انتشار این مقاله


دکتر ذوالفقاری متخصص لثه و ایمپلنت

سبک زندگی ما در سلامت دندان‌هایمان به شدت موثر است. بعضی از افراد نیز به صورت ژنتیکی دندان‌های ضعیفی دارند که با خوردن یک جرعه آب خنک، دندان‌هایشان به کلی ترک می‌خورد. روش‌های جایگزینی بسیاری وجود دارد که دندان‌هایمان را بازسازی کنیم و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم. یکی از این روش‌ها ایمپلنت است که […]

سبک زندگی ما در سلامت دندان‌هایمان به شدت موثر است. بعضی از افراد نیز به صورت ژنتیکی دندان‌های ضعیفی دارند که با خوردن یک جرعه آب خنک، دندان‌هایشان به کلی ترک می‌خورد. روش‌های جایگزینی بسیاری وجود دارد که دندان‌هایمان را بازسازی کنیم و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم. یکی از این روش‌ها ایمپلنت است که در ادامه با آن آشنا می‌شویم. اما مسئله‌ای که مهم‌تر از روش ترمیم دندان است، دکتری است که آن روش را پیاده‌سازی، می‌کند. دکتر ذوالفقاری از پزشک‌های متخصصی هستند که این کار را به نحو احسن انجام می‌دهند. در ادامه شما را با این روش دائمی ترمیم دندان آشنا می‌کنیم و بهترین دندان پزشکی که این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهند، معرفی می‌کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید. 

ایمپلنت؛ راه‌حل دائمی خرابی و پوسیدگی دندان‌ها

هر یک ما ممکن است در یک سن خاص دندان­های­مان را بر اثر اتفاقاتی چون کهولت سن، خرابی، پوسیدگی، ضربه، تصادف، دخانیات، شیرینی‌ها، شیردهی، مشکلات مادرزادی و موارد بسیار دیگری از دست بدهیم. اما هیچ کدام از این عوامل نباید باعث محروم­شدن ما از نعمت لبخند زیبا شود. 

البته نکته‌ای که باید در همین لحظه به آن بپردازیم این است که نداشتن تاثیر مستقیمی روی حرف زدن و ادا کردن کلمات و همچنین جویدن و هضم غذا دارد. این‌ها تنها مشکلات نبود دندان نیست. جای خالی دندانی که افتاده فرم لثه و نحوه قرارگیری دندان‌ها را نیز بر هم می‌زند و به مرور زمان حتی شاهد تغییر فرم دندان‌ها در فک مخالف نیز هستیم که این‌ها همه فاجعه‌ای است که با نبود دندان به وجود آمده است. 

خوشبختانه علم دندانپزشکی آنقدر پیشرفت کرده است که بتوان با استفاده از آن جلوی همه این مشکلات را گرفت. در مراکز معتبری همچون کلینیک دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری ، راه حل‌های مختلفی برای ترمیم و بازسازی دندان‌ها وجود دارد که توسط متخصص ایمپلنت یا لثه انجام می شود.. نکته‌ای که درباره همه این روش‌ها وجود دارد این است که هیچ کدام از آن‌ها ماندگاری طولانی مدت ندارد و به هیچ عنوان جای دندان طبیعی را نمی‌گیرند.

اما روش ایمپلنت با همه روش‌هایی که می‌شناسید فرق می‌کند . این روش به گونه‌ای است که به راحتی جایگزین دندان طبیعی می‌شود و نسبت به روش‌های ترمیمی دیگر استحکام و بقایی چندین برابر دارد. از مزیت‌های ایمپلنت می‌توان به ثابت و دائمی­بودن آن تا آخر عمر اشاره کرد. البته این کیفیت و دوام به این بستگی دارد که پیش کدام دندانپزشکی این کار را انجام می‌دهید. پیشنهاد ما دکتر ذوالفقاری است. این پیشنهاد نیز دلایل فراوانی دارد که در بخش بعد به آن می‌پردازیم.

چرا به دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری برویم؟

این مرکز، دندانپزشکی فوق تخصصی است که زیر نظر هلدینگ مراکز درمانی ایثار فعالیت می‌کند و مجموعه‌ای از برترین دندان پزشکان را درون خود جای داده است و خدمات مربوط به دهان و دندان را به صورت کاملا حرفه‌ای ارائه می‌دهد. 

این مرکز به عنوان مجهزترین دندانپزشکی و مرکز ایمپلنت در شرق تهران شناخته می‌شود و روزانه پذیرای بیماران بسیاری است. این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات مربوط به ایمپلنت دندان؛ خدماتی چون ارتودنسی، جراحی لثه و فک، بهداشت دهان و دندان اطفال، عصب کشی، ترمیمی و موارد بسیار دیگری را ارائه می‌دهد. 

همه ما می‌دانیم که خدمات مربوط به دهان و دندان چقدر گران و هزینه بر است و همین یک عامل برای رها کردن مشکلات این ناحیه کافی است. خوشبختانه در دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری این مشکل به کلی حل شده است و همه افراد می‌توانند بدون ارائه چک و سفته از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

تمامی خدمات این مجموعه در بالاترین سطح کیفی با مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌شود و به همین علت هم بهترین گزینه برای مراجعه است. این مجموعه دارای پزشکان متخصصی است که مشاوره رایگان ارائه می‌دهند که با استفاده از این مزیت می‌توانید تمامی سوالات خود را از پزشکان متخصص لثه یا ایمپلنت بپرسید و بهترین راه حل‌ها را دریافت کنید. 

فعالیت های گسترده کلینیک دندانپزشکی ذوالفقاری

از آنجایی که ممکن است مشغله‌های شما عزیزان زیاد باشد، به همین دلیل این مجموعه ساعت کاری خود را از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ده تا ۲۰ قرارداد تا همه افراد بتوانند با خیال راحت به این مرکز مراجعه کنند. خبر خوش برای همه شما عزیزان این است که در دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری تمامی بیمه‌ها پذیرفته می شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد. 

البته از این نکته نیز غافل نشوید که هزینه ویزیت نیز در کلینیک دندانپزشکی ذوالفقاری صددرصد رایگان است. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه سر بزنید و از خدمات و نرخ‌های آن‌ها مطلع شوید تا با خیال راحت زیبایی و سلامت دندان‌های خود را به آن‌ها بسپارید. 

کلام آخر با شما عزیزان . . .

در این مطلب درباره روش دائمی حل معضلات دندان؛ یعنی ایمپلنت صحبت کردیم. اگر می خواهید ایمپلنت خوبی داشته باشید و یکبار برای همیشه با مشکلات دهان ودندان خداحافظی کنید، بهتر ات به سراغ یک مجموعه دندانپزشکی معتبر و شناخته شده بروید که خدمات مربوط به دندان و لثه را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت انجام می‌دهد. 

دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری پیشنهاد ما به شما است. دندانپزشکی ایثار تمام ویژگی‌هایی که ذکر کردیم و ویژگی‌های بسیار دیگری را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این مجموعه با متخصص ایمپلنت، متخصص لثه و هر متخصص دیگری در این حوزه به صورت رایگان مشاوره بگیرید و صحبت کنید. کافی­است به سایت آن‌ها سری بزنید و از خدمات­شان مطلع شوید. اگر تاکنون تجربه ایمپلنت داشته‌اید، آن را با ما در میان بگذارید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید