انتشار این مقاله


ویزیت پزشک متخصص در منزل

بیمارانی که نمی توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند، در حمل و نقل مشکل دارند یا به هر دلیلی می خواهند در منزل معاینه و پیگیری شوند. پزشکان متخصص ما برای ارائه خدمات معاینه، تشخیص و درمان به خانه شما می آیند. به خصوص در طول همه گیری کرونا، خدمات معاینه پزشک متخصص در مورد کووید-۱۹ […]

بیمارانی که نمی توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند، در حمل و نقل مشکل دارند یا به هر دلیلی می خواهند در منزل معاینه و پیگیری شوند. پزشکان متخصص ما برای ارائه خدمات معاینه، تشخیص و درمان به خانه شما می آیند.

به خصوص در طول همه گیری کرونا، خدمات معاینه پزشک متخصص در مورد کووید-۱۹ را ارائه می دهیم.

هنگامی که بیمار یا بستگان وی که نیاز به خدمات پزشک متخصص در منزل دارند با مرکز تماس ما تماس بگیرند تا از خدمات اطلاع پیدا کنند و پس از درخواست خدمات را دریافت کنند.

   ماموریت پزشک متخصص در منزل، بهبود کیفیت زندگی بیمار و مراقبین در منزل یا مستقر در منزل است. پزشکان ما در ارائه مدرن ترین پیشرفت های پزشکی، منحصراً برای بیماران مراقبت در منزل تخصص دارند. فرآیند تشخیص و درمان در گرمای خانه شما به روزترین، مدرن ترین، جامع ترین و دلسوزانه ترین روش ارائه می شود. خدمات پزشک در منزل از بستری شدن غیر ضروری در بیمارستان، درخواست خدمات اورژانسی، انتقال با آمبولانس جلوگیری می کند و به افراد اجازه می دهد در صورت عدم نیاز به شرایط پزشکی خود در خانه بمانند. این به آنها اجازه می دهد تا سلامت خود را در گرما و امنیت خانه خود به دست آورند.

با اطمینان از اینکه موقعیت‌های پرخطر از قبل شناسایی می‌شوند و اقدامات احتیاطی با کنترل‌های منظم، که در آن درک پزشکی پیشگیرانه نادیده گرفته نمی‌شود، تضمین می‌شود که همه داده‌های بهداشتی افزایش می‌یابند.

خدمات معاینه پزشک خانگی ما با سیستم نوبت دهی ارائه می شود.

هنگامی که زمان ملاقات فرا می رسد، پزشک و پرسنل بهداشتی ما با وسیله نقلیه سلامت سیار مجهز به خانه شما می آیند.

در صورت لزوم؛

نمونه خون، ادرار و غیره برای معاینه گرفته میشود، استفاده از دارو یا سرم انجام می شود، اشعه ایکس گرفته می شود، نوار قلب گرفته می شود، سونوگرافی / داپلر انجام می شود، در صورت نیاز به معاینه بیشتر، با آمبولانس به بیمارستان ارجاع می شود.

خدمات پزشک در منزل یک نیاز جدی است. به ویژه بیماران مبتلا به بیماری های مزمن که در بستر هستند یا تحرک خود را از دست داده اند، در مواردی که نگران تشدید بیماری در هنگام بیرون رفتن از منزل هستند، تشخیص و درمان در منزل توسط پزشک ضروری است. در عین حال، این گروه های بیمار برای خدمات تشخیصی و درمانی به بیمارستان مراجعه می کنند. می تواند باعث عذاب، هزینه و اتلاف وقت شود.

مزایای ویزیت پزشک متخصص در منزل چیست؟

    مردم را قادر می سازد تا خدمات بهداشتی را در محیطی که در آن زندگی می کنند دریافت کنند.

    مزیت مراقبت شخصی را فراهم می کند

    روانشناسی بیمارستان را زنده نگه نمی دارد

    باعث صرفه جویی در زمان می شود زیرا مردم وقت رفتن به بیمارستان را ندارند

    خطر عفونت را کاهش می دهد

    احساس حریم خصوصی را در حداکثر سطح فراهم می کند،

    کیفیت زندگی فرد را افزایش می دهد

    به شخص اجازه می دهد تا خدمات پزشک را با Acıbadem Professionals در محل خود دریافت کند.

    به بیمار اجازه می دهد زمانی را با عزیزان خود بگذراند.

    کیفیت زندگی بیمار و بستگان او را بهبود می بخشد،

رادیولوژی و تصویربرداری در منزل

در مواقعی که نیاز به سونوگرافی یا داپلر در منزل دارید، رادیولوژیست های متخصص ما تصویربرداری پزشکی شما را در آرامش خانه با دستگاه های قابل حمل مدرن انجام می دهند. به سرعت گزارش تصویربرداری شما را به صورت دیجیتال به شما و پزشکتان ارائه می دهد.

در صورت نیاز به عکسبرداری با اشعه ایکس در منزل، تکنسین رادیولوژی ما با دستگاه مدرن قابل حمل خود رادیولوژی شما را در تمامی طرح های مورد نظر می گیرد. تصویر دیجیتال اشعه ایکس به سرعت از طریق ایمیل برای شما و پزشکتان ارسال می شود. گزارش اشعه ایکس شما توسط متخصص رادیولوژی ما با دقت تهیه شده و دوباره به شما تحویل داده می شود.

مداخلات پزشکی خانگی

انواع مداخلات پزشکی که می تواند در محیط خانه در چارچوب اختیارات پزشکان متخصص ما اعمال شود، با درک باکیفیت موسسه ما ارائه می شود.

استفاده از خدمات پزشکی از جمله ویزیت پزشک متخصص در منزل آرین طب موجب صرفه جویی و وقت خواهد شد و به جای اینکه شما وارد محیط شلوغ بیمارستان یا مراکز درمانی شوید و منتظر حضور پزشک متخصص باشید می توانید به راحتی با دریافت این خدمت در زمان دلخواه از حضور پزشک بهره مند شوید و پس از رضایت هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل را پردازید.

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی منتشر شده است و دکتر مجازی در قبال صحت محتوای آن مسئولیتی بر عهده ندارد.

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید