انتشار این مقاله


بهترین فیلم فضایی ۲۰۱۸ به این طرف کدام فیلم است؟

بهترین فیلم‌های فضایی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹

وبسایت ما هیچ ربطی به معرفی فیلم ندارد، اما وقتی پای فیلم فضایی مثل فیلم سینمایی حمله بیگانگان به زمین به میان بیاید، علم و تخیل به هم می‌آمیزد و به ما مربوط می‌شود!

مخاطبان شاهد صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز فیلم فضایی ۲۰۱۸ زیادی بودند. از فیلم حمله بیگانگان به زمین تا مأموریت‌هایی به اعماق فضا و به حقیقت پیوستن انتظار طولانی‌مدت برای اتحاد سری فیلم‌های Avengers و Gaurdians of The Galaxy کمپانی مارول! سال ۲۰۱۸ مطمئناً می‌توان سالی پر از ماجراجویی‌های سینمایی در نظر گرفت. در ادامه لیستی از این فیلم‌های جذاب فضایی مربوط به ۲۰۱۸ را مرور کرده و در انتها نگاهی خواهیم داشت به فیلم‌های فضایی جدیدی که پس از آن خبرساز شدند.

The Beyond (1 (فراتر) فیلم فضایی محصول ۲۰۱۸

دانشمندان کرم‌چاله‌ای به نام Void (به معنای خلأ) را کشف کرده‌اند. فعالیتی که در اطراف کرمچاله دیده می‌شود با ظهور ساختارهای کروی عجیب و غریب در آسمان بالای زمین همراه است. به نظر می‌رسد که اولین ارتباط با فرازمینی‌های هوشمند در حال شکل‌گیری است. The Beyond داستان ماموریت پیشگامانه‌ی فضانوردان به Void است تا اطلاعات بیشتری از جایگاه انسان‌ها در جهان به دست بیاورند.

the beyond

Annihilation (2 (نابودی)

یک متخصص زیست‌شناسی (با بازی ناتالی پورتمن) به مأموریت خاصی در منطقه X فرستاده می‌شود. این منطقه یک سرزمین غیرمسکونی است که اتفاقات غیر قابل توجیهی برای افرادی که به آن مسافرت می‌کنند، پیش می‌آید. همچنین در این منطقه که در فیلم به نام Shimmer شناخته می‌شود، قوانین طبیعت درست کار نمی‌کنند.

Annihilation

این فیلم فضایی بر اساس رمان جف واندرمیر ساخته شده است. شخصیت اصلی فیلم که ناتالی پورتمن آن را ایفا می‌کند به مأموریت چهارنفره‌ای می‌رود تا علت بیماری شوهرش را کشف کند. همسر او بعد از بازدید از این منطقه به آن بیماری دچار شده است. اعضای تیم با آلودگی، ناپدید شدن همکاران، گونه‌های هیبرید بیگانه و موجودات خطرناکی به نام Crawler برخورد می‌کنند.

Coverfield 3 (3 برای بقا در فضا

در قسمت سوم فیلم Coverfield که قبلاً با نام “God Particle” شناخته می‌شد، با تیمی از فضانوردان در خارج ازایستگاه فضایی همراه خواهید بود. آن‌ها پس از یک آزمایش علمی که در آن ذره‌ای شتاب‌دهنده نتیجه‌ی غیرمنتظره ایجاد کرد، برای بقا مبارزه می‌کنند. پس از این اکتشاف وحشتناک، فضانوردان خود را در اعماق فضا تنها می‌یابند و باید برای بقا مبارزه کنند.

Avengers: Infinity War (4 شاید بهترین!

نگهبانان کهکشان با انتقام‌جویان متحد می‌شوند تا تانوس قدرتمند (با بازی جاش برولین) را که سعی در جمع‌آوری سنگ‌های ابدیت دارد، شکست دهند. تانوس در گروهی با توانایی‌های فرابشری که Eternal نامیده می‌شوند متولد شده است و در تایتان (قمر زحل) زندگی می‌کند. او قصد دارد تا سنگ‌های شش‌گانه را برای درست کردن دستکشی استفاده کند که به او اجازه‌ی تغییر واقعیت‌ها را آن‌گونه که اراده کند، می‌دهد!avengers

طی این نبرد حماسی، تقریباً همه‌ی قهرمانان بزرگ استودیو مارول را خواهید دید! از جمله مرد آهنی، هالک، بیوه سیاه، ثور، استار لورد  و تیمش، دکتر استرنج، کاپیتان آمریکا  و اسپایدرمن. این فیلم پس از پخش با استقبال فوق‌العاده‌ی مخاطبان همراه شد که امتیاز بالای ۸.۵ را برای آن به ارمغان آورد که در نوع خود جالب توجه بود.

Black Panther (5 قهرمانی برای حمایت از برابری نژادی!

یکی دیگر از فیلم‌های موردانتظار از استودیو مارول برای سال ۲۰۱۸ Black Panther است. این فیلم پس از فیلم Captain America: Civil War تنظیم شده است و داستان شاه T’Challa را دنبال می‌کند. او به کشور دنج و پیشرفته‌اش یعنی واکانادا بازمی‌گردد تا به عنوان رهبر جدید کشورش خدمت کند. با این حال، T’Challa باید از کشور و تاج و تخت خود در برابر دشمن نیز محافظت کند.black panther

A Wrinkle in Time (6 (یک چین در زمان)

با چین‌خوردگی زمان، سه بچه به دنیای فراتر از تخیل خود منتقل می‌شوند، جایی که با موجودات عجیب و غریب روبرو می‌شوند و باید با شیطانی قدرتمند که در جهان در حال گسترش است مقابله کنند. این فیلم سینمایی موجودات فضایی بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده که در سال ۱۹۶۲ توسط Madeleine L’Engle’s نگاشته شده است.wrinkle in time

Avengers: End Game (7

این فیلم  را می‌توان پایانی بر ماجراجویی‌های انتقام‌جویان مارول دانست؛ اگرچه همگی نیک می‌دانیم که مارول دست بردار نیست و قطعاً ادامه می‌دهد. اتفاقات این فیلم پس از پایان عجیب و غریب جنگ ابدیت رخ می‌دهند.

The Predator (8

داستان قسمت چهارم از سری فیلم‌های Predator اتفاقاتی است که بین دو نسخه‌ی فیلم که در سال‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۱۰ منتشر شده است، قرار دارد. با اینکه جزئیات فیلم کاملاً روشن نیست، موضوع کلی آن مشابه فیلم اصلی سال ۱۹۸۷ است. در نسخه‌ی سال ۱۹۸۷، آرنولد شوارتزنگر، به جنگل‌های آمریکای مرکزی سفر می‌کند و توسط جنگجوی فضایی شکارچی مورد حمله قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر و تریلر رسمی فیلم جدید در اوایل سال آینده منتشر شود.the predator

Dropa (9 (هجدهم مه)

در این فیلم، Dropa  گروهی از بیگانگان هستند که هزاران سال پیش به زمین آمدند و کاملاً با سیاره‌ی ما سازگار شدند و در میان نژاد بشر نفوذ کردند. آدمکش بازنشسته‌ی دولت به نام هریسون (با بازی دیوید ماتانگا) زمانی عضو گروهی از برگزیدگان به نام لژیون بود. با این حال، هنگامی که یکی از اعضای سرکش Dropa  شروع به از میان برداشتن لژیون‌ها کرد، هریسون برای گرفتن انتقام اعضای تیم سابق خود مجبور به خروج از بازنشستگی خود شد!dropa

۱۰) (High Life (TBD

این فیلم داستان گروهی از مجرمان ماهر زندانی را روایت می‌کند که توافق می‌کنند تا به جای زندان در یک مأموریت فضایی بدون بازگشت شرکت کنند. طی این ماموریت، این افراد باید منابع انرژی جایگزین را پیدا کرده و در آزمایش‌هایی روی تولیدمثل انسان شرکت کنند.

از میان این افراد، فیلم روی داستان پدر و دختری (با بازی رابرت پتینسون و ژولیت بینوش) تمرکز می‌کند و رابطه‌ی آن‌ها با یکدیگر در تلاش برای زنده ماندن در انزوای اعماق فضا را نشان می‌دهد که به نوع جدیدی از زندان برای آن‌ها تبدیل شده است.

۱۱) Ad Astra فیلم فضایی ۲۰۱۹

فیلم فضایی 2019

یک مرد در منظومه‌ی شمسی به دنبال پدرش می‌گردد! پدر اون ۲۰ سال پیش با یک بلیط یک طرفه راهی نپتون شد. جیمز گری، کارگردان موفق کولایدر، می‌گوید قصدش از ساخت این فیلم، خلق بهترین فیلم سینمایی سفر فضایی بوده است. او اعتقاد دارد که فضا واقعاً با انسان خصومت دارد، مخصوصاً هنگام سفر!

۱۲) Men in Black International مردان سیاه‌پوش بین‌المللی!

فیلم فضایی جدید

تسا تومپسون و کریس همسورث را که به یاد می‌آورید؟ آن‌ها در یک سرزمین بیگانه در فیلم “Thor: Ragnarok” جنگیده بودند. اما اکنون در کسوت مأمور مخفی از زمین در برابر هجوم بیگانگان دفاع خواهند کرد. این فیلم فضایی جدید مانند مردان سیاه‌پوش سابق با ماجراهای جذاب و صحنه‌های یک فیلم اکشن فضایی همراه است. آن‌ها علاوه بر مبارزه با بیگانگان، این بار باید با یک موش کثیف در سازمان نیز مبارزه کنند.

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید