انتشار این مقاله


چگونه از پرخوری در مراسم خودداری کنیم؟

مراسم شکرگزاری یکبار در سال اتفاق می افتد، که باعث وسوسه شدن ما و افراط در این روز میشود.مشکل چیست؟ افراد بزرگسال در این روز ۳۰۰۰ کالری و ۲۲۹ گرم چربی در یک وعده غذایی مصرف میکنند.یک فرد ۱۶۰ پوندی باید به مدت ۴ ساعت در یک سرعت موسط بدود یا ۵ ساعت شنا کند […]

مراسم شکرگزاری یکبار در سال اتفاق می افتد، که باعث وسوسه شدن ما و افراط در این روز میشود.مشکل چیست؟ افراد بزرگسال در این روز ۳۰۰۰ کالری و ۲۲۹ گرم چربی در یک وعده غذایی مصرف میکنند.یک فرد ۱۶۰ پوندی باید به مدت ۴ ساعت در یک سرعت موسط بدود یا ۵ ساعت شنا کند یا ۳۰ مایل پیاده روی کند تا این کالریهارا بسوزاند.

یک نفر باید بپرسد، آیا واقعا می ارزد؟

اینجا ده نکته ساده برای سالم ماندن در این روز برایتان گفته میشود:

۱.روز را با حرکات ورزشی شروع کنید.

انجام حرکات ورزشی کمک میکند تا اشتهایتان را تنظیم کنید، سوخت و ساز را سرعت میبخشد و به عنوان یک کار مفید برای سوزاندن چربیها عما میکند.بعلاوه، با ورزش کردن در صبح روز شکرگزاری، شما یک کمبود کالری قبل از زیاده روی در خوردن غذاهای مورد علاقه تان ایجاد میکنید.

۲.صبحانه بخورید.

نخوردن یک وعده غذایی متابولیسم شما را کند میکند و شما را وادار میکند که در طول روز پرخوری بکنید.صبحانه مورد علاقه من: ماست یونانی بدون چرب با یک قاشق دانه کتان و یک چهارم فجان توت تازه.

۳.آهسته غذا بخورید.

۲۰ دقیقه طول میکشد تا مغز شما سیر بودن را تشخیص دهد.آهسته غذا خوردن به شما اجازه میدهد از غذای خوشمزه ای که در بشقابتان است لذت ببرید و پرخوری نکنید.یم راهکار ساده: چنگال خود را بین لقمه ها زمین بگذارید و به صحبت کردن با خانواده و دوستان بپردازید.

۴.بشقاب خود را با محصولات فصلی، غنی از فیبر پر کنید.

۵.وزن خود را کمتر کنید.

یک سهم معقولانه از بوقلمون سفید گوشت بدون پوست انتخاب کنید.با انتخاب کردن گوشت سفید بجای سیاه، در هر سه وعده، شما ۴۵ کالری و ۶ گرم چربی اشباع شده ذخیره میکنید.

۶.مراقب مصرف الکل باشید.

یک لیوان مشروب یا آبجو ۱۵۰ کالری ذخیره میکند، که میتواند به سرعت در تعطیلات اضافه شود.از خوردن یک یا دو لیوان زوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرید، اما مواظب باشید که زیاده روی نکنید، زیرل میتواند باعث افزایش وزن شود.

۷.جانشینهای سالم پیدا کنید.

چربی اشباع شده را از لیست تعطیلات خود حذف کنید – مهمانهایتان هرگز نمیفهمند، بعلاوه شما یک کار مفید برای سلامت قلبشان انجام میدهید.از ماست یونانی بجای کره یا خامه ترش استفاده کنید؛ سس سیب بجای روغن؛ شیر کم چرب یا شیر بادام بجای خامه.

۸.از دومی ها بپرهیزید.

فقط انجامش ندهید.سراغ بشقاب دوم رفتن اغلب به ما حس سیر بودن ناخوشایند و خستگی بعد از مراسم میدهد.

۹.تشنه نمانید.

این یک راه حل طلایی در نگه داشتن وزن سالم است.ما اغلب احساس تشنگی و گرسنگی را با هم قاطی میکنیم.حتما در طول روز آب کافی بنوشید ( حداقل ۸ لیوان )، و یک لیوان بزرگ آب قبل از نشستن سر میز بنوشید.

۱۰.آینده نگر باشید.

پرخوری روزی باعث افزایش وزن شما میشود.برای فزایش وزن پرخوری در مدت طولانی لازم است، بنابراین اگر شما در این روز افرط کنید،فراموشش کنید و به برنامه غذایی معمولی خود بازگردید.و از همه مهمتر، از بودن کنار خانواده و دوستانتان لذت ببرید.

 

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *