انتشار این مقاله


بهترین روش ترک اعتیاد سمزدایی سریع

بهترین روش ترک اعتیاد سمزدایی سریع مقدمه .با پیشرفت علوم مختلف و متمدن شدن زندگی بشری، مشغله های کاری و زندگی به گونه ای شده که برای جابجایی و دریافت خدمات پزشکی، هم وقت کم داریم وهم با حجم ترافیک زیاد در کلان شهرها، مراجعه به مراکز درمانی با مشکل روبرو شده است. ولی ایجاد […]

بهترین روش ترک اعتیاد سمزدایی سریع

مقدمه

.با پیشرفت علوم مختلف و متمدن شدن زندگی بشری، مشغله های کاری و زندگی به گونه ای شده که برای جابجایی و دریافت خدمات پزشکی، هم وقت کم داریم وهم با حجم ترافیک زیاد در کلان شهرها، مراجعه به مراکز درمانی با مشکل روبرو شده است. ولی ایجاد سایت های مختلف پزشکی و ارائه خدمات مجازی مانند سایت آژانس سم زدا، محیطی را برای دریافت خدمات مشاوره ای و درمانی ایجاد کرد. یکی از بهترین روش های ترک اعتیاد ، سمزدایی سریع است که آشنایی با این روش کمک شایانی به بیماران می نماید.

عبور از گیت فرودگاه

.با دیدن تعداد زیاد مامور توی ایست بازرسی و گیت فرودگاه، دلم لرزید و با همهمه و سروصدایی که بلند شد، دیگه جرات جلو رفتن نداشتم. مامورین مسافری رو که توی وسایلش قرص و مواد مصرفی پیدا کرده بودند رو به دفتر بازرسی راهنمایی کردند. بدون معطلی از صف خارج شدم و به بهانه ی اینکه یک مشکل اداری پیش اومده، بلیط پرواز رو کنسل کرده به خونه برگشتم. از اینکه توی جاساز کیفم فقط به اندازه ۷ روز قرص ترامادول مخفی کرده بودم و از سختگیری کشور دبی در مورد دارو و مواد اطلاع داشتم، دنبال راه چاره گشتم.

.سریع با دوستانم توی دبی تماس گرفتم و ازشون خواستم واسه امضاء قرداد از شرکاء مهلت بگیرند. و از این طرف دنبال راهی بودم بدون نیاز به قرص به سفر کاریم برسم. این سفر کاری از لحاظ مالی و موقعیت شغلی آنقدر اهمیت داشت که حتی راضی بودم بخاطرش جونم رو هم بدم. بعد از سالها تلاش و رایزنی، بالاخره موفق شده بودیم کیفیت تولیدات خودمون رو بین شرکای کشورهای خلیج فارس به اثبات برسونیم.

.من چند سالی بود که بین دوستان به محفل تریاک و کشیدن و وقت گذرانی درگیر شده بودم و مصرف قرص ترامادول فقط بخاطر وقت گیر بودن تریاک بود. حالا توی بد شرایطی گیر کرده بودم و به هر دری میزدم تا بتونم خودم رو خلاص کنم. دوستان راههای مختلفی رو پیشنهاد کردن ولی هیچ کدوم یا جوابگو نبود، یا با شرایط روحی و اجتماعی من جور در نمی اومد. چند روزی توی خونه خوابیدم ولی اونقدر درد کشیدم و حالم بد بود که تمرکز فکری بابت هیچ کاری نداشتم چه برسه سفر به دبی و معاملات تجاری و… ترک اعتیاد اصفهان

.با ناامیدی توی گوگل در مورد ترک سریع دنبال مطلب بودم که توی سایت آژانس سم زدا چشمم به سمزدایی سریع به روش لاکچری افتاد. به مرور مطالب سایت پرداختم و هر چه بیشتر مطالعه می کردم و جلو می رفتم بیشتر به دلم می نشست. طی تماس تلفنی و دریافت مشاوره درمانی، و اطمینان نسبی در مورد نبود درد و عوارض، با دوستانم هم مشورت کردم. البته نسبی بودن اطمینان از طرف من بود چون تا اون موقع به ترک و قطع مصرف نه فکر کرده بودم نه چیزی خونده بودم.

.هر کدوم از دوستان چیزی می گفتند. کسانی که مخالف مصرف بودن از موفقیت صحبت می کردند و کسانی که مخالف ترک بودن، از ایست قلبی و خطرناک بودنش می گفتند. یکی از دوستان قدیمی ام برای اینکه نظرم عوض نشه، سریع ۲ تا بلیط هوایی گرفت و خودش هم همراهم شد تا توی مسیرو حین درمان کنارم باشه و قوت قلبی برای تصمیمی که گرفته بودم باشه.

.با سفر به یزد و حضور در کلینیک، با دیدن چهره خندان و مصمم دکتر، و توضیحات کامل درمانی و دارویی تصمیم محکم تر شد. بعد از معاینات و مشاوره و تکمیل پرونده درمانی (محرمانه بودن پرونده) به هتل محل درمان رفتیم و توی اتاق در حال استراحت بودم که پرستار با حضور در اتاق و نصب آنژیوکت و دادن داروهای اولیه درمان و دادن آرامش به من، به خواب رفتم. ترک متادون

.مدتی بعد پزشک به همراه پرستار به اتاق من اومدن و با معاینات، تجویز داروهای ترک مواد انجام شد و من مجدد به خواب رفتم. ولی هنوز استرس و ترس از درد و… رو داشتم. با سفارش غذا توسط دوست و همکارم، انرژی به بدنم بازگشت و استرسم کمتر شد. شب اول با مراقبت های پرستار و ویزیت های مکرر پزشک به خوبی به صبح رسید. خانه دار هتل برامون دم نوش با طبیعت گرم آماده کرده بود. صبحانه به عهده هتل بود و ناهار و شام به عهده خودمون که با راهنمایی کادر درمان، غذاهای مناسب درمان رو سفارش می دادیم. روز دوم درمان با کمی ضعف گذشت.

.با خواب خوب شب دوم، روز سوم با حال بهتر به کلینیک جهت مشاوره و آموزش مهارت های لازم و راه های حفظ پاکی در بعد از درمان در جلسه شرکت کردم. روز چهارم حال جسمی خوبی داشتم و با دوستم به گشت و گذار در شهر یزد رفته و از بازار و شیرینی پزی های معروف کمی سوغاتی خریدیم و شب به بافت قدیمی شهر رفتیم. چون هوای شهر یزد گرم و داغه، رفتن به سفره خانه ها و کافی شاپ ها در کنار آثار تاریخی در شب ها، صفای خیلی خوبه داره که به همه پیشنهاد می کنم از این شهر دیدن کنند. با گرفتن عکس یادگاری و خوش گذرانی البته از نوع مثبت، به هتل برگشتیم و شب آخر هم به راحتی خوابیدیم.

.روز پنجم پزشک داروهای کمکی بعد از درمان رو تجویز کرده و در مورد نحوه استفاده از کپسول نالترکسون توضیحات کاملی ارائه داده و رسما درمان من بدون هیچ دردی به پایان رسید و به محل کارم رفته و به ادامه و روال عادی زندگی پرداختم. و یک هفته بعد با اعتماد به نفس کامل و غرور زیاد از گیت فرودگاه گذشته و به سفر کاری و سرنوشت سازم رفتم. بعد از بستن قردادهای پر سود برای شرکت و کشورم، به ایران برگشته و درگیر تولید سفارشات شدیم. انقدر درگیر کار بودم که از مصرف و محفل دوستان به کلی دور شده بودم. گاهی اوقات با تعارفات و اصرار دوستان هم مصرف گذشته، میل به پانشینی در من زنده می شد که با انجام تکنیک های آموزش دیده، بر خودم مسلط می شدم.

.در کل با برنامه ریزی و در کنار کار، داشتن تفریحات سالم هم از زندگی لذت می بردم و هم در حفظ پاکی خودم موفق بودم. حالا می تونم از بدترین تجربه ی زندگیم،از روزی بگم که بخاطر داشتن قرص از پرواز جاموندم و از شیرین ترین خاطراتم سفر به یزد و کسب پاکی و درمانی بسیار راحت رو یاد کنم. و از شمایی که در حال خوندن داستان زندگی من هستید می خوام که فرصت رو غنیمت بشمرید و حتما در گوگل آژانس سمزدا رو جستجو کنید و بعد از خوندن مطالب سایت، یک تصمیم جدی برای رهایی از هر قرص و مواد اضافی، اقدام کنید.

.به شما قول می دهم که اگر یک بار با دکتر حمید رضا زارع صحبت کنید جذب صحبتش شده و اقدام به درمان می کنید و افسوس می خورید که چرا دیر به فکر ترک افتادید و چرا تا حالا با این مرکز آشنا نشدید. کادر درمان در آژانس سمزدا بهترین درمان در ترک اعتیاد رو به روش سمزدایی سریع ارائه میده و شما رو برای همیشه از فشار و استرس مصرف مواد نجات میده.

.به نظر من بهترین روش ترک اعتیاد ، سمزدایی سریع زیر نظر دکتر حمید رضا زارع است چون به من در کنار ترک، زندگی و دنیایی جدیدی هدیه دادند. البته برای حفظ پاکی باید همیشه تلاش کنم ولی اولین قدم ترک و قدم های بعدی حفظ پاکی ست.

با آرزوی بهترین های برای شما هموطنان نازنینم.

تیم دکتر مجازی