انتشار این مقاله


ایمپلنت دندان ارزان در تهران ( ۴ راه حل + ۸ توصیه )

ایمپلنت دندان به عنوان بهترین درمان برای بی دندانی محسوب می شود اما نیاز به تجهیزات و حساسیت ویژه ای دارد. به همین علت هزینه ایمپلنت دندان به نسبت سایر رقبا بیشتر می باشد. اگر قصد انجام ایمپلنت ارزان در تهران را دارید، با ما همراه باشید تا جواب تمام سوالها و راه های اصولی برای ارزانتر شدن ایمپلنت را پیدا کنید.

ایمپلنت دندان به عنوان بهترین درمان برای بی دندانی محسوب می شود اما نیاز به تجهیزات و حساسیت ویژه ای دارد. به همین علت هزینه ایمپلنت دندان به نسبت سایر رقبا بیشتر می باشد. اگر قصد انجام ایمپلنت ارزان در تهران را دارید، با ما همراه باشید تا جواب تمام سوالها و راه های اصولی برای ارزانتر شدن ایمپلنت را پیدا کنید.

 ایمپلنت ارزان در تهران چگونه است؟

به طور کلی برای کاهش هزینه ایمپلنت روش های متفاوتی وجود دارد که بدترین انتخاب برای ایمپلنت ارزان در تهران می تواند استفاده از برند های نامرغوب یا مراجعه به پیش دندانپزشک ناماهر می باشد. ایمپلنت دندان مستقیما با سلامتی شما ارتباط دارد.

در صورتی که ایمپلنت دندان به طور اصولی انجام نشود، ممکن است سبب فیلد شدن ایمپلنت شود یا بروز برخی عوارض شود. حتما به پیش متخصص با تجربه مراجعه کنید و وضعیت بودجه خود را با او در میان بگذارید.

دومین راه برای ایمپلنت ارزان در تهران مراجعه به پیش یک مرکز یا متخصص منصف است. برای ارزانتر شدن اصولا هزینه های شما روش های متفاوتی وجود دارد. اگر قصد دارید انجام ایمپلنت دندان را دارید و میخواهید درباره هزینه آن بیشتر بدانید و از یک مشاوره رایگان بهره مند شوید، میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

هزینه ایمپلنت

۴ راه حل برای ایمپلنت ارزان در تهران

برخی از ارزان از کاهش هزینه می تواند صدمات زیادی به همراه داشته باشد اما به در برخی موارد می توانید هزینه های ایمپلنت خود را به صورت صحیح کاهش دهید.

۱- مراجعه به یک مرکز یا متخصص منصف

در اولین قدم باید به یک مرکز یا متخصص با تجربه مراجعه کنید و باید از بابت عدم آسیب به سلامتی خود خیال راحت داشته باشید. در قدم دوم باید مطمئن شوید که این مرکز یا متخصص منصف است. مطمئن شوید هزینه های به شما اعلام می کنند شفاف است. منظور از شفاف بودن این است که در حین مراحل ایمپلنت هزینه اضافه ای از شما دریافت نمی شود.

بعد از مراحل قبل می توانید شرایط بودجه خود را با آنها در میان بگذارید تا وابسته به شرایط بهترین راه حل به شما اعلام شود.

۲- استفاده از برندهای ایمپلنت کره ای

به طور هزینه ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی بالا می باشد اما ایمپلنت های کره امروزه در کنار هزینه های اقتصادی، کیفیت مناسبی به شما ارائه می دهند. در نظر داشته باشید که در بین ایمپلنت های کره ای نیز معتبر و غیر معتبر نیز وجود دارد و حتما درباره اعتبار و اصل بودن ایمپلنت خود سوال و تحقیق کنید.

۳- پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت در تهران

یکی دیگر از راه حل برای ایمپلنت ارزان در تهران، پرداخت هزینه آن به صورت اقساطی است. در صورتی که توان پرداخت تمام هزینه به صورت یکجا را ندارید، میتوانید هزینه آن را اقساطی پرداخت کنید. اگر به دنبال پرداخت هزینه به صورت اقساطی دارید، می توانید به سایت کلینیک دندانپزشکی روشا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۰۲ ارتباط برقرار کنید. در کلینیک دندانپزشک روشا امکان پرداخت اقساطی ایمپلنت به چند روش وجود دارد.

دندانپزشکی روشا

۴- طرح درمان صحیح و اصولی

طرح درمان توسط پزشک با معاینه و بررسی عکس های ایمپلنت  به شما ارائه می شود. در صورتی که شرایط خود را اعلام کرده باشید، پزشک سعی می کند اصولی ترین روش با هزینه مناسب به شما پیشنهاد دهد. طرح درمان صحیح می تواند از بعضی هزینه ها رها سازد.

توصیه هایی برای ایمپلنت ارزان در تهران

به طور کلی اگر قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید، حتما با توصیه های زیر عمل کنید تا از بسیاری از مشکلات و عوارض جلوگیری فرمایید.

ایمپلنت دندان
  • مراجعه به یک مرکز یا متخصص معتبر و منصف
  • استفاده از برند ایمپلنت معتبر و مرغوب
  • هر چه سریع تر ایمپلنت خود را آغاز کنید، تا از تحلیل استخوان و لثه جلوگیری شود.
  • به سلامتی خود اهمیت بیشتری دهید.
  • حتما پزشک خود را از تمام حساسیت، بیماری و دارو های مصرفی مطلع سازید.
  • به ایمپلنت دندان به شکل یک سرمایه گذاری بلند مدت بر روی سلامتی خود نگاه کنید زیرا بیشتر از ۲۰ سال طول عمر مفید دارد اما رقیب های آن عمری در حدود ۷ تا ۱۰ سال دارند.
  • درباره صحت گفته های افراد تحقیق کنید تا مطمئن شوید.
  • از برند های ایمپلنت کره ای استفاده کنید تا در کنار هزینه از کیفیت مناسب نیز برخوردار شوید.

آیا ایمپلنت ارزان خوب است ؟

در صورتی که ایمپلنت به صورت اصولی و با استفاده از برندهای معتبر استفاده شود، هیچ مشکلی به وجود نخواهد آورد.

کدام برند ایمپلنت از همه ارزان تر است ؟

امروزه برند های ایمپلنت متفاوتی وجود دارند که در کشور های متفاوتی وجود دارند. به طور کلی ایمپلنت های ایرانی، چینی و کره ای هزینه کمتری برخوردار می باشد.

تفاوت ایمپلنت ارزان در تهران با گران در چیست ؟

به طور علت اختلاف هزینه در بین ایمپلنت در نوع برند و میزان تجربه و تخصص پزشک است. برند های ایمپلنت تفاوت قیمتی زیادی با یکدیگر هستند. در بین تمام ایمپلنت ها اصولا ایمپلنت های آمریکایی و سوئیسی به نسبت سایر کشور ها گرانتر هستند.

ایمپلنت دندان ارزان

مسئله دوم تخصص پزشک است که هر چقدر تجربه پزشک بیشتر باشد، دستمزد آن بالاتر می رود. البته این هزینه ارزشش را دارد و از بسیاری از عوارضی که در آینده ممکن است رخ دهد، جلوگیری می کند.

مسئله سوم در تفاوت آنها در میزان ضمانت و کیفیت آنها می باشد. ایمپلنت های با کیفیت قطعا از ضمانت بیشتری برخوردار هستند.

قیمت ایمپلنت در تهران با سایر استانها تفاوت دارد ؟

به طور کلی هزینه های هر ایمپلنت وابسته به عوامل مختلفی تعیین می شود و به ازای هر واحد اعلام می شود. مهم ترین عامل در تغییر هزینه ایمپلنت در تهران با سایر استان در دستمزد پزشک است که این هزینه وابسته به تجربه، میزان تجهیزات تعیین می شود.

در نظر داشته باشید هزینه ایمپلنت دندان در تهران با سایر استانها کمی بیشتر می باشد اما این مبلغ انچنان زیاد و چشمگیر نیست.

منبع : قیمت ایمپلنت دندان , dental implant cost

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید