انتشار این مقاله


سفارش تبلیغات در گوگل و خرید تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات پاپ باکس چگونه است

سفارش تبلیغات در گوگل و خرید تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات پاپ باکس چگونه می باشد؟

سفارش تبلیغات در گوگل و خرید تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات پاپ باکس چگونه می باشد؟

سفارش تبلیغات در گوگل و خرید تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات پاپ باکس  یکی از اثر بخش ترین و سریع ترین راه ها برای رسیدن به هدف که افزایش فروش محصول و یا خدمات و یا حتی کسب درآمد از طریق ترافیک سایت می باشد است و موجب جذب مشتری بیشتر و افزایش بازدیدکنندگان جدید وب سایت میگردد.

همچنین کسب کار شما میتواند با سفارش تبلیغات در گوگل پتانسیل داشتن مخاطب میلیونی را هم کسب کند.

چرا که کنترل ۶۳% از ترافیک موتور جستجو و ۹۵% از همه ترافیک جستجو در تلفن همراه را گوگل دارا می باشد و یک پلتفرمی است که هر کسب و کاری میتواند از آن سود کند.

در این مقاله ما به بررسی این می پردازیم که گوگل ادوردز (Google Adwords) چیست و چگونه میتوان از آن استفاده کرد.

پس با ما همراه باشید.

گوگل ادوردز چیست؟

قبل از هر چیز بسیار مهم است که بدانیم گوگل ادوردز چه چیزی را برای کسب و کار ها به ارمفان می آورد.

مارکتینگ موتورهای جستجو (تبلیغات در گوگل) فرایند به دست آوردن دید بهتر از طریق استفاده از استراتژی های پرداخت و بدون پرداخت است.

به عنوان بخشی از آن یکی از این شیوه های مارکتینگ،  PPC (Pay Per Click) با استفاده از کلمات کلیدی خاص برای جلب ترافیک هدفمند به وب سایت شما، با امید افزایش مشتریان بیشتر است.

در تبلیغات آنلاین این شیوه یکی از رایج ترین و اثربخش ترین نوع از تبلیغات آنلاین می باشد.

در بین موتورهای جستجوی فعال، گوگل بیشترین محبوبیت را برای تبلیغ دارد و این امر تنها بخاطر اینکه بیشترین ترافیک موتور جستجو را کنترل میکنند نیست.

بلکه بخاطر این می باشد که گوگل ادوردز بهترین سطح از کنترل و انعطاف پذیری را برای کاربران خود فراهم میکند.

چگونگی استفاده از گوگل ادوردز (Google Adwords)

برخلاف آنچه که ممکن است به نظر برسد، کار با گوگل ادوردز بسیار آسان است.

اگرچه تسلط بر آن نیاز به زمان و انجام آزمون و خطا دارد.

روند تبلیغات در گوگل را میتوان به چند مرحله ساده که در زیر آمده تقسیم کرد.

  • یک هدف برای کمپین خود انتخاب کنید

پس از اینکه شما یک اکانت در گوگل ادوردز باز کردید، اولین کار تعیین یک هدف برای اولین کمپین می باشد.

گوگل دارای چند گزینه مختلف برای انتخاب کردن هدف برای کمپین از جمله گرفتن ترافیک بیشتر برای وب سایت، هدایت مشتریان بالقوه، رشد فروش و یا حتی فقط افزایش تبلیغات برند می باشد.

اگرچه اجرایی کردن تمامی اینها در کنار هم در یک کمپین وسوسه برانگیز می باشد، اما این مهم است که شما هدف خود را انتخاب کنید.

زیرا ادوردز در واقع از انتخاب شما برای کمک راهنمای تنظیمات شما استفاده خواهد کرد و شانس موفقیت شما را افزایش  میدهد.

بعد تصمیم گیری درباره هدف نوبت به انتخاب نوع کمپین میرسد و شما باید یک نوع کمپین را انتخاب کنید که به شما در دستیابی به هدفتان کمک میکند.

با توجه به آنچه شما به دنبال آن هستید و سطح تجربه شما در ادوردز، گوگل گزینه های مختلفی را برای انتخاب کردن دارد.
به منظور راهنمایی توصیه می شود که از “تنها جستجو شبکه” استفاده کنید. اما شما میتوانید هر زمان که آماره بودید درباره انواع مختلف آن مطالعه و بررسی کنید.

  • تنظیم بودجه کنید

سپس شما باید بودجه خود را محاسبه کنید تا مطمئن شوید که در راه رسیدن به هدفتان باقی مانده اید.

برای انجام این کار، باید دقیق محاسبه کنید که چه مقدار برای هر کلیک میتوانید هزینه کنید که در نهایت بستگی دارد چند کلیک طول میکشد تا به یک فروش برسید و چه فروشی برای شما ارزش دارد؟

برای درک بهتر به مثال زیر توجه کنید:

برای مثال برای شما یک مشتری ارزش ۱۰۰ هزار تومان دارد و هر ده بازدید از تبلیغ منجر به ایجاد یک مشتری و خرید تسلط وی می شود.

این به این معنی است که شما برای سود کردن نمیتوانید بیش از ۱۰ هزار تومان را برای بازدید هر نفر

در نظر بگیرید.

به بیان دیگر، اگر ۱۰ کلیک برای دریافت یک مشتری در نظر بگیرید (۱ به ۱۰) شما در نهایت می توانید ۱۰ هزار تومان برای هر کلیک هزینه کنید.

  • یک لیست از کلمات کلیدی بسازید

با حداکثر هزینه برای هر کلیک کار کنید و اکنون دیگر زمان آن رسیده که کلمات کلیدی را که در کمپین خود استفاده خواهید کرد را انتخاب کرده و لیست کنید.

برای این کار از Google keyword Planner استفاده کنید که یک ابزار عالی برای انجام این کار است.

برای شروع برخی از کلمات کلیدی را که مرتبط با محصول و خدمات شماست انتخاب کنید.

سپس از keyword Planner برای گسترش لیست خود و ایجاد ایده های جدید استفاده کنید.

  • اولین تبلیغات خود را بنویسید

قبل از نوشتن اولین تبلیغاتتان پیشنهاد میشود که بیاموزید که چگونه کلمات کلیدی خود را مدیریت کنید.

اکنون دو برای انجام کارتان دو خط فضا دارید.

تبلیغات خود را کوتاه و پر مفهوم قرار بدید تا منحصر به فرد بودن آن اثبات شود.

شما به نوشتن چندین نمونه از تبلیغات درباره محصول یا خدمات خود نیاز دارید و پس نوشتن چندین مورد میتوانید از تست A/B استفاده کنید تا ببینید کدام بهتر کار میکند.
فاکتور اصلی در یک تبلیغات خوب سر تیتر های کلیدی با قصد اجرایی است.

و این امر نشان میدهد که آگهی شما مرتبط با خواست آنهاست.

  • اولین کمپین خود را اجرا کنید

هنگامی که آگهی شما آماده شد،وقت آن رسیده تا آن را بصورت زنده اجرا کرده و منتشر کنید.

این همان زمانی است که شما زمان بیشتری را در داشبورد میگذرانید و در آنجا با موارد بسیاری سر و کار دارید و موارد را بیش تر بر اساس بازخورد های دریافتی شخصی سازی میکنید.

از جمله CTR (Click-through rate) یا همان تعداد نفراتی که پس از دیدن تبلیغ روی آن کلیک کردند، نمره کیفیت، هزینه هر تغییر، نرخ ردیابی، ارتباط تبلیغات، نرخ تبدیل و CPC (Cost per click) یا همان هزینه هر کلیک را بررسی میکنید و با بررسی این موارد اطلاعات بسیار ارزشمندی را دریافت خواهید کرد.
این همیشه مهم است که شما به ردیابی تبدیل نگاه کنید تا بتوانید بیشتر از گوگل ادوردز استفاده کنید.

پاپ باکس

پاپ باکس ها نوعی از تبلیغات هستند که در بجای باز شدن در صفحه جدید در همان صفحه ای که کاربر در حال فعالیت در آن است باز میشوند و تا زمانی که کاربر آن ها را نبندد و یا روی یکی از دستورات آن کلیک نکند بسته نمیشود و موجب بهتر دیده شدن تبلیغ میشود.

البته لازم به ذکر است که انجام تبلیغات موثر و عالی به موارد آورده شده در بالا محدود نمی شود لازم به مطالعه بیشتر و مقالاتی بیش تر است.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید