انتشار این مقاله


فیزیوتراپی در منزل

مقدمه بسیاری از مردم دچار مشکلاتی می‌شوند که نیاز به مراجعه پیش فیزیوتراپیست برای درمان دارند. اما خیلی‌ها امکان حضور در مطب پزشک را ندارند و به دلایل مختلف نمی‌توانند از خانه بیرون بروند و یا بیرون رفتن برای آن‌ها کار دشواری است در این جا باید به فکر راه حل آسانتری بود.  مجموعه آرین […]

مقدمه

بسیاری از مردم دچار مشکلاتی می‌شوند که نیاز به مراجعه پیش فیزیوتراپیست برای درمان دارند. اما خیلی‌ها امکان حضور در مطب پزشک را ندارند و به دلایل مختلف نمی‌توانند از خانه بیرون بروند و یا بیرون رفتن برای آن‌ها کار دشواری است در این جا باید به فکر راه حل آسانتری بود. 

مجموعه آرین طب که همراه با پرسنل متخصص و مجرب در حوزه های درمانی خدمت رسانی می‌کند یکی از خدمات او اعزام فیزیوتراپی در منزل است. در این مقاله بیشتر در این مورد می‌خوانیم.

حضور متخصص فیزیوتراپی در منزل 

چنانچه که جلوتر مطالعه کردید گاهی اوقات شرایطی به وجود می‌آید که شخص مریض توانایی حضور در نزد پزشک را ندارد، در این هنگام پزشکی که تخصص کافی را دارد برای انجام معاینه و درمان کردن مریض به خانه او مراجعه می‌کند.

یکی از مشهورترین مریضی‌هایی که  درمان کردن آن در خانه انجام می‌شود، مربوط به انجام خدمات فیزیوتراپی است. مجموعه آرین طب خدمات فیزیوتراپی در منزل را نیز انجام می‌دهد و بعد از درخواست شما بهترین فیزیوتراپیست را برای درمان شما می‌فرستد. مجموعه آرین طب که سالهاست در این حوزه سابقه دارد و بهترین کادر و پرسنل از پزشکان متخصص و مجرب را دارا است آماده خدمت رسانی برای شما همشهریان عزیز در تمام نقاط تهران می­باشد.

حضور پزشک فیزیوتراپی در خانه

یکی از مروج‌ترین شیوه های فیزیوتراپی در خانه تمرین درمانی است ، در این شیوه همه ورزش‌ها و حرکاتی که به شکلی در درمان و فرایند بهبود وضعیت جسمانی مریض تاثیرگذار است به بیمار آموزش داده می‌شود. در بعضی از موارد به دلیل وخامت حال مریض و با انجام مشاورهای  مورد نیاز، ابزار لازم به منزل مریض منتقل خواهد شد.

از جمله این ابزار می‌توان وسایل مربوط به درمان به وسیله جریانات الکتریکی، ابزارهای مکانیکی، ابزار مربوط به تمرینات ورزشی اشاره نمود. خدمات فیزیوتراپی در منزل یکی از مناسب‌ترین و کارآمد‌ترین شیوه های درمان خیلی از بیماری‌ها است. 

مزایای حضور متخصص ارتوپد در منزل

شاید هیچ وقت به این مسئله فکر نکرده باشید که در هنگام مراجعه کردن به درمانگاه یا بیمارستان چه نوع هزینه‌هایی متحمل خواهی شد.

اجازه دهید مقداری شفاف‌تر در این رابطه توضیح دهیم. از زمانی که سوار ماشین می‌شوید تا زمان رفتن و برگشتن از دکتر چقدر هزینه های مالی و وقتی می‌شود و باز نشستن در مطب پزشک درد سر ساز و حوصله بر است. برای برطرف کردن این هزینه‌ها می‌توانید از خدمات رسانی آرین طب استفاده کنید و درخواست اعزام پزشک در محل نمایید.
در این بخش در رابطه با درمان مریضی های مفاصل و مراجعه کردن به ارتوپد و مزایای حضور پزشک ارتوپد در خانه نکاتی را بیان کرده ایم.

چنانچه که اطلاع دارید درمان مفاصل و مریضی های ارتوپدی می‌توانند فرایند طولانی تری را به دنبال داشته باشند و مریض برای گذراندن دوران درمان باید هر ماه چند بار به مطب برود. 

حضور فیزیوتراپ در منزل برای چه بیماری هایی؟

بیماری‌هایی که می‌توان برای درمان ان‌ها از خدمات فیزیوتراپیست در منزل استفاده کرد از قرار زیر است درد کمر، فتق دیسک و درد زانو و دردهای خطرناک و ضعف‌هایی که در عملکرد وجود دارد. برای درمان این بیماری‌ها می‌توان با مجموعه آرین طب ارتباط برقرار کرد و از خدمات آن استفاده کرد.
برای این افراد استفاده کردن از خدمات فیزیوتراپی و خدمات ارتوپدی در خانه به شدت پیشنهاد می‌شود. در حقیقت این سرویس به مریضانی که از درد های مفصلی اذیت هستند کمک می‌کند که بدون این که نیاز به مراجعه حضوری به مطب باشد بتوانند از بهترین خدمات پزشکی در زمینه ارتوپدی استفاده کنند.

به طور کلی اگر خواسته باشیم از مزایای ارتوپدی و آمدن متخصص ارتوپد در خانه مطالبی را بیان کنیم ، باید به راحت بودن مریض در هنگام انجام دادن خدمات مربوط به ارتوپدی که شامل انواع ورزش درمانی و الکتروتراپی است، اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله مطالبی در رابطه با فیزیوتراپی در منزل خواندیم. با توجه به این که بسیاری از بیماران امکان حضور در مطب پزشک را ندارند می‌طلبد که برای این راه حلی پیدا شود. مجموعه آرین طب این امکان را فراهم کرده تا عزیزان در خانه خود از انواع خدمات درمانی از جمله فیزیوتراپی استفاده کنند. 

برای این کار کافی است که با این مجموعه ارتباط برقرار کنید و درخواست اعزام پزشک نمایید. این مجموعه در کمترین زمان ممکن بهترین پزشکان را به محل مورد نظر اعزام خواهد کرد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید