انتشار این مقاله


بیمارستان دامپزشکی نیکان

برای علاقه‌مندان به حیوانات و کسانی که حیوان خانگی دارند، وجود یک بیمارستان دامپزشکی مجهز که هم همه امکانات لازم و مدرن برای درمان حیوان خانگی‌شان را داشته باشد و هم از کادر متخصص و دلسوزی بهره‌مند باشد، یک موهبت به‌شمار می‌آید. اگر این بیمارستان، یک پت شاپ کامل و متنوع از همه امکانات موردنیاز […]

برای علاقه‌مندان به حیوانات و کسانی که حیوان خانگی دارند، وجود یک بیمارستان دامپزشکی مجهز که هم همه امکانات لازم و مدرن برای درمان حیوان خانگی‌شان را داشته باشد و هم از کادر متخصص و دلسوزی بهره‌مند باشد، یک موهبت به‌شمار می‌آید. اگر این بیمارستان، یک پت شاپ کامل و متنوع از همه امکانات موردنیاز برای سگ، گربه، پرندگان و اگزوتیک هم داشته باشد، می‌توان گفت دیگر همه نیازهای مربوط به حیوانات خانگی برای صاحبان آنها برآورده شده است.

بیمارستان دامپزشکی نیکان: از خدمات کامل تا رزرو آنلاین!

بیمارستان دامپزشکی نیکان را می‌توان به‌درستی خانه دوم و مکانی پرمهر برای حیوانات خانگی نامید؛ جایی برای تامین نیازها و التیام دردهای این موجودات دوست‌داشتنی که خدمات خود را با فناوری روز دنیا تطبیق داده و با آنلاین کردن بسیاری از خدمات خود، دسترسی به آنها را آسان کرده است. این بیمارستان با دارا بودن یک فروشگاه بزرگ تخصصی برای حیوانات خانگی با بیش از ۱۰۰۰ قلم کالا برای حیوانات خانگی، یک مجموعه کامل و تخصصی از خدمات را به صاحبان حیوانات خانگی ارائه کرده است که با ورود به آن می‌توانید دنیای مورد علاقه انواع حیوانات خانگی را پیش چشم ببینید.

آشنایی با خدمات دامپزشکی در بیمارستان نیکان

دنیای حیوانات خانگی و مراقبت از آنها بسیار متنوع و رنگین بوده و الزامات و ویژگی‌های فراوانی را شامل می‌شود. تامین همه این موارد نیازمند آشنایی تخصصی با رشته‌های مختلف درمانی در علم دامپزشکی است؛ موردی که در بیمارستان دامپزشکی نیکان به‌خوبی و به‌طور کامل به‌ آن پرداخته شده است.

تفکیک بخش‌های مرتبط به شاخه‌های تخصصی برای سگ، گربه، پرندگان و اگزوتیک (نظیر خرگوش و همستر)، امکان ارائه بهتر خدمات درمانی به آنها را فراهم کرده است.

در این مجموعه، همچنین آزمایشگاه مجهزی برای تشخیص بیماری‌ها دایر است. خدمات و رزرو وقت آنلاین و نیز جوابدهی آنلاین و اینترنتی به نتایج آزمایش‌ها از دیگر خدمات بیمارستان شبانه‌روزی نیکان است.

برخی از مهم ترین خدمات این بیمارستان تخصصی عبارتند از:

  • بخش رادیوتراپی
  • بخش بیهوشی 
  • کلینیک جراحی تخصصی 
  • کلینیک‌های تخصصی چشم
  • کلینیک تخصصی مامایی حیوانات
  • کلینیک تخصصی قلب حیوانات خانگی
  • دندانپزشکی
  • بخش داخلی
  • رادیولوژی
  • آزمایشگاه
  • آرایشگاه

با وجود همه این موارد می‌توان بیمارستان دامپزشکی نیکان را بهشت حیوانات مخصوصا سگ ها و گربه ها نامید!

با پت شاپ نیکان آشنا شویم!

وجود یک پت‌شاپ تخصصی که کلیه نیازهای سگ‌ها و گربه‌ها در آن تهیه شده است، می‌تواند رویکردی متفاوت به دنیای حیوانات خانگی را به جامعه معرفی کند. در پت شاپ نیکان، بیش از هزار قلم کالاهای مورد نیاز سگ ها، گربه ها و سایر حیوانات خانگی در مجموعه کاملی شامل انواع غذای خشک و تر، لوازم بهداشتی، تجهیزات آرایشی، ملزومات خواب، جای خوای، مکمل‌های غذایی و دارویی، تشویقی و لوازم جانبی مورد نیاز حیوانات فراهم آمده است. این پت شاپ، بخشی هم برای اصلاح و شستشوی حیوانات دارد.

امکان تهیه آنلاین این محصولات و دسته‌بندی آنها در مجموعه‌ای کامل به تفکیک لوازم، از دیگر مزایای این مجموعه محسوب می‌شود. 

به این ترتیب فروشگاه آنلاین و حضوری بیمارستان دامپزشکی نیکان (پت شاپ نیکان) را می‌توان کامل‌ترین مجموعه موجود برای پاسخگویی به نیاز صاحبان حیوانات خانگی دانست.

دنیای متنوع و جذاب حیوانات خانگی و نگهداری از آنها، با وجود مرکزی برای پاسخگویی به نیازها و تهیه الزامات آنها راحت‌تر و زیباتر می‌شود. وجود بیمارستان تخصصی دامپزشکی نیکان به همراه پت شاپ این مجموعه به‌خوبی پاسخگوی این نیاز بوده و نیاز بسیاری از شهروندان را از این بابت تامین نموده است.

بیمارستان دامپزشکی نیکان در نیاوران تهران قرار داد. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از پت شاپ و رزرو وقت آنلاین، از سایت این مجموعه استفاده کنید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید