انتشار این مقاله


اگر جوش میزنی، این مرطوب کننده رو انتخاب کن!

همه ما به خوبی از اهمیت رطوبت رسانی به پوست در روتین های مراقبتی روزانه آگاهیم. در واقع با آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست می توانیم از بروز مشکلاتی همچون خشکی، کدری، پیری زودرس و …. پیشگیری کنیم. اما معمولا افرادی که پوست چرب یا مستعد جوش و آکنه دارند، تمایلی به مصرف کرم […]

همه ما به خوبی از اهمیت رطوبت رسانی به پوست در روتین های مراقبتی روزانه آگاهیم. در واقع با آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست می توانیم از بروز مشکلاتی همچون خشکی، کدری، پیری زودرس و …. پیشگیری کنیم. اما معمولا افرادی که پوست چرب یا مستعد جوش و آکنه دارند، تمایلی به مصرف کرم های مرطوب کننده ندارند. اغلب آن ها تصور می کنند استفاده از این کرم ها باعث چرب شدن پوستشان و ایجاد جوش های بیشتر می شود. اما خوشبختانه امروزه شاهد تولید کرم های مرطوب کننده با اثرات درمانی و ضد جوش برای این افراد هستیم. این محصولات با ترکیبات خاص آنتی آکنه فرموله می شوند. از این رو می توانند علاوه بر رطوبت رسانی، در پیشگیری و حتی بهبود وضعیت جوش ها موثر باشند. کرم ژل مرطوب کننده صورت ضد جوش و آکنه فاقد چربی نوتروژینا انتخابی بسیار عالی برای چنین پوست هایی است. از نظر بالینی ثابت شده که این محصول به درمان و جلوگیری از جوش و اسکارهای آکنه کمک می کند.

معرفی مرطوب کننده فاقد چربی ضدجوش و ضد آکنه نیتروژنا

کرم ژل مرطوب کننده ضد جوش بدون چربی برند Neutrogena یک مرطوب کننده صورت معمولی نیست. این محصول حاوی عناصر فعالی همچون اسید سالیسیلیک است و اثرات درمانی ضد جوش و سبوم اضافی دارد. بنابراین در کنار حفظ رطوبت و نرم نگه داشتن پوست در طول روز، به رفع آکنه ها کمک می کند. از طرفی دیگر، با کمک به محافظت از سد پوستی، پوست را در برابر ایجاد جوش و آکنه های جدید مقاوم تر می سازد. این کرم بافت ژلی و سبک و بدون چربی دارد که سریعا جذب پوست می شود. بطوری که شما هیچ گونه حس چربی و سنگینی روی پوستتان حس نمی کنید. سپس آبرسانی ۲۴ ساعته بدون انسداد منافذ را فراهم می کند.

کرم صورت ضد جوش و آکنه فاقد چربی نیتروژینا

مرطوب کننده بدون چربی و ضد جوش نوتروژنا مدل Sivilce Karşıtı مورد تست و تایید متخصصین پوستی قرار گرفته است. این کرم نه تنها به ساختار پوست آسیب نمی رساند، بلکه از سد دفاعی طبیعی آن محافظت می کند. همچنین علاوه بر کاهش جوش و آکنه و حتی جوش های سرسیاه، در رفع لکه های مقاوم ناشی از اسکارهای آکنه موثر است. در نتیجه به روشن شدن ظاهر نقاط تیره کمک کرده و باعث می شود پوستتان یکدست، شاداب و تمیزتر به نظر برسد. مرطوب کننده صورت بدون چربی ضد جوش نوتروژینا حاوی آلوئه ورا و بابونه نیز می باشد. لذا با بهره گیری از فواید تسکین دهنده و ضد التهابی، پوست های مستعد آکنه را آرام می سازد.

کرم ژل مرطوب کننده صورت اویل فری و ضد جوش نوتروژینا برای چه کسانی مناسب است؟

مرطوب کننده ضد جوش و آکنه فاقد چربی نوتروژنا برای انواع پوست ها قابل استفاده می باشد. اما با توجه به خواص این کرم در رفع چربی اضافی و درمان جوش و اسکارهای آکنه، می توان آن را گزینه بسیار ایده آلی برای پوست های چرب و مختلط و مستعد جوش و آکنه دانست. افرادی که پوست چرب و مختلطی دارند و اغلب با جوش و جای جوش درگیر هستند، حتما باید از مرطوب کننده های بدون چربی یا اویل فری استفاده نمایند. لذا مصرف این کرم صورت برای این افراد می تواند از چرب تر شدن پوستشان و ایجاد جوش جلوگیری کند. افزون بر این موارد، این محصول یک انتخاب عالی به ویژه برای مصرف در فصل تابستان است. زیرا در فصول و آب و هوای گرم، ترشح چربی طبیعی پوست بیشتر از سایر مواقع است. لذا بکارگیری محصولات اویل فری ضروری تر می شود.

کرم آبرسان صوررت ضد جوش نیتروژینا فاقد چربی اصل را از کجا بخریم؟

کرم آبرسان و مرطوب کننده بدون چربی نوتروژینا یکی از محبوب ترین محصولات این کمپانی آمریکایی می باشد. این مرطوب کننده به دلیل عملکرد موثر در پیشگیری و کاهش آکنه های صورت، از درصد رضایت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار است. در کل محصولات برند نوتروژینا به دلیل کیفیت و کارایی عالی و همچنین قیمت های مناسبی که دارند، بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند. ولی از آنجایی که در کشور ما نمایندگی رسمی این برند وجود ندارد، فروش محصولات فیک بسیار رایج شده است. متاسفانه این محصولات تقلبی می توانند آسیب های جدی را برای پوست و سلامت شما ایجاد کنند. بنابراین لازم است حتما در هنگام خرید محصولات خارجی به اصل بودن آنها توجه کنید و گرفتار افراد سودجو نشوید. در واقع خرید محصولات مورد نیازتان از فروشگاه های معتبر، بهترین راه برای اطمینان از اصل بودن آن ها است.

کرم صورت ضد جوش و آکنه فاقد چربی نیتروژینا

فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی می باشد که با سال ها سابقه فعالیت صادقانه در حوزه فروش محصولات آرایشی و پوستی توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب نماید. تیم رایامیکاپ همواره در تلاش است تا از طریق خرید و واردات مستقیم و بدون واسطه محصولات خارجی از نمایندگی های رسمی، بهترین محصولات برندهای درجه یک دنیا را در دسترس شما عزیزان قرار دهد. از این رو تضمین می کند که تمامی محصولاتی که از این فروشگاه تهیه می کنید کاملا اصل و اورجینال هستند. محصولات برند نوتروژینا نیز در تنوع بالا و با قیمت های بسیار مناسب در فروشگاه رایا میکاپ موجود می باشد. اگر قصد آشنایی بیشتر و تهیه این مرطوب کننده ضد اکنه را دارید، توصیه می کنیم بر روی خرید کرم مرطوب کننده ضد جوش صورت فاقد چربی نیتروژینا اصل کلیک کنید.

Avatar