انتشار این مقاله


مقدمه‌ ای بر سئو برای کلینیک‌های پزشکی

در صنعت رقابتی مراقبت‌های بهداشتی امروزی، دیگر فقط داشتن یک وبسایت پزشکی کافی نیست و اگر می‌خواهید بیماران شما را پیدا کنند، سئو برای کلینیک‌های پزشکی ضروری است؛ اما سئو دقیقاً چیست؟ و چرا مطب پزشکی شما به آن نیاز دارد؟ سئو برای کلینیک‌های پزشکی چیست؟ سئو پزشکی این است که چگونه کسب‌وکار شما در […]

در صنعت رقابتی مراقبت‌های بهداشتی امروزی، دیگر فقط داشتن یک وبسایت پزشکی کافی نیست و اگر می‌خواهید بیماران شما را پیدا کنند، سئو برای کلینیک‌های پزشکی ضروری است؛ اما سئو دقیقاً چیست؟ و چرا مطب پزشکی شما به آن نیاز دارد؟

سئو برای کلینیک‌های پزشکی چیست؟

سئو پزشکی این است که چگونه کسب‌وکار شما در نتایج موتورهای جستجو ظاهر می‌شود، محتوایی که ایجاد می‌کنید چگونه توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بندی می‌شود و چگونه بیماران در نهایت شما را پیدا می‌کنند.

سئو برای کلینیک‌های پزشکی فرآیندی است که اندازه‌گیری و تکرار می‌شود تا به شما کمک کند ترافیک ارگانیک به وبسایت خود دریافت کنید و شامل تاکتیک‌های فنی و خلاقانه برای هدایت ترافیک، بهبود رتبه‌بندی جستجو و ایجاد آگاهی در مورد عملکرد شما می‌شود. سئو شامل کلمات کلیدی پزشکی مناسب، سرفصل‌ها، زیر عنوان‌ها و بک لینک‌ها (هایپرلینک به سایر سایت‌های معتبر) و همچنین ساختار و تعداد کلمات است.

چرا سئو برای کلینیک‌های پزشکی ضروری است؟

رسانه‌های اجتماعی روشی مؤثر برای یافتن آنلاین هستند، اما از آنجایی که موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ منابع اصلی ترافیک هستند، سئو از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 با این حال، قبل از اینکه بیماران به دنبال ارائه دهنده باشند، اطلاعاتی در مورد علائم خود و حتی یک تشخیص احتمالی جستجو می‌کنند. سئو سایت پزشکی همچنین مهم است زیرا می‌تواند به شما کمک کند تا در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرید.

سئو پزشکی چگونه کار می‌کند؟

سئو برای کلینیک‌های پزشکی ممکن است مانند یک مفهوم بازاریابی به نظر برسد که در ذهن شما نقش بسته است، اما در واقع درک آن بسیار آسان است. سئو با الگوریتم گوگل شروع می‌شود، یک فرمول ریاضی که برای رتبه‌بندی هر وبسایت و پرس و جوی جستجو استفاده می‌شود تا مشخص شود که وبسایت‌ها کجا در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند و کدام یک در صفحه اول مورد علاقه ظاهر می‌شوند. الگوریتم به سه عامل نگاه می‌کند: کیفیت، اعتماد و اعتبار.

۱. کیفیت سایت

ممکن است عبارت «محتوا پادشاه است» را شنیده باشید و این برای یک استراتژی سئو مؤثر نمی‌تواند درست باشد. سال‌ها پیش، وب‌سایت‌ها صفحات خود را با کلمات کلیدی پر می‌کردند تا رتبه بالاتری کسب کنند، اما گوگل اکنون سایت‌ها را به خاطر این عمل «پر کردن کلمات کلیدی» جریمه می‌کند.

گوگل سایت‌هایی را رتبه بندی می‌کند که محتوای جالب، منحصر به فرد، جذاب و قابل اشتراک گذاری ایجاد می‌کنند. البته محتوا باید برای موتورهای جستجو بهینه باشد، اما همچنین باید کاربرپسند باشد و برای افرادی که سایت شما را پیدا می‌کنند به راحتی قابل خواندن باشد.

۲. اعتماد

گوگل رتبه‌های بالاتری را به آن دسته از سایت‌هایی اختصاص می‌دهد که معتبر هستند، به این معنی که آن‌ها به خوبی مورد پسند هستند و مخاطبانی درگیر دارند. سایت‌هایی که طرفداران زیادی دارند یا جامعه‌ای از افرادی که محتوای شما را دوست دارند، محتوای شما را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و ارجاع می‌دهند، سایت‌هایی هستند که رتبه خوبی دارند.

 3. اعتبار

اعتبار یک عنصر ضروری در سئو برای کلینیک‌های پزشکی است. گوگل می‌خواهد نتایج جستجوی سایت‌هایی را نشان دهد که معتبر و قابل اعتماد هستند و یکی از عواملی که در آن نقش دارد، بررسی‌های آنلاین است. یک راه برای رتبه بندی به عنوان یک سایت قابل اعتماد این است که سایت‌های معتبر دیگری مانند سایت‌های خبری، رسانه‌های تجاری صنعتی و شیوه‌های رتبه بندی خوب به شما لینک دهند.

اهمیت انتخاب کلمات کلیدی و سئو برای کلینیک‌های پزشکی

استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی محتوای پزشکی، کلید رتبه بندی بالای گوگل است. شما برای موفقیت سئو پزشکی باید فهرستی از کلمات کلیدی داشته باشید که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید که می‌تواند شامل مکان، تخصص، علائم، شرایط سلامتی و روش‌هایی باشد که افراد به دنبال آن هستند.

ابزاری مانند Google Adwords Keyword Planner می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌های جدیدی برای کلمات کلیدی پیدا کنید و به شما بینشی در مورد رتبه بندی کلمات کلیدی خاص در منطقه محلی شما بدهد. سعی کنید از ۵ یا ۱۰ کلمه کلیدی در هر صفحه محتوا استفاده کنید و مطمئن شوید که هر صفحه بهینه شده است. همچنین برای سئو سایت پزشکی خود می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در ارتباط باشید:

۰۲۱۲۲۶۴۴۷۷۳

۰۲۱۲۶۶۴۳۰۶۴

۰۲۱۲۶۶۰۱۷۹۵

وبسایت:

www.tebmarketing.com

اینستاگرام:

tebmarketing

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید