انتشار این مقاله


محبوب ترین برند های حوله تن پوش در بازار

خرید حوله تن پوش به نظر کار اسانی می اید اما با در نظر گرفتن مسائلی چون انتخاب حوله با کیفیت و توجه به وزن حوله تن پوش همچنین برند انتخابی این کار اسان، سخت تر میشود.. در این مقاله قصد داریم به شما درباره مراحلی چون انتخاب ، خرید و نکات مهم درباره ی یک حوله ی تن پوش مناسب با شما صحبت کنیم. پس تا […]

خرید حوله تن پوش به نظر کار اسانی می اید اما با در نظر گرفتن مسائلی چون انتخاب حوله با کیفیت و توجه به وزن حوله تن پوش همچنین برند انتخابی این کار اسان، سخت تر میشود..

در این مقاله قصد داریم به شما درباره مراحلی چون انتخاب ، خرید و نکات مهم درباره ی یک حوله ی تن پوش مناسب با شما صحبت کنیم.

پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

حوله تن پوش از چه زمانی وارد بازار شد ؟

تا قبل از ۱۶۰۰ میلادی حوله به صورت اکنون رواج نداشته است حتی در اروپا استفاده از حوله برای حمام کار متداولی نبوده و حتی بسیار هزینه بر بوده است اما بیشتر مورخان به ترکیه و به ویژه شهری به نام بورسا، اعتبار ایجاد اولین حوله های حمام را در قرن ۱۶۰۰ می دهند. حوله ها، یک تکه پارچه نازک بافته شده از کتان یا پنبه در آن زمان بودند که نقش مهمی در فرهنگ ترکیه ایفا می کردند، زیرا در ان زمان حمام کردن یک امر مهم به حساب می امد.

برای هر رویداد مهم زندگی در ترکیه، مراسم حمام وجود داشت!

یک عروس خانم در روز عروسی خود در حمام تشریفاتی شرکت می کرد. نوزادان همینطور اولین حمام خود را در روز چهلم دریافت می کردند. حتی مانند ایران مراسم غسل برای عزاداری نیز وجود داشت. 

در بین همه ی این ها میرسیم به حوله تن پوش ، عثمانی‌ها در ایندوران بر ترکیه حکومت می‌کردند و به قالی‌بافان متخصص معروف بودند. این تأثیر آنها بود که حوله‌ها و حلقه‌هایی با طراحی دقیق را به وجود آورد. (اجداد حوله های امروزی!) البته این حوله های اولیهدستباف بودند و بنابراین همانطور که قبلا اشاره کردیم به دلیل هزینهزیاد در دسترس مردم عادی نبودند.

به مرور زمان و افتتاح کارخانه های نساجی  در اروپا حوله تن پوش به دلیل راحتی و استفاده ی بهتر در دسترس عموم با هزینه های پایین تری قرار گرفت.

هم اکنون شما میتوانید به راحتی از طریق خانه دیاموند حوله تن پوش مورد نظر خود را سفارش دهید.

جنس مناسب برای حوله های تن پوش

حوله تن پوش یکی از انواع حوله های کاربردی در هر خانه ای است. حوله های تن پوش جنس های متفاوتی دارند و از الیاف مختلفی از جمله پنبه، میکرو فیبر، پشم، پلی استر و بامبو بافته می شوند. اگر شما به دنبال یک حوله لطیف با قدرت آبگیری زیاد هستید به سراغ حوله های 100 درصد پنبه بروید. البته گفتن این نکته نیز ضروری است که اگر از جمله افرادی هستید که پوست حساسی دارند بهتر است از حوله های بامبو استفاده کنید همچنین میتوانید حوله های نخی را امتحان کنید.

سایز بندی حوله های تن پوش

از نکات مهم خرید حوله های تن پوش، انتخاب سایز مناسب آن هاست. مهمترین نکته در انتخاب و خرید حوله تن پوش پس از انتخاب جنس و کیفیت آن، انتخاب سایز مناسب است. سایزبندی حوله تن پوش بر اساس اندازه سرشانه انجام می شود پس کافی است که سرشانه خود را اندازه بگیرید و سایز مناسب خود را با توجه به جدول زیر انتخاب کنید.

جدول سایز بندی حوله تن پوش

سایز حوله​اندازه سرشانه​قد حوله از سرشانه

Small​        36 تا ۴۲ سانتی متر​        105

Medium        44 تا ۴۸ سانتی متر​       115

Large​        50 تا ۵۴ سانتی متر​       125

مزایای خرید حوله‌های تن پوش

مهم ‌ترین مزایایی که در رابطه با خرید حوله‌های تن پوش عنوان می‌شود، شامل موارد زیر است:

جلوگیری از مریضی

عدم خشک کردن صحیح موها همیشه سبب سردرد و سرماخوردگی میشود. خشک نکردن صحیح بدن پس از حمام باعث سرد شدن بدن و در دراز مدت سبب ضعیف شدن بدن میگردد . برای حل این مشکل بهتر است که با استفاده از حوله ی تن پوش بدن و موهای خود را خشک کرده و از ابتلا به مریضی و سرماخوردگی جلوگیری کنیم .

عجله نکنید !

با استفاده از حوله های تن پوش نیازی به عجله ای برای تعویض لباس پس از حمام نخواهید داشت . 

بسیاری از افراد دوست دارند پس از حمام مدتی را حوله بر تن باشند که حوله های تن پوش این ویژگی و مزیت فوق العاده را دارا هستند.

بند‌ها موجب نگهداری حوله می‌شوند

همان‌طور که می‌دانید این حوله‌ها از بند‌هایی برخوردارند که امکان سفت کردن و بستن قسمت جلوی حوله را به وجود می‌آورند. بدین ترتیبفرد با گره زدن بند به راحتی می‌تواند از باز شدن حوله تن پوش جلوگیری کرده و تا زمان خشک شدن بدن به امور مدنظر خود نظیرسشوار کشیدن مو‌ها، آشپزی کردن و… بپردازد.

امکان جذب سریع آب و رطوبت

در صورتی که حوله ی تن پوش باکیفیتی خریداری کنید جذب اب سریعتر اتفاق می افتد و رطوبت بهتر به حوله جذب میشود.

معرفی برند های محبوب و باکیفیت در بازار

همان طور که میدانید برندهای متنوع و متعددی در بازار برای حوله تن پوش وجود دارد اما بهتر است برای خرید از برندهای نااشنا استفاده نکنید .

در ادامه به معرفی بهترین های حوله ی تن پوش میپردازیم :

حوله تن پوش پودایران

پودایران (poodiran) برندی نام اشنا و باکیفیت است که امروزه در انواع طرح ها و رنگ ها برای تمام سنین باهرسلیقه ای محصول دارد. 

از مزیت های این برند حوله تن پوش میتوان به لطافت ، دوام بالا ، وزن کم، اب گیری بالا ، پرز ندادن و غیره… اشاره کرد.

البته ناگفته نماند که ثبات رنگ این حوله ها بسیار بالا بوده و در اثر گذر زمان رنگ پس نمیدهد .

حوله تن پوش هیرو

حوله هیرو(Hiro) از سال ۱۳۹۰ در زمینه تولید و عرضه انواع حولهخصوصا حوله تن پوش (ست های دوقلو) شروع به فعالیت نموده است. محصولات این مجموعه با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین انواع نخ، بافت و رنگ تولید می شوند.

تولید محصول با کیفیت ایرانی با هدف تأمین نیاز بازار داخلیبا بهترین کیفیت و پایبندی به اصل مشتری مداری از آرمان های این در تولید محصولات خود می باشد.

جمع بندی 

حوله های تن پوش معمولا قیمت بالاتری در بازار دارند به همین خاطر مراقبت پس از خرید این حوله ها نکته ی مهمی است. راهنمای شست و شو به همراه حوله ها در هنگام خرید ارائه میشود و بهتر است طبق دستورالعمل شستشو عمل کنید تا طول عمر و دوام حوله ی تن پوش خود را حفظ کنید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید