انتشار این مقاله


چگونه خیانت را کشف کنیم ؟ کشف خیانت همسر از زبان کاراگاهان

کشف خیانت همسر اغلب دشوار است. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که حقیقت را بدانند تا اینکه در هاله‌ای از ابهام خیانت همسر بمانند. برای این‌که بفهمیم همسرمان در عملکرد بی‌وفا است یا سوءظنمان را تحریک می‌کند، بایستی به کارشناسان مسائل خصوصی مراجعه کنیم. این کارشناسان تمامی عمرشان را صرف کشف حقایق روابط و دیگر اعمال […]

کشف خیانت همسر اغلب دشوار است. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که حقیقت را بدانند تا اینکه در هاله‌ای از ابهام خیانت همسر بمانند.

برای این‌که بفهمیم همسرمان در عملکرد بی‌وفا است یا سوءظنمان را تحریک می‌کند، بایستی به کارشناسان مسائل خصوصی مراجعه کنیم. این کارشناسان تمامی عمرشان را صرف کشف حقایق روابط و دیگر اعمال کرده‌اند.

چگونه خیانت را کشف کنیم ؟

به محض اینکه کسی شروع به خیانت کرد، کاراگاهان خصوصی در پاسخ به سوال این که چگونه خیانت را کشف کنیم تمامی علائمی را می‌یابند که نشان می‌دهد شخص کار یا چیزی را مخفی کرده‌است.

ما با یک کارآگاه خصوصی خبره – وکیل سابق فدرال – در مورد علائم فرد خائن صحبت کرده‌ایم. وی عقیده دارد که در شرایط بحرانی یا وضعیت قرمز فرد خائن دستپاچه و مضطرب به نظر می‌رسد.

Tom Martin به Independent گفت افراد خائن اغلب نشانه‌ی مشخصی دارند. (از الگوی مشخی پیروی می‌کنند.)

نشانه‌های هویتی که در مدت ۴۰ سال کار Martin مشاهده شد، در قالب کتابی با عنوان تماشای زندگی با چشم‌های خصوصی در آمد. در این کتاب لیستی ۲۰ موردی ازسرنخ‌های خیانت همسر بیان شده‌است.

وی می‌گوید با این‌که به نظر می‌رسد بسیار واضح است، اما یک یا دو مورد از این لیست جای نگرانی نیست. چنانچه ۴ یا ۵ مورد از نشانه‌ها کشف کردید، می‌توانید کم کم به همسرتان در این باره مشکوک شوید.


بیشتر بخوانید: هر فرد به طور میانگین ۱۳ راز را پنهان می‌کند


وی می‌گوید از نشانه‌های رایج و آشکار خیانت همسر می‌توان به موارد ذیل مشاهده کرد:

  •  سپری کردن ساعت‌های طولانی در محل کار
  • مسافرت کاری
  • رابطه‌ی زناشویی کمتر
  • مشاجره

به عضویت درآمدن در باشگاه یا پوشیدن لباس جدید نیز ممکن است برای این باشد که فرد بهتر به نظر برسد یا فرد دیگری در ذهنش وجود داشته باشد.

مشاهده یک یا دو مورد از نشانه‌ها به این معنی نیست که همسر شما الزاما گناهکار است. همه‌ی رابطه‌ها در مدت زمان دچار تغییر می‌شوند اما اگر در رابطه‌ی شما سه یا چهار سرنخ وجود دارد، مشکلی وجود دارد.

بر اسا گفته‌های Martin یکی از اصلی‌ترین نشانه‌هایی که نباید نادیده گرفته شود، احساس درونی است. اغلب مردم می‌توانند تشخیص دهند که چه زمانی افراد ۱۰۰% صادق نیستند.

  1. تغییر عادت‌ها
  2. ترک زود هنگام منزل و دیر برگشتن
  3. سفرهای کاری
  4. غیبت در تعطیلات و مناسبات خانوادگی
  5. اضافه‌کاری بیش‌از حد
  6. هزینه‌های غیر قابل توضیح
  7. حساب‌های شخصی (اینستاگرام، ایمیل)
  8. صورت حساب‌های پنهان کارت بانکی
  9. توجه زیاد به ظاهر
  10. رایحه‌ی فرد دیگر ( رژلب بر روی یقه‌ی پیراهن)
  11. خرید هدیه‌هایی که شما نمی‌بینید
  12. موارد غیر قابل توضیح (مثلا یافتن کاندوم در ماشین)
  13. پیوستن به باشگاه ورزشی
  14. تماس از دست رفته از شماره‌ی ناشناس
  15. پیام متنی رمز آلود یا مخفی
  16. رابطه‌ی جنسی کمتر
  17. دعوا و مشاجره
  18. دروغ‌های بدیهی
  19. بی‌حالی و دمدمی مزاج بودن
  20. نفرت از مشاهده و قرار غیر منتظره (حضور غیر منتظره برای همسر خائن اندکی غیر خوشایند است.)

ممکن است که شریک زندگیتان هیچ کدام از عوامل بالا را نداشته باشد اما ممکن است شما همچنان مشکوک باشید پس چگونه خیانت را کشف کنیم ؟

Martin می‌گوید: امروزه و در عصر تکنولوژی، افراد قادر هستند که ترس خود در این زمینه را تشخیص دهند و با شواهد آن را تأیید یا رد کنند. کمتر کسی وجود دارد برای این مورد به کارآگاهان خصوصی مراجعه کند.

Martin می‌گوید:

روزگار تغییر کرده و تکنولوژی در این زمینه بسیار اثر گذار است.

بر اساس گفته‌های Martin نشانه‌ها اغلب یکی است. اما مچ گیری افراد امروزه با بررسی تلفن همراه و دسترسی به حساب‌ iCloud  بسیار آسان است.


بیشتر بخوانید: چگونه ارتباطی برقرار کنیم که تحسین دیگران را به همراه داشته باشد؟


وی می‌گوید:

پس از مشاهده‌ی تماس تلفنی دزدکی در شب یا یک پیام مخفی شده، افراد می‌دانند که خودشان را در دردسر انداخته‌اند.

بی این حال Martin هشدار می‌دهد که در این مواقع استرسی و هیجانی برخورد نکنید. زیرا ممکن است یک رابطه‌ی ارزشمند به دلیل استرس و نگرانی از بین برود.

اگر شما به خیانت همسرتان اطمینان کامل دارید، به راحتی می‌توانید به لیست ذکر شده مراجعه یا از کارآگاهان خبره در این مورد کمک بگیرید.

چنور مرتضی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید