انتشار این مقاله


معرفی راز های زیبایی پوست توسط دکتر مسعود جعفری

راز های زیبایی پوست حفظ ظاهر و سلامت پوست و موی بدن از مهمترین دغدغه های پیش روی انسان ها با افزایش سن می باشد. افزایش سن انسان عامل اصلی در کاهش طراوت و زیبایی پوست بدن می باشد. همین امر نیز عامل اصلی ترس اغلب انسانها از افزایش سن است. البته بسیاری از متخصصان […]

راز های زیبایی پوست

حفظ ظاهر و سلامت پوست و موی بدن از مهمترین دغدغه های پیش روی انسان ها با افزایش سن می باشد. افزایش سن انسان عامل اصلی در کاهش طراوت و زیبایی پوست بدن می باشد. همین امر نیز عامل اصلی ترس اغلب انسانها از افزایش سن است. البته بسیاری از متخصصان پوست برای کاهش عوارض ناشی از افزایش سن روش های کاربردی را به مراجعین خود توصیه می نمایند. مراقبت روزانه از ساختار پوست و همچنین توجه به راز های زیبایی پوست می تواند به شما در حفظ سلامت پوست بدنتان کمک نماید.

بررسی برخی از راز های زیبایی پوست

در اغلب موارد متخصصان برای افزایش سلامت پوست توصیه های کلیدی را به بیماران خود ارائه می دهند. توجه به این توصیه ها می تواند ضامن سلامت و افزایش نشاط پوست افراد باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی برخی از راز های زیبایی پوست که توسط متخصصان پوست، مو و زیبایی تایید شده اند بپردازیم. یکی از مهمترین عواملی که در سلامت و شادابی پوست بدن نقش موثری را ایفا می نماید تغذیه سالم و کافی می باشد. در واقع ساختار بدن انسان متکی به مصرف مداوم مواد غذایی مقوی و مناسب می باشد. عدم توجه به تغذیه می تواند سبب افول سلامت بدن و حتی شادابی ظاهر انسان گردد. در این بین مصرف برخی از مواد غذایی بر سلامت پوست تاثیر بسزایی و یکی از راز های زیبایی پوست می باشد. یکی از موادی که مصرف آن برای سلامت پوست الزامی می باشد ویتامین ث است. در واقع نقش اصلی ویتامین ث در سلامت پوست در تولید کلاژن و الاستین پوست می باشد.

همین امر نیز دلیل اصلی کاربرد ویتامین ث در اغلب محصولات مراقبت از پوست بدن می باشد. البته سلامت و زیبایی پوست به رعایت عوامل دیگری نیز وابسته می باشد. ماساژ صورت یکی از روش هایی می باشد که می تواند از عوارض ناشی از افزایش سن بکاهد. در واقع در فرایند ماساژ صورت کاربران به طور طبیعی فرایند لیفت گونه ها را اجرایی می نمایند. همین امر نیز سبب کاهش عوارض پیری در فرد می شود. همچنین در بیشتر موارد استفاده از لوازم آرایشی نیز می تواند سبب کاهش کیفیت پوست صورت گردد. در نتیجه برای کاهش عوارض ناشی از افزایش سن بهتر است تا میزان استفاده از لوازم آرایشی را کاهش دهیم. البته در کنار موارد قید شده در متن انواع روش های درمانی دیگر نیز وجود دارند که می توانند در کاهش عوارض ناشی از افزایش سن موثر باشند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی برخی از روش هایی که متخصصان پوست برای کاهش عوارض ناشی از افزایش سن ارائه داده اند بپردازیم

معرفی روش هایفوتراپی برای صورت و تاثیرات مثبت آن در زیبایی 

یکی از روش های نوینی که به منظور کاهش عوارض ناشی از افزایش سن و درمان چین و چروک پوست مورد استفاده قرار می گیرد روش درمانی هایفوتراپی صورت می باشد. در این روش درمانی متخصص با استفاده از تجهیزات جدید اقدام به تابش مستقیم امواج فراصوت به بخش بسیار کوچکی از پوست می نمایند. تابش امواج فراصوت به پوست سبب می شود تا لایه های زیرین پوست شروع به تحریک شدن نمایند. تحریک لایه های زیرین پوست سبب می شود تا پوست بدن به صورت مجدد شروع به تولید کلاژن نماید. در نتیجه افزایش تولید کلاژن می تواند سبب افزایش ساختار متراکم پوست گردد. هایفوتراپی صورت می تواند تا حد زیادی از بروز عوارض ناشی از افزایش سن در ظاهر پوست صورت جلوگیری نماید و سبب تقویت ساختار آن شود. دانش کافی نسبت به راز های زیبایی پوست می تواند انسان را از اجرای روش های تهاجمی در افزایش زیبایی حفظ کند.

معرفی روش کاربردی لیفت با نخ 

برای شناخت راز های زیبایی پوست نیاز است تا ما از نظر متخصصان پوست بهره مند شویم. البته بدیهی است که افزایش سن تاثیرات نامطلوب خود را بر ساختار پوست باقی خواهد گذاشت. به شکلی که با افزایش سن ما شاهد شل شدن و افتادگی پوست صورت می باشیم. در سال های اخیر برای کاهش عوارض ناشی از افزایش سن روش های جدیدی مرسوم گردیده است که امروزه توسط متخصصان در داخل کشور ما نیز اجرایی می شوند.

لیفت با نخ صورت یکی از این روش های غیر تهاجمی می باشد که در سال های اخیر بین مراجعان به کلینیک های زیبایی بسیار مرسوم گردیده است. در این روش پزشک متخصص از بخیه های بسیار ریزی برای کشیدن ساختار پوست از دو جهت استفاده می نماید. اجرای این فرایند می تواند سبب شود تا ظاهر پوست به حالت طبیعی بازگردد بدون نیاز به روش هایی که میزان ریسک بیشتری برای بیماران دارند. البته توجه داشته باشید که اجرای این روش درمانی فرایندی کاملا تخصصی می باشد. در نتیجه باید این روش تحت نظر مستقیم متخصص صورت پذیرد. کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری یکی از کلینیک های تخصصی می باشد که فرایند لیفت با نخ صورت را توسط متخصصان مجرب در این رشته اجرایی می نماید.

معرفی روش درمانی فیشیال صورت 

شناخت راز های زیبایی پوست می تواند نقش به سزایی در افزایش زیبایی ظاهر افراد ایفا نماید. یکی از مهمترین مواردی که اغلب انسان ها از آن آگاه می باشند این است که پوست بدن به صورت مکرر در حال بازسازی خود است. در نتیجه این فرایند ما شاهد وجود لایه ای از بافت مرده بر سطح پوست بدن می باشیم. عدم توجه به این موضوع می تواند به مرور زمان سبب تیرگی ساختار پوست فرد شود. فیشیال صورت یکی از روش های جدیدی می باشد که به وسیله ی آن سطح پوست را پاکسازی می نمایند.

اجرای این فرایند درمانی می تواند به ایجاد زیبایی پوست افراد کمک نماید. در نهایت با صرف زمان کوتاهی در کلینیک های تخصصی پوست و زیبایی شما می توانید ظاهر پوست خود را ارتقاء دهید. شما می توانید با حضور در کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری و استفاده از مشاوره پوست رایگان این مجموعه از انواع خدمات ارائه شده برای افزایش زیبایی پوست در این مجموعه بهره مند گردید.

کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری

معرفی روش های درمانی جدید در مشکلات سلامت مو پی آر پی

داشتن ظاهر سالم زمانی برای فرد محقق می گردد که تمام ویژگی های ظاهری او در سطح استاندارد مناسبی قرار داشته باشند. یکی از موارد مهم در تعیین سلامت بدن داشتن موهای سالم و با طراوت می باشد. البته گاهی ما شاهد ریزش مداوم موهای خود می باشیم. به طور قطع در این شرایط نیاز است تا کاربران برای رفع مشکل به متخصصان پوست و مو مراجعه نمایند. متخصصان فعال در مجموعه های تخصصی مانند کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری از روش های نوینی برای رفع مشکلات این چنینی بهره می برند. روش درمانی پی آر پی نیز یک از روش های جدید در درمان ریزش مو می باشد. در این روش متخصص با استخراج مواد ضروری برای ریشه ی مو از داخل خون خود فرد بیمار و تزریق آن به بیمار در کاهش عوارض بیماری و درمان آن اقدام می نماید. این روش درمانی نوین و بسیاری از روش های درمانی دیگر امروزه به صورت تخصصی در کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری در حال اجرا می باشد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید