انتشار این مقاله


پایان فوبیای دندانپزشکی با کلینیک سریتا

داشتن دندانپزشکی که می توانید به آن اعتماد کنید به این معنی است که دندان های شما در شرایط ایده آل قرار می گیرند و لبخند شما زیبایی کامل خود را حفظ می کند. اگرچه می توانید از میان ده ها متخصص دندانپزشکی در تهران یکی را انتخاب کنید، اما یافتن کلینیک دندانپزشکی که واقعاً […]

داشتن دندانپزشکی که می توانید به آن اعتماد کنید به این معنی است که دندان های شما در شرایط ایده آل قرار می گیرند و لبخند شما زیبایی کامل خود را حفظ می کند. اگرچه می توانید از میان ده ها متخصص دندانپزشکی در تهران یکی را انتخاب کنید، اما یافتن کلینیک دندانپزشکی که واقعاً همه نیازهای شما را درک می کند کار آسانی نیست. 

یکی از بهترین مطب های دندانپزشکی در تهران که می تواند خدماتی با کیفیت، شخصی و مقرون به صرفه به شما ارائه دهد، کلینیک دندان پزشکی سریتا است. اما چه چیزی باعث می شود تا این کلینیک در نوع خود بهترین باشد؟ در ادامه شما را با ویژگی های این کلینیک بی نظیر آشنا می کنیم.

معرفی مرکز تخصصی دندانپزشکی سریتا

شهرت کلینیک دندانپزشکی سریتا را تنها با بررسی ساده آدرس سایت آنها می توانید متوجه شوید. نام این کلینیک اکثراً در بین  کلینیک هایی که توسط بسیاری از بیماران در منطقه شرق تهران توصیه می شود و معمولاً گزینه های عالی هستند، می توان دید. اما چرا نام این کلینیک دندانپزشکی در لیست بهترین دندانپزشکی های تهران قرار دارد؟ در ادامه با برخی از ویژگی های این مرکز تخصصی دندانپزشکی در شرق تهران بیشتر آشنا می شویم:

تخصص و تجربه

تخصص و تجربه در این کلینیک بیش از هر چیزی چشمگیر است. نیازی به گفتن نیست که تجربه و تخصص دندانپزشکان هر دو، برای انواع درمان های مربوط به دهان و دندان یا روش های ترمیمی و زیبایی دندان از اهمیت بالایی برخوردار است و تیم دندانپزشکان سریتا نیز با داشتن تحصیلات، تجربه و تخصص های حرفه ای می توانند این نیاز را تامین کنند. اگر به دنبال خدمات زیبایی هستید، می توانید مطمئن باشید که این کلینیک دارای متخصصانی است که دارای تخصص و دانش به روز و مدرن هستند.

با جستجوی آدرس سایت دندانپزشکی سریتا نیز شرح حال مفصلی را خواهید یافت و می توانید اطلاعات جامعی را به دست بیاورید.

ارتباط  گرم و صمیمانه با بیماران

علاوه بر دندانپزشک مجرب که روی مشکل و بیماری شما کار می کند، باید خدمات مشتری مودبانه و دوستانه را نیز دریافت کنید. چراکه یکی از ویژگی های دندانپزشکی خوب، ارتباط ویژه آنها با بیمارانشان است. همه ما می دانیم که پروسه درمان دندانپزشکی جزو استرس زاترین و سخت ترین پروسه های درمانی به خصوص بین افراد حساس و کودکان است، بنابراین ارتباط گرم و صمیمی و با احترام کادر دندانپزشکی می تواند روی تجربه بیمار از پروسه درمان تاثیر مثبتی بگذارد. تیم سریتا نیز از این لحاظ بهترین هستند و بسیار مهمان نواز! کارکنان این کلینیک همیشه با لبخندی گرم پذیرای شما و خانواده تان هستند. به علاوه که تمامی خدمات دندانپزشکی مدرن را برای سلامت دهان و دندان به شما ارائه می دهند. 

دانش و تکنیک های به روز پزشکی

مرکز تخصصی دندانپزشکی سریتا به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران، راه حل های جامعی برای نیاز های بهداشت دهان و دندان بیماران خود ارائه می دهند و در زمینه روش ها و تکنیک های دندانپزشکی به روز هستند تا بیماران بتوانند از آخرین پیشرفت ها در مراقبت های دندانی خود بهره مند شوند. سریتا از آخرین فناوری دندانپزشکی استفاده می کند که باعث می شود نتایج فوق العاده ای را ارائه دهد و حتی پیچیده ترین روش ها و عمل های درمانی دندان را هم برای بیمار ساده می کند. مرکز دندانپزشکی سریتا در شرق تهران، همراه با دستگاه ‌های هوشمند و مجهز روز دنیا، آماده خدمت‌رسانی به شماست. برای بررسی سلامت و زیبایی دندان‌های خود، اعم از لمینت دندان، کامپوزیت دندان، ایمپلنت، بلیچینگ می‌توانید از مشاوره تلفنی تخصصی به صورت رایگان کمک بگیرید.

محیطی بی نظیر و پر آرامش

این ایده عالی است که هنگام انتخاب دندانپزشک خود از این مرکز بازدید کنید. با بازدید محل کلینیک از نزدیک می توانید اطمینان حاصل کنید که کلینیک دندانپزشکی سریتا دارای محیطی تمیز، راحت و آرامش بخش است و می توانید اطمینان حاصل کنید که در دستان مطمئن و قابل اعتمادی قرار می گیرید.

مشاوره تخصصی و ویزیت رایگان

با تماس و صحبت با کارکنان یا بازدید از کلینیک برای مشاهده نحوه درمان بیماران، خدمات مشتریان کلینیک را بررسی کنید و همچنین می توانید با سایر بیمارانی که به مرکز دندانپزشکی مراجعه می کنند صحبت کنید. به علاوه کلینیک سریتا این امکان را در اختیار بیماران خود قرار می دهد که به صورت کاملاً رایگان ویزیت شوید و با یک متخصص در مورد روش ترمیم یا خدمات دندان خود صحبت کنید. برای مشاوره رایگان، شماره تلفن خود را در وب سایت سریتا وارد کنید تا ۲۴ ساعت آینده، مشاور تخصصی تیم سریتا با شما تماس بگیرند.

شرایط پرداخت عالی

یکی دیگر از دغدغه های بزرگ کسانی که قصد مراجعه به کلینیک دندانپزشکی چه برای خدمات درمانی و چه برای خدمات زیبایی دهان و دندان دارند، گزینه های پرداخت و مبالغ و هزینه های این خدمات دندانپزشکی است. همه ما می دانیم که خدمات دندانپزشکی ممکن است پرهزینه باشد، به همین دلیل است که کمی انعطاف پذیری چیز خوبی خواهد بود. اینکه چه طرح های بیمه ای توسط کلینیک دندانپزشکی مورد نظر شما پذیرفته می شود؟ و یا اینکه آیا برنامه های پرداخت دندانپزشکی این امکان را ارائه می دهد که پرداخت هزینه مراقبت های مورد نیاز را برای شما آسان تر کند؟ 

بهترین کلینیک‌ها در زمینه پرداخت هزینه انعطاف‌پذیری و راحتی به بیماران خود ارائه می‌ دهند که منجر به روابط طولانی‌مدت می ‌شود. کلینیک سریتا نیز با در نظر گرفتن تسهیلات و برنامه های پرداختی ویژه ای برای بیماران خود، پرداخت هزینه های دندانپزشکی را بسیار آسان کرده و از دغدغه بیماران خود کاسته است. شما در دندانپزشکی سریتا می توانید مخارج درمان خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید. همچنین می توانید این هزینه را با چک و اقساط ۶ ، ۱۲ ، ۱۸ ، ۲۴ ماهه و ۱۰ ماهه بدون پیش پرداخت و به راحتی و بدون دغدغه پرداخت کنید. یکی از جالب ترین قسمت های سایت دندانپزشکی سریتا این است که برای شما جدوالی در مورد هزینه های انواع خدماتشان از جمله هزینه لمینت، کامپوزین، ایمپلنت و … قرار داده و می توانید قبل از اقدام به هر کاری با نگاه کردن به این جداول هزینه ها برآوردی از هزینه نهایی درمان دندان خود داشته باشید. 

تضمین نتایج بی درمان

یکی دیگر از جذابیت های این کلینیک و خدمات بی سابقه ای که در اختیار بیمارانش قرار می دهد این است که قبل از اینکه درمان شما شروع شود، می توانید از سریتا ضمانت‌نامه کتبی دریافت کنید و مطمئن تر از هر وقتی و هر جایی درمان دهان و دندان خود را آغاز کنید. 

در آخر

این مطلب را به معرفی و آشنایی با کلینیک دندانپزشکی سریتا اختصاص دادیم و با یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی شرق تهران آشنا شدیم. تیم حرفه ای سریتا در طول پروسه درمان و زیبا سازی دندان های شما کنار شما هستند؛ از مشاوره و ویزیت رایگان گرفته تا مرحله پرداخت آسان و راحت. بی دلیل نیست که نام این کلینیک در لیست بهترین کلینیک های تهران می درخشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت کلینیک سریتا به نشانی: drserita.com مراجعه کنید. شما هم می توانید نظرات و تجربیاتتان را برای ما بنویسید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید