انتشار این مقاله


با تعریق و بوی بدن آن خداحافظی کنید!

بسیاری از ما در طول روز از تعریق زیاد و بوی ناخوشایندی که ایجاد می کند، رنج می بریم. به طوری که مدام مجبور به تعویض لباس و استحمام می شویم. این مشکل به ویژه در فصل گرم تابستان به اوج خود می رسد. در این شرایط می توان با استفاده از مام ها، دئودورانت […]

بسیاری از ما در طول روز از تعریق زیاد و بوی ناخوشایندی که ایجاد می کند، رنج می بریم. به طوری که مدام مجبور به تعویض لباس و استحمام می شویم. این مشکل به ویژه در فصل گرم تابستان به اوج خود می رسد. در این شرایط می توان با استفاده از مام ها، دئودورانت ها و محصولات ضد تعریق تا حد زیادی این مشکل را حل نمود. در واقع این محصولات کاربردی به جلوگیری از نعریق و یا خوشبو ماندن پوست کمک می کنند. با این حال برخی افراد به دلیل نگرانی از ترکیبات سازنده این محصولات، در مصرف آن ها تردید دارند . مام دئودورانت ژلی ضد تعریق زنانه ۴۸ ساعته میچام محصولی بی نظیر از برند آمریکایی میچام است. این مام ضدتعریق زنانه با بکارگیری مواد اولیه مرغوب در کنار پیشرفته ترین تکنولوژی ها و زیر نظر متخصصان پوستی مجرب تولید شده است. بنابراین بدون ایجاد هیچ گونه عارضه یا مشکلاتی برای پوست، عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد.

معرفی استیک دئودورانت ضدتعریق ژلی زنانه ۴۸ ساعته مدل شاور فرش میچام

مام ضد تعریق زنانه میچام ۴۸ ساعته مدل شاور فرش یکی از بهترین محصولات ضد تعریق در بازار می باشد. این دئودورانت رایحه دلپذیری دارد که برای بانوان طراحی شده است. فرمولاسیون پیشرفته آن به دلیل بهره بردن از بالاترین سطح مواد فعال، حداکثر محافظت در برابر تعریق و رطوبت را ایجاد می نماید. بعلاوه به کمک فناوری سه گانه، در برابر بوی بد ناشی از گرما، تحرک و استرس مقابله می کند. این دئودورانت همچنین ماندگاری بالایی دارد و بوی عالی را به مدت ۴۸ ساعت روی پوست حفظ می کند. ماندگاری طولانی مدت رایحه آن باعث می شود در تمام طول روز احساس طراوت و تازگی داشته باشید. این محصول باکتری های ایجاد کننده بو را از بین می برد و تا ۴۸ ساعت مانع تعریق و ایجاد بوی بد می شود. در نتیجه پوستتان را در هر شرایطی برای مدت طولانی خوشبو نگه می دارد.

 مام دئودورانت زنانه 48 ساعته میچام Shower Fresh Mitchum Women Antiperspirant Deodorant Gel, 48 Hour Protection

دئودورانت ژلی ضدتعریق زنانه ۴۸ ساعته Shower Fresh میچم از نظر بافت نیز بسیار ایده آل است. بافت ژلی و سبک و شفاف این مام بلافاصله پس از استفاده خشک شده و هیچ اثری از لک یا سفیدی روی پوست و لباس شما باقی نمی گذارد. عملکرد بی نظیر این دئودورانت در جلوگیری از ایجاد رطوبت در اثر تعریق، سبب ممانعت از رشد باکتری و قارچ ها در این نواحی می گردد. با این حال به هیچ وجه منافذ یا غدد عرق را مسدود نمی کند. ژل ضد تعریق و دئودورانت زنانه میچوم یک دئودورانت فاقد الکل است. این محصول موجب حساسیت و تحریک پوست نشده و کاملا ایمن و ملایم می باشد. این مام با داشتن رایحه دوش تازه، احساسی سرشار از خنکی و شادابی را برایتان به ارمغان می آورد. افزون بر این، دارای وزن ۹۶ گرم بوده و تا مدت زیادی قابل استفاده خواهد بود.

آیا می توان هر روز از مام ژلی ضدتعریق و دئودورانت میچوم با رایحه شاور فرش استفاده کرد؟

مام دئودورانت ژله ای زنانه میچام Shower fresh یکی از بهترین مام های ضد تعریق و خوشبو کننده بدن برای خانم ها می باشد. این محصول فرمولاسیونی ملایم و بدون مواد مضر و الکل دارد که باعث تحریک پوست نمی شود. لذا برای استفاده روزانه همه انواع پوست ها حتی پوست های حساس مناسب است. بطوریکه اگر پس از اصلاح و شیو نیز استفاده کنید، باعث حساسیت پوستتان نخواهد شد. تکنولوژی خاص این مام بر روی تعریق های ناشی از گرما و یا استرس و فعالیت زیاد موثر است. از این رو هر روز، در خانه، در محل کار و … می توانید از آن استفاده کنید.

 مام دئودورانت زنانه 48 ساعته میچام Shower Fresh Mitchum Women Antiperspirant Deodorant Gel, 48 Hour Protection

ژل ضد تعریق و دئودورانت استیکی میچام با رایحه Shower freshاصل را از کجا تهیه کنیم؟

مام ژله ای زنانه شاور فرش برند Mitchum محصولی به شدت پرطرفدار از این برند معروف آمریکایی می باشد. این دئودورانت زنانه به دلیل فرمول ملایم و در عین حال قابلیت کنترل قدرتمند تعریق و بوی آن، از میزان رضایت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار است. همچنین رایحه و بوی دلپذیر آن با هر سلیقه ای سازگار است. بطوری که جزو بهترین محصولات ضد تعریق شناخته می شود. اما متاسفانه به دلیل عدم حضور نمایندگی های رسمی برندهای خارجی در کشور ما، عده ای از افراد سودجو اقدام به فروش محصولات فیک و تقلبی می کنند. این محصولات نه تنها کارایی موثری ندارند، بلکه می توانند به سلامتی ما آسیب های جدی وارد کنند. لذا ضروری است در هنگام خرید محصولات آرایشی و پوستی خارجی به اصل بودن آن ها دقت کنیم.

در واقع بهترین راه برای حصول اطمینان از بابت اصالت محصولات خارجی، تهیه آن ها از فروشگاه های معتبر است. فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. این فروشگاه برای آسایش و راحتی مصرف کنندگان، طیف وسیعی از محصولات برندهای درجه یک دنیا را مستقیما از نمایندگی های رسمی آن ها خریداری و وارد می کند. فروشگاه اینترنتی رایامیکاپ همچنین سلامت و اصالت تمامی کالاها را تضمین می نماید. بنابراین شما از بابت اصل و اورجینال بودن این محصولات مطمئن خواهید بود. دئودورانت ژلی ضد تعریق زنانه ۴۸ ساعته میچم نیز در این فروشگاه موجود است. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این محصول، بر روی خرید دئودورانت ژلی ضد تعریق زنانه ۴۸ ساعته میچم مدل Shower freshاز سایت رایا میکاپ اقدام به خرید کنید.

Avatar