انتشار این مقاله


این ۹ صفحه‌ی زیبای اینستاگرامی شما را وادار به صبحانه خوردن می‌کند!

این لقمه های خوشمزه تنها چیزی است که چشمانتان را باز می‌­کند. اگر شما رویای این را در سر دارید که بزرگترین وبلاگ‌نویس درباره غذا شوید یا به دنبال ایده‌های جدید تهیه صبحانه هستید، اینستاگرام بهترین گزینه برای الهام بخشیدن به شماست. در این صورت، شما به اندازه کافی تصاویر زیبا و سالمی را خواهید […]

این لقمه های خوشمزه تنها چیزی است که چشمانتان را باز می‌­کند.

اگر شما رویای این را در سر دارید که بزرگترین وبلاگ‌نویس درباره غذا شوید یا به دنبال ایده‌های جدید تهیه صبحانه هستید، اینستاگرام بهترین گزینه برای الهام بخشیدن به شماست. در این صورت، شما به اندازه کافی تصاویر زیبا و سالمی را خواهید یافت تا وارد مسابقه هیجان انگیز ماراتون شوید.

ما با تراپیکانا همراه شده‌ایم تا قواعدی که باید رعایت کنید را به شما معرفی کنیم. از غذاهای من‌درآوردی تا مجموعه‌­های غذایی روزانه، این افراد مهارت برش زدن، مخلوط کردن و خوردن غذاهای ارزشمند را دارند. اینجا، ۹ صبحانه خوشمزه برایتان آماده شده است.

۱. سرمایه سنتی

باید اعتراف کرد که ممکن است شما درباره خوراکی ­های کلاسیک اشتباه کنید. این مافین­های بلوبری بهترین راه برای شروع روز هستند.

۲. پیکیج عالی

پرشده با تمشک و مواد دیگر_ دسرهای یخ­ زده مانند این به همان اندازه که زیبا هستند، خوشمزه و کارآمد هم هستند. شب آماده کنید و در یخچال نگه دارید و برای صبحانه میل کنید.

۳. برخی افراد داغش را دوست دارند!

فرقی نمی­ کند چه دمایی را ترجیح می ­دهید، لطفا در یک کاسه توت­‌ها، جو دوسر، کره بادام، دانه شاهدانه را باهم مخلوط کنید تا به شکل حلیم درآید.

۴. تازه مصرف کنید

از قطره­ های سرکه بالزامیک، کمی پنیر بز و فلفل قرمز برای درست کردن یک صبحانه ساده استفاده کنید._ تست آووکادو_ مزه ­های خوب اما ساده را احساس کنید.

۵. بسته کوچک

به بیانی دیگر  ‘برج سنگی پنکیک’ این بسته با خامه و مربا _یک تغییر اساسی در شربت­ های شیرین_ تزئین شده است.

۶. توت زیبا

این ماست تزئین شده در کاسه با موز، بلوبری و دانه­ برای یک صبحانه سبک و زیبا آماده شده است.

۷. سبز شدن

هیچ کس نمی تواند این صبحانه را رد کند. این کاپ کیک­ های گیاهی و خام یک راه تازه برای گنجاندن آنتی‌اکسیدان­ ها در وعده صبحانه‌ی شماست.

۸. پیچ فرانسوی

ما به سختی می­ توانیم در برابر این قارچ و پنیر روی نان شیرین هلالی شده نه بگوییم، ولی تخم مرغ آب پز شده روی نان،مزه آن را خیلی بهتر کرده است.

۹. گوجه فرنگی

آووکادو را نگاه کنید. ما درحال عوض کردن این تُست با پنیر خامه ای، دانه اسفناج و تکه­ های گوجه فرنگی هستیم.

توضیح تکمیلی: شما چه یک صبحانه پنج ستاره بسازید چه از یک کاسه غلات استفاده کنید، روزتان را با یک لیوان تراپیکانا تازه آغاز کنید تا بهترین توانایی های خود را به نمایش بگذارید.

یاسمن شریفیان


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید