انتشار این مقاله


۶ نکته طلایی خرید سشوار

برای کسانی که نمی خواهند وقت خود را در آرایشگاه بگذرانند و ترجیح می دهند این کار را در منزل انجام دهند و همچنین برای آرایشگرانی که شغل آنها آرایش و استایل مداوم است ، داشتن سشوار حرفه ای اولین قدم است. همچنین سایر وسایل آشپزخانه اصولی برای خرید دارند که اطلاع از آن ها […]

برای کسانی که نمی خواهند وقت خود را در آرایشگاه بگذرانند و ترجیح می دهند این کار را در منزل انجام دهند و همچنین برای آرایشگرانی که شغل آنها آرایش و استایل مداوم است ، داشتن سشوار حرفه ای اولین قدم است. همچنین سایر وسایل آشپزخانه اصولی برای خرید دارند که اطلاع از آن ها به ما کمک می کند تا خرید بهتری داشته باشیم. در ادامه این مطلب درباره خرید قهوه ساز و

خرید سشوار ارزان صحبت خواهیم کرد. همچنین برای خرید آون توستر می‌توانید به سایت فلاویا (flavia.ir) مراجعه کنید.

نکات اصولی حین خرید سشوار

  1. سبکی و راحتی

سشوار چیزی است که ممکن است هر روز از آن استفاده کنید، بنابراین مهم است که سشوار را پیدا کنید که احساس مناسبی داشته باشد. وزن ها می توانند بسیار متفاوت باشند و برخی از مدل ها بسیار حجیم تر از بقیه هستند. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید ابتدا چند عدد را در یک مغازه نگه دارید تا مطمئن شوید که یکی را انتخاب می‌کنید که احساس راحتی می‌کند.

  1. قدرت و وات

اگر هر روز از سشوار استفاده می کنید، با بررسی رتبه قدرت و انتخاب مدلی با ۱۴۰۰ وات یا بیشتر، به دنبال یک مدل قدرتمند باشید. شما می توانید موهای خود را با حرارت اضافی سریعتر خشک کنید، که کمتر مستعد موهای آسیب دیده و موخوره های مخوف خواهید بود. ترکیبی از تنظیمات گرما مفید است و شما باید به دنبال مدلی با طول طناب مناسب باشید – مدل های سالن دارای سیم ۹ فوت برای خشک کردن نامحدود هستند.

  1. عملکرد سالن خشک کن موتور AC

برای این مدل ها هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. خشک کن های AC در سالن ها استفاده می شوند و دارای جریان هوای قوی برای کمک به خشک شدن سریع مو هستند. موتورهای قوی تر می توانند آنها را کمی سنگین تر کنند، اما عمر طولانی تری نیز دارند.

  1. تنظیمات سرعت و حرارت

اکثر سشوارها حداقل دو سرعت و سه تنظیم حرارتی دارند. هرچه تنظیمات بیشتری داشته باشید، کنترل بیشتری بر جریان هوا خواهید داشت. گرم ترین حالت زمانی که به شدت خشک می شود بهترین حالت است، اما با شروع خشک شدن مو، ممکن است بخواهید حرارت را کاهش دهید. یک ظاهر طراحی دقیق با گرمای معقول و سرعت جریان هوا آهسته تر بهترین است. یک محیط سرد، یا انفجار سرد، به تنظیم استایل نهایی شما کمک می کند.

  1. نازل ها

یک نازل متمرکز به شما کنترل بیشتری روی خشک کردن موهایتان می‌دهد بدون اینکه موهایتان در همه جا باد کند. یک ضمیمه پخش کننده برای استایل های فر و حجم دهی ایده آل است.

  1. خشک کن یونی

گفته می‌شود یون‌هایی که در جریان هوای خشک‌کن تزریق می‌شوند، مولکول‌های آب را در موهای مرطوب به قطرات کوچک‌تر تبدیل می‌کنند و خشک کردن موهای شما را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنند. این نوع خشک کن برای داشتن ظاهری صاف و بدون موخوره از استاتیک جلوگیری می کند.

درخرید بهترین قهوه ساز به دنبال چه چیزی باشیم؟

هنگام خرید قهوه ساز باید موارد زیادی را در نظر گرفت، اما بیشتر تصمیمات باید با اولویت، هزینه و راحتی سروکار داشته باشند.

  • راحتی: یک قهوه ساز برقی قابل برنامه ریزی می تواند قهوه شما را هنگام بیدار شدن برای شما آماده کند. ماشین‌های الکتریکی کمتر خودکار ممکن است به کمی توجه بیشتر نیاز داشته باشند، اما همچنان با فشار دادن چند دکمه کار می‌کنند. قهوه‌سازهای دستی – مانند دم‌سازهای فرنچ پرس و قابلمه‌های اسپرسو روی اجاق گاز – همگی به توجه کامل شما برای آن فنجان عالی نیاز دارند. در حالی که دستگاه های غلاف برای خانواده هایی که همگی نوع متفاوتی از قهوه را ترجیح می دهند و نه در مقادیر زیاد، به خوبی کار می کنند.
  • نوع قهوه: در حالی که قهوه سازها و دستگاه های اسپرسوساز معمولاً دستگاه های جداگانه ای هستند، دستگاه های هیبریدی که هر دو نوع قهوه را دم می کنند نیز در دسترس هستند. داشتن دو دستگاه روی پیشخوان فضای زیادی را می گیرد، اما اگر عاشق قهوه و اسپرسو هستید و می خواهید هر کدام را عالی درست کنید، بهترین گزینه است. دستگاه های هیبریدی فضای کمتری را اشغال می کنند و احتمالاً هزینه کمتری نسبت به خرید دو دستگاه جداگانه دارند، اما اگر به دنبال بالاترین کیفیت قهوه و اسپرسو هستید، ممکن است بهترین انتخاب نباشند.
  • اندازه دم: از یک فنجان گرفته تا یک کافه به اندازه یک خانواده، قهوه سازهایی وجود دارند که می توانند فقط به مقدار لازم دم کنند. برخی از ماشین ها طیف نسبتاً گسترده ای از اندازه های دم را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر به طیف بسیار محدودتری از گزینه ها محدود می شوند. شاتهای تک فنجانی برای افرادی که به تنهایی زندگی می کنند یا جایی که هر فرد طعم یا سبک قهوه متفاوتی را ترجیح می دهد عالی است. آنها همچنین برای خانواده هایی که همه در زمان متفاوتی از خواب بیدار می شوند عالی هستند. شاتهایی که مقادیر بیشتری درست می کنند برای افرادی که عاشق قهوه زیاد هستند و برای صبحانه های خانوادگی، برانچ با همسایه ها یا مهمانی های شام که در آن قهوه سرو می شود، عالی هستند.
فروشگاه اینترنتی فلاویا

جمع بندی

یکی از دغدغه های افراد هنگام خرید دستگاه قهوه ساز، قیمت آن است و بدیهی است که افراد به دنبال قهوه ساز ارزان و کیفیت عالی باشند. فلاویا، برند ایرانی در زمینه تولید قهوه ساز برقی است که در مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد. این دستگاه اسپرسوساز ارزان به شما یک قهوه با کیفیت بالا و طعم و عطر عالی ارائه می کند. همچنبن برای خرید سشوار مو اصل شما می توانید به سراغ نمایندگی این برند در سطح شهر بروید و یا این که می توانید از طریق سایت این برند فلاویا سشوار مورد نظر خود در رنگ دلخواه درب منزل تحویل بگیرید..فروشگاه اینترنتی فلاویا، مرجع اصلی فروش معتبرترین محصولات خانگی می‌باشد. شما می‌توانید بهترین دستگاه‌های برقی و آشپزخانه را تهیه نمایید و از آن‌ها استفاده کنید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید