قزوین است. این شهر مهد خوش نویسی ایران هم است. قزوین دارای آب‌ و هوای سرد در زمستان و معتدل در تابستان است. بیشتر مردم این استان فارسی زبان هستند و اقلیت‌هایی نظیر آذری، کردی و لری نیز در این استان سکونت دارند. در این استان بیشتر از ۲۰۰۰  اثر معماری و باستانی وجود دارد و آثار باستانی کشف شده نشان دهنده قدمت ۷۰۰۰ ساله این شهر است. پسته، باقلوا و شیرینی‌‌های سنتی قزوین میان مردم زبان‌زد  است. 

لیست بهترین هتل های قزوین 

هتل مرمر قزوین

هتل مرمر قزوین با در نظر گرفتن استاندارد‌های بین المللی و ارائه دادن امکانات رفاهی مطلوب، از جمله بهترین هتل‌ های قزوین و در عین حال شکیل‌ترین گزینه‌های اقامت در شهر قزوین به شمار می‌رود. هتل چهار ستاره مرمر قزوین در سال ۱۳۷۳ بهره برداری شد و از آن زمان تا امروز، میزبان مسافرانی است که شهر قزوین را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند. 

هتل مرمر قزوین بهترین هتل در قزوین است که در ساختمانی ۷ طبقه واقع شده و دارای ۴۸ واحد اقامتی مجزا می‌باشد. اتاق‌های هتل به امکاناتی نظیر یخچال، مبل راحتی تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و همچنین میز تحریر مجهز شده‌اند. تلویزیون داخل اتاق‌ها به شبکه پخش فیلم اتصال دارد و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در فضای داخل اتاق‌ها و لابی هتل از جمله امکانات هتل است. 

در اتاق‌ها حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد و لوازم بهداشتی ضروری نیز داخل اتاق‌ها تعبیه شده اند. مسافران در صورت همراه داشتن اشیا و لوازم قیمتی می‌توانند از صندوق امانات هتل برای نگهداری استفاده نمایند. 

هنگامیکه صحبت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی به میان باشد، اکثر افراد به شهرهایی مثل شیراز و اصفهان و همدان فکر می‌کنند ولی طبق گزارش وزارت میراث فرهنگی، شهر قزوین دارای بیشترین میزان آثار تاریخی ثبت شده ملی است. سفر به این شهر و بازدید از موزه‌ها و جاذبه‌های تاریخی آن، از جمله گزینه‌های اصلی سفر‌های داخلی به حساب می‌آید. مسافرانی که برای بازدید به این شهر تاریخی سفر کرده‌اند می‌توانند اقامت خوشی را در این هتل داشته باشند. 

هتل ایرانیان قزوین

هتل چهار ستاره ایرانیان بهترین هتل شهر قزوین در سال ۱۳۹۲ در شهرک هفت سنگان، با فاصله ۸ کیلومتری از شهر قزوین تاسیس شد. ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و متشکل از ۳۹ باب اتاق و سوئیت زیبا با امکانات رفاهی مطلوب است. 

این مجموعه به خاطر قرار گرفتن در شهرک هفت سنگان و دوری از شلوغی و ترافیک شهر، می‌تواند اقامتی آرام را برای شما رقم بزند. از جمله امکانات هتل ایرانیان قزوین کافی شاپ، استخر، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، رستوران، پارکینگ، حمام ترکی، آتلیه فیلم و عکس و پذیرش شبانه‌روزی است. 

هتل ایرانیان با اتومبیل شخصی تا دولتخانه صفوی حدود ۱۵ دقیقه، آب انبار سردار حدود ۱۳ دقیقه، تا مسجد جامع تقریبا ۱۵ دقیقه، تا پیغمبریه ۱۵ دقیقه، تا موزه قزوین تقریبا ۱۵ دقیقه، تا سرای سعدالسلطنه حدود ۱۶ دقیقه و تا کاروانسرای وزیر ۱۶ دقیقه فاصله دارد. 

هتل های سه ستاره قزوین 

هتل آپارتمان سینا قزوین

هتل آپارتمان سینا قزوین، اقامتگاهی شکیل و مجهز و بهترین هتل شهر قزوین است. این هتل آپارتمان، دارای چندین آپارتمان با گنجایش‌های متنوع برای پذیرایی از میهمانان است. هر یک از آپارتمان‌ها امکانات رفاهی مجهز و کاملی دارند و باعث می‌شود میهمانان آرامش و آسایش را با همه وجود حس کنند. 

رستورانی شیک و جذاب، کافی‌شاپی با منوی متنوع و صبحانه‌ای که به صورت رایگان برای میهمانان ارائه  می‌شود؛ از جمله ویژگی‌هایی است که اقامت شما در این هتل آپارتمان را به‌یادماندنی و دلچسب می‌سازد. قرار گرفتن این هتل آپارتمان در بافت سنتی قزوین و مجاور بودنش به مکان‌های تاریخی و گردشگری از دیگر مزایای این هتل آپارتمان ۳ ستاره به حساب می‌آید. 

امکانات رفاهی هتل آپارتمان:

  • اینترنت در قسمت لابی
  • مبلمان
  • آشپزخانه
  • سرویس روزانه اتاق
  • حمام
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • صندوق امانات
  • تلفن

هتل خانه سنتی بهروزی

هتل خانه بهروزی قزوین از جمله بناهای تاریخی این شهر زیبا است که در سال ۱۳۹۳ برای ارائه مطلوب‌تر خدمات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این هتل سنتی با حفظ معماری سنتی، کاربری آن به هتل تغییر یافت و از آن موقع تاکنون، میزبان گردشگران داخلی و خارجی می‌باشد. خانه سنتی بهروزی که یادگار عصر قاجار می‌باشد، در آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است و این مورد نیز یکی از جمله عواملی است که بر جذابیت آن در بین مسافران افزوده است.

هتل سنتی خانه بهروزی قزوین با داشتن قدمتی بالغ بر ۲۰۰ سال و در زمینی با مساحت حدود ۱۳۰۰ متر مربع واقع شده است. این هتل دارای ۱۲ واحد اقامتی مجزا می‌باشد. اتاق‌هایی که منعکس‌کننده‌ی معماری سنتی و طراحی اصیل ایرانی می‌باشند و مجهز به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ال سی دی، کمد لباس و همینطور مبلمان راحتی هستند. به منظور رفاه حال مسافران و آسایش کاربران در هنگام تهیه دم نوش، دستگاه چای ساز هم در داخل واحد‌ها قرار داده شده است.

مسافرانی که با خودروی شخصی به قزوین سفر کرده‌اند می‌توانند، با هماهنگی قسمت پذیرش و به طور رایگان از فضای پارکینگ هتل استفاده کنند. خدمات تاکسی سرویس، تهیه بلیط و همینطور خدمات فکس و دستگاه کپی هم در همین بخش پذیرش هتل خانه بهروزی ارائه می‌گردد. 

لیست هتل‌های قزوین با قیمت مناسب

هتل البرز قزوین

هتل البرز قزوین در قلب شهر قزوین واقع شده است. هتل البرز قزوین در سال ۱۳۵۵ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۷ با هدف ارتقا سطح کیفی و خدمات رفاهی بیشتر مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. خوب است بدانید که ساختمان هتل البرز قزوین در ۳ طبقه بنا و متشکل از ۳۸ باب اتاق و ۹۰ تخت ساخته شده است. برای رزرو بهترین هتل در قزوین می‌توانید از سایت‌ ایران هتل آنلاین کمک بگیرید. 

از نظر تنوع اتاق‌ها در این هتل چشم‌نواز به اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل برای یک نفر، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، سوئیت سه تخته رویال تقسیم بندی می‌گردند. به این نکته توجه داشته باشید نمای دید اتاق‌ها به خیابان و بعضی دیگر به محوطه هتل است. از جمله امکانات رفاهی موجود در اتاق‌های هتل البرز قزوین می‌شود به روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، حمام و لوازم بهداشتی، تلویزیون و سیستم سرمایش و گرمایش اشاره کرد. 

شایان ذکر است که اینترنت به صورت رایگان در اتاق‌ها برای خرید بلیط هواپیما و … قابل دسترسی می‌باشد. همینطور لازم به یادآوری است که هیچ یک از اتاق‌های هتل البرز قزوین گنجایش نفر اضافه را دارا نیستند. موقعیت قرارگیری هتل البرز قزوین باعث دسترسی آسان و سریع به مراکز خرید، رستوران‌ها، سینما و اماکن تفریحی شهر شده است. 

صندوق امانات، مینی بار، لاندری، تلویزیون در لابی، پارکینگ و خدمات خانه‌داری از دیگر امکانات هتل البرز قزوین هستند که برای رفاه حال و آسایش هر چه بیشتر مسافرین گرامی تدارک دیده شده است. از لحاظ وضعیت ترافیک هتل البرز قزوین خارج از محدوده طرح ترافیک واقع شده است. مهمانان عزیز باید توجه داشته باشند که وعده صبحانه در کافی شاپ هتل البرز قزوین از ساعت ۷:۰ الی ۹:۳۰ ارائه می‌شود. همینطور کافی شاپ هتل البرز واقع در طبقه اول با گنجایش ۱۵ نفر به طور شبانه‌روزی با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای متنوع و خوشمزه در خدمت مسافران هتل است. این مطلب از مقاله معرفی بهترین هتل قزوین به همراه اطلاعات کامل و عکس وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است. 

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید