انتشار این مقاله


بیایید به شیوه ژاپنی‌ها، جنسیت فرزندتان را پیش‌بینی‌ کنید!

تعیین جنسیت فزرندان با روش سنتی ژاپنی‌ها!

در سراسر جهان روش‌های گوناگونی وجود دارند که به شما در راستای پیش‌بینی جنسیت فرزندتان در هنگام بارداری کمک می‌کنند، برخی بر شیوه و الگوهای رفتاری مادر متمرکز شده و برخی بر علایق غذایی وی اما در ژاپن شیوه خاصی برای تشخیص بارداری وجود دارد که از دیرباز تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته و نتایج آن با ضریب بسیار بالایی درست از آب در خواهد آمد. روش‌های سنتی زیادی از جمله جدول تعیین جنسیت آمریکایی، ترکمن مدیکال، ژاپنی و چینی برای این کار وجود دارد.


پیش از ادامه‌ی مقاله باید بگوییم که این روش‌ها صرفاً ارزش تاریخی و سنتی داشته و هیچ گونه ارزش علمی ندارند. روش استاندارد برای تعیین جنسیت جنین سونوگرافی سه ماهه دوم برای نشان دادن آلت تناسلی، لابیاها و کیسه بیضه است. تعیین جنسیت جنین همچنین برای رد آنومالی‌های اندام تناسلی ارزش دارد.


خیلی‌ها دوست دارند بدانند که اولین فرزند آن‌ها چه جسیتی خواهد داشت یا حداقل دوست دارند بدانند که فرزندی که در شکم دارند، دختر است یا پسر؟ این روش شاید پاسخ درستی برای شما در دست داشته باشد!

خب حال این روش ژاپنی چطور و برچه مبنایی کار می‌کند؟ جواب اینست: عدد‌های جادویی که از دل یک جدول بیرون می‌آیند و در جدولی دیگر تفسیر می‌شوند!

تعیین جنسیت جنین به روش ژاپنی

قدم اول

ماه تولد پدر و ماه تولد مادر را در جدول مشخص کنید و در مسیر روبروی ماه تولد حرکت کنید تا در یک عدد، امتداد ماه تولد شما و همسرتان به هم برسند، عدد بدست امده را یادداشت کنید.

قدم دوم

عدد بدست آمده خود را در جدول زیر قرار دهید، شما در این جدول به ماه‌ی که انتظار تولد فرزندتان را دارید هم، نیاز خواهید داشت!
درست مثل کاری که در قدم نخست انجام دادید، این بار هم باید همان کار را انجام دهید و در امتداد ماه انتظار برای تولد و عدد بدست‌آمده از جدول قبل خط رسم کنید، مرکز تقاطع دو خط جنسیت احتمالی فرزند شما خواهد بود. (در صورت وجود مشکل در استفاده از جداول، به راهنمای انتهای صفحه مراجعه کنید)

آبی‌ها فرزند پسر و قرمز رنگ‌ها فرزند دختر را نشان می‌دهد!
در اخر باید متذکر شویم که این روش‌ها یک نوع پیشینه‌ی سنتی دارند و هیچ‌گاه صد در صد درست نیستند، اما قطعا به امتحانش می‌ارزد!


راهنمای استفاده از جداول

                                             

جدول تعیین جنسیت چینی

یکی از افسانه‌ها می‌گوید که این جدول برای بیش از ۳۰۰ سال توسط خانواده سلطنتی Qing Dynasty برای تعیین جنسیت جنین مورد استفاده قرار می‌گرفت. آن‌ها برنامه‌ی خود را طبق پیش‌بینی‌های تقویم چینی پیش می‌بردند تا صاحب پسر شوند؛ چون اعتقاد داشتند که پسر کار و ثروت به همراه دارد و نسل خانواده را ادامه خواهد داد. افسانه‌ی تاریخی دیگری می‌گوید که این جدول در یک مقبره‌ی سلطنتی مدفون بود.

پیدا کردن محل تلاقی ماه لقاح و سن مادر در جدول زیر جنسیت جنین خود را به روش چینی پیش‌بینی کنید!

جدول تعیین جنسیت چینی
جدول تعیین جنسیت چینی
حسین مصطفی‌نژاد


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید