انتشار این مقاله


۸۵ درصد آمریکایی‌ها به سلامت دهانشان اهمیت می‌دهند

بیماران شما بیشتر درباره سلامت دهان و دندان خود بیشتر از آنچه فکر می‌کنید مراقب هستند. بر اساس یک نظرسنجی ملی از دلتا دندانپزشکی، ۸۵ درصد از بزرگسالان در ایالات متحده گفتند که سلامت دهان آنها برای آنها مهم است. فقط ۷۱٪ گفتند که رژیم غذایی و تغذیه مهم هستند، در حالی که ۷۱٪ نیز […]

بیماران شما بیشتر درباره سلامت دهان و دندان خود بیشتر از آنچه فکر می‌کنید مراقب هستند. بر اساس یک نظرسنجی ملی از دلتا دندانپزشکی، ۸۵ درصد از بزرگسالان در ایالات متحده گفتند که سلامت دهان آنها برای آنها مهم است.

فقط ۷۱٪ گفتند که رژیم غذایی و تغذیه مهم هستند، در حالی که ۷۱٪ نیز گفتند روابط آنها با دوستان مهم است و ۷۱٪ آنها وزن خود را مهم دانسته‌اند. علاوه بر این ۶۷٪ گفتند که سلامت دهان و دندان خوب باعث می‌شود آنها هر روز احساس اعتماد به نفس کنند.

تحقیقات

بیل کوهن، DDS، رئیس کمیته علم دندان و دندان‌پزشکی دلتا گفت: ” برای مثال ، یک روند رو به رشد برای آمریکایی‌ها در رابطه با سلامت دهان وجود دارد. برای مثال، شرایط دهان می‌تواند با بسیاری از بیماری‌های سیستماتیک و جدی، از جمله بیماری‌های قلبی، دیابت و حتی برخی سرطان‌ها مرتبط باشد .”

۸۸ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به رفاه دهان، دندان و لثه  وقت اختصاص داده‌اند.

جنیفر الیوت، افسر ارشد بازاریابی انجمن دندانپزشکی دلتای، گفت: “لبخند  نقش مهمی در سلامت و زندگی روزمره ، از جمله رفاه اجتماعی ایفا می کند.”

“نظرسنجی ملی دلتا دندانپزشکی نشان می دهد که لبخند سالم برای ملت ما مهم است، از جمله تأثیر در اعتماد به نفس آمریکایی ها”.

طبق گزارش Delta Dental، آمریکایی‌ها درباره لبخندهای آینده خود فکر می‌کنند و بسیاری از آن‌ها نگران هستند. تقریبا نیم( ۴۸ ٪)گفتند که نگران این هستند که در پیری  لبخند جذابی نخواهند داشت. و در حالی که ۲۵ درصد از سلامت دهانی بسیار راضی هستند، تنها ۱۵ درصدآن را عالی می‌دانند .

دلتا دندانپزشکی مراقبت های بهداشت دهان و دندان بزرگسالان را بین ۱۳ دسامبر و ۲۸ دسامبر ۲۰۱۷ در میان ۱،۰۰۸ نماینده ملی آمریکایی ۱۸ ساله و بالاتر، با حاشیه خطای ۳.۱٪، انجام داد.

امین موسوی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید