انتشار این مقاله


مرکز تخصصی ابدومینو پلاستی و لیپوماتیک در تهران

در دورانی که خیلی از مشکلات و نواقص انسان با عمل های جراحی زیبایی حل می شوند، روز به روز به نواحی قابل عمل آن هم اضافه می شود. همچنین با این روند، تعداد مراکز زیبایی هم روبه ازدیاد است و تشخیص پزشکان متخصص از غیر متخصص و کار نا بلد سخت است. اما قرار است که […]


در دورانی که خیلی از مشکلات و نواقص انسان با عمل های جراحی زیبایی حل می شوند، روز به روز به نواحی قابل عمل آن هم اضافه می شود. همچنین با این روند، تعداد مراکز زیبایی هم روبه ازدیاد است و تشخیص پزشکان متخصص از غیر متخصص و کار نا بلد سخت است. اما قرار است که ما بهترین مرکز ابدومینو پلاستی در تهران را به شما معرفی کنیم تا دیگر از بابت انجام این جراحی نگرانی نداشته باشید. اما بگذارید ابتدا کمی درباره ابدومینو پلاستی و لیپوماتیک، بیشتر بدانیم.

ابدومینو پلاستی چه نوع عملی است؟

ابدومینو پلاستی یک روش برای بهبودی شکل ظاهری شکم است. در این جراحی پوست شل اضافی و چربی ها از بین رفته و عضلات شکم سفت تر می شود. گاهی اوقات متخصص زیبایی، این روش را با لیپوساکشن ترکیب می کند تا نتیجه بهتری حاصل شود. همچنین برای اینکه نتیجه این جراحی در دراز مدت ماندگار باشد، بهتر است که کنترل وزن صورت بگیرد. البته این نکته هم بگوییم که ابدومینو پلاستی فقط برای افرادی با BMI سالم توصیه می شود.

ابدومینو پلاستی چگونه انجام می شود؟

در ابدومینو پلاستی، جراح با یک برش در امتداد خط بیکینی کار را آغاز می کند و آن را به سمت باسن کشیده و انتهای برش به اطراف ناف ختم می شود. همچنین برای دسترسی به شکم، برش دیگری در داخل ناف ایجاد می شود. در این روش عضلات شکم سفت می شود و چربی یا پوست اضافی از شکم برداشته می شود.

تفاوت جراحی لیپوماتیک با ابدومینو پلاستی 

این دو روش برای بهبودی ظاهری شکم استفاده می شوند و هدف هر دو، ایجاد شکمی صاف و زیبا است. هر دوی این روش ها در بهترین مرکز لاغری در تهران و با به روز ترین دستگاه ها انجام می شوند. عمده تفاوت این دو جراحی، در روش جراحی و دوره نقاهت آن است.

جراحی لیپوماتیک، با ساکشن پیشرفته دستگاه لیپوماتیک انجام می شود و کوچک ترین آسیبی به سلول های اطراف وارد نمی کند. در این روش لوله کانولا وارد بافت های چربی شده و در عرض 2 تا 3 ساعت، چربی های اضافی را از بین می برد. به دلیل حذف سالم و بدون تخریب سلول های چربی در این روش، می توان از این چربی ها برای حجیم کردن گونه، لب و باسن هم استفاده کرد.

ویژگی ها و عوارض ابدومینو پلاستی و لیپوماتیک

لیپوماتیک در مقایسه با عمل پیکر تراشی، سیستم ایمنی بدن را در مواجهه با مناطق بدون بافت چربی، متوقف نمی کند؛ بلکه باعث فعالسازی سیستم ایمنی بدن بیمار می شود. همچنین در جراحی لیپوماتیک به نسبت ابدومینو پلاستی، کبودی بعد از عمل، مدت زمان عمل و دوران نقاهت آن کمتر است.

اما با توجه به این که هر دو، جراحی زیبایی محسوب می شوند، بالاخره عوارضی هم دارند که البته با مراجعه به بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران، این عوارض به کمترین حالت ممکن می رسند و شما با خیالی آسوده و بدون نگرانی از عوارض جراحی زیبایی، می توانید برای انجام آن اقدام کنید.

عوارض لیپوماتیک

ایجاد کبودی و التهاب در ناحیه ای که تحت عمل لیپوماتیک قرار گرفته از شایع ترین عوارض بعد از این جراحی است. اگر فرد به دارو ها یا مواد مورد استفاده حین جراحی حساسیت داشته باشد، باعث می شود واکنش آلرژیک از خود نشان دهد.

عوارض ابدومینو پلاستی

یکی از عوارضی که این جراحی دارد و با لیپوماتیک مشترک است، کبودی و ورم است که باعث می شود نتیجه جراحی تا زمان بهبودی مشخص نباشد. ایستادن و راه رفتن در هفته اول کمی دشوار است.

یکی از نگرانی های اصلی افراد، باقی ماندن جای زخم روی بدن است. ابن زخم ها با گذشت زمان بهبود پیدا می کند، اما ممکن است در برخی مواقع بیشتر از حد معمول طول بکشد. معمولا زخم های ابدومینو پلاستی به زمان بیشتری نسبت به لیپوماتیک نیاز دارند تا بهبود پیدا کنند.

اما جای نگرانی نیست؛ زیرا قرار است به شما بهترین کلینیک ابدومینو پلاستی و لیپوماتیک در تهران را معرفی کنیم تا دیگر از بابت نتیجه و عوارض این دو جراحی، نگرانی نداشته باشید.

بهترین کلینیک ابدومینو پلاستی و لیپوماتیک 

بعد از توضیحات مختصر درباره دو جراحی ابدومینو پلاستی و لیپوماتیک، نوبت به معرفی بهترین کلینیک، برای این دو جراحی می رسد.

کلینیک هایا، به عنوان یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران، علاوه بر خدمات لاغری و زیبایی اندام، با ارائه خدماتلیزر در سعادت آباد با تکنولوژی روز و تجهیزات پیشرفته شناخته می‌شود. با تیمی از متخصصان و پزشکان مجرب، کلینیک هایا به ارائه خدمات بی نظیر و کم نقص در زمینه لیپوماتیک و لیزر می‌پردازد.

با توجه به نظرات و تجربیات بیماران قبلی، محیطی آرام و مجهز، مشاوره حرفه‌ای و راهنمایی دقیق، قیمت‌های مناسب و همچنین مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلینیک هایا بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران شناخته شده است.

در پایان باید بگوییم که، با در نظر گرفتن تمام مواردی که در بالا گفته شد از جمله عوارض و نحوه انجام و در نظر گرفتن شرایط جسمانی خود، میتوانید برای انجام جراحی لیپوماتیک و ابدومینو پلاستی با این کلینیک تماس گرفته و از مشاوره قبل از عمل بهره مند شوید.

تیم دکتر مجازی