انتشار این مقاله


غذای سگ – همه چیز درباره‌ی برنامه غذایی سالم حیوان شما

سگ‌های خانگی برای اینکه رشد خوبی داشته باشند و سلامتیشان حفظ شود نیاز به غذای سالم و مقوی دارند.

سگ‌های خانگی برای اینکه رشد خوبی داشته باشند و سلامتیشان حفظ شود نیاز به غذای سالم و مقوی دارند. یکی از بهترین غذاها برای آن‌ها غذای خشک سگ است که مصرف راحت‌تری نسبت به سایر محصولات دارد. برندهای مختلف تولید کننده غذای خشک، محصولات متنوعی با مواد که مورد نیاز بدن این حیوانات در سنین و نژادها متفاوت است می‌سازند.

استفاده از غذای خشک در برنامه غذایی سگ‌ها بسیار مهم می‌باشد زیرا به حفظ سلامت دندان این حیوانات کمک شایانی می‌کند و معمولا اکثر آن‌ها به این سبک غذایی علاقمند هستند.

غذای خشک سگ – نکاتی که باید بدانید.

در هنگام خرید غذای خشک برای سگتان باید به چند مولفه مهم توجه کنید. اولین نکته این می‌باشد که اگر سگتان بیماری خاصی دارد مطمئن شوید موادی که برای او مضر می‌باشد در محصولی که خریداری می‌کنید وجود ندارد.

همچنین غذای خشک برای نژادها و سنین مختلف سگ متفاوت می‌باشد. پس در هنگام خرید حتما به این موضوع توجه کنید. تاریخ انقضا مواد غذایی که برای حیوان خانگی خریداری می‌کنید را نیز را بررسی نمائید. زیرا خوردن این مواد باعث مسمویت و مشکلات مختلف گوارشی دیگری برای این حیوان وفادار می‌شود.

آخرین نکته مهم در مورد خرید غذای خشک سگ این می‌باشد که با مواد کاملا طبیعی ساخته شده باشد. برخی از برندها از رنگ یا مواد نگهدارنده شیمیایی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند که برای بدن حیوانات مضر هستند. پس بهتر است حتما به مواد تشکیل دهنده غذای سگ نیز توجه گردد.

خرید اینترنتی بهترین غذای خشک برای سگ

شما غذای خشک برندهای برتر جهانی را می‌توانید از پت شاپ، فروشگاه آنلاین محصولات حیوانات خانگی خریداری کنید. سگ شما از هر نژاد و سنی که باشد می‌توانید محصول متناسب با آن را در این فروشگاه پیدا کنید. تمام این محصولات از نظر تاریخ انقضا بررسی می‌شوند و سپس ارسال می‌گردند.

تشویقی سگ

با وجود اینکه سگ‌ها حیوانات دوست داشتنی هستند اما همیشه نیز سرگرم کننده نیستند. گاهی اوقات لازم می‌باشد که آن‌ها را به خاطر کار اشتباه تنبیه و یا برای کار درست تشویق کنید. تقویت مثبت همیشه روش خوبی برای آموزش سگ‌ها به خصوص در سنین کم است. یک از بهترین راه‌ها برای تقویت مثبت استفاده از تشویقی سگ میباشد. تشویقی سگ شامل بیسکویت‌های جویدنی مدادی یا مکعبی است که دارای طعم‌های مختلف هستند. شما با استفاده از تشویقی‌های می‌توانید رفتارهای درست را به سگتان آموزش دهید.

برنامه غذایی سالم حیوان

چند نکته مهم در مورد تشویقی سگ

تشویقی سگ دارای طعم‌های مختلف مرغ، جیگر و گوشت می‌باشد. بهتر است طعمی را برای سگتان انتخاب کنید که به آن علاقمند می‌باشد. تشویقی‌ها مانند بیسکویت خشک هستند به همین دلیل اگر سگتان بیشتر غذای کنسروی می‌خورد. برای سلامت دندانشان می‌توانید از این تشویقی‌ها استفاده کنید.

حتما در زمان خرید تشویقی سگ به تاریخ تولید و انقضا توجه کنید. همچنین نژاد و سن سگ نیز مهم است. زیرا برخی از تشویقی‌ها برای رده سنی مشخصی تهیه شده‌اند. سگ‌ها روزانه فقط می‌توانند مقدار مشخصی تشویقی دریافت کنند. مصرف بیش از حد آن‌ها باعث اضافه وزن می‌شود. پس با دقت بالایی از تشویقی‌ها استفاده کنید.

خرید اینترنتی بهترین تشویقی سگ

شما می‌توانید تشویقی سگ با طعم‌های مختلف را از پت شاپ آنلاین خریداری کنید. این فروشگاه آنلاین دارای تنوع بالایی از نظر تشویقی میباشد. تنوع بالا به خریداران این امکان را می‌دهد به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابند. تشویقی‌های پت شاپ آنلاین ساخت برندهای معتبر است و برای سلامتی سگتان هیچ ضرری ندارد. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

مکمل غذایی سگ

برای جلوگیری از آرتروز مفاصل، ریزش مو و درخشش پوست صاحبان سگ‌ها به آن‌ها مکمل غذایی می‌دهند. همچنین برخی از صاحبان حیوانات خانگی برای کاهش مشکلات دستگاه گوارش یا آنتی اکسیدان‌ها را برای خنثی کردن اثرات پیری مانند اختلال عملکرد شناختی مصرف می‌کنند. بهتر میباشد سگتان در هر سنی که هست برایش از مکمل غذایی سگ استفاده کنید. مکمل غذایی که خریداری می‌کنید باید متناسب با رژیم غذایی سگتان باشد.

برنامه غذایی سالم حیوان

چند نکته مهم در مورد مکمل غذایی سگ

اکثر سگ‌های که غذایی کنسرو شده یا خشک می‌خورند، ویتامین‌های مورد نیازشان را از طریق غذا تامین می‌کنند. اما اگر غذای خانگی مصرف می‌کند حتما برای او مکمل غذایی سگ تهیه کنید. بهتر میباشد برای اینکه مشخص کنید سگتان به چه نوع مکملی نیاز دارد با دامپزشک او مشورت کنید.

اگر سگتان رژیم غذایی متعادلی داشته باشد. دریافت مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی در طی روز باعث ایجاد مشکلاتی در سلامتی او می‌شود. به عنوان مثال مصرف بیش از اندازه کلسیم، باعث ایجاد مشکلات استخوانی می‌شود. بنابراین در مصرف مکمل غذایی سگ دقت کنید.

همچنین در زمان خرید باید به نژاد و رده سنی سگتان توجه نمائید. از سوی دیگر مواد تشکیل دهنده برخی مکمل‌ها مانند گیاهان دارویی ممکن است با داروی دیگری که سگ مصرف می‌کند تداخل داشته باشد.

مکملی غذایی که خریداری می‌کنید باید استانداردهای لازم مراکز بهداشتی را داشته باشد. پس قبل از خرید حتما به تاییدیه‌های آن توجه کنید.

سوپ و کنسرو سگ

وظیفه ما است که برای سگ خود بهترین غذا را با توجه به ذائقه او تامین کنیم. کنسرو سگ یکی از بهترین گزینه‌ها برای تغذیه سگتان می‌باشد. زیرا خوردن این نوع غذا راحت‌تر می‌باشد و سگ‌ها آن را دوست دارند. از آنجا که سوپ و کنسرو سگ آب زیادی دارد. می‌تواند میزان آب بدن سگتان را تامین کند. همچنین مواد اصلی سازنده کنسرو سگ پروتئین و چربی است و کربوهیدرات کمی دارد. به همین خاطر از نظر سگ‌ها بسیار خوش ‌طعم‌تر می‌باشد. غذای کنسرو شده برای سگ‌های که مریض هستند و به سختی غذا می‌خورند گزینه بسیار مناسبی می‌باشد در حدی که بسیاری از برندهای بزرگ دنیا مثل رویال کنین به طور اختصاصی به این موضوع پرداخته‌اند.

برنامه غذایی سالم حیوان

چند نکته مهم در خرید سوپ و کنسرو سگ

از آنجا که برای خوردن سوپ و کنسرو سگ، سگ‌ها نیاز به جویدن ندارند. ممکن است پس از مدتی دندان‌هایشان خراب شود. پس بهتر می‌گردد که به صورت متناسب از غذای خشک سگ و کنسرو استفاده کنید.

پیش از خرید کنسرو حتما با دامپزشک در مورد مقدار غذایی که می‌توانید به سگتان بدهید مشورت کنید. دامپزشک برنامه غذایی متناسب با نیازهای تغذیه‌ای و با توجه به سن و نژاد سگ‌ها می‌دهد.

در زمان خرید سوپ سگ حتما به مواد اولیه آن توجه کنید. زیرا برخی از سگ‌ها به مواد اولیه خاصی حساسیت دارند که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین غذای سگی خریداری کنید که به صورت طبیعی ساخته شده باشد و مواد افزودنی غیرمجاز و شیمیایی نداشته باشد. بهترین راه این است که محصولات برندهای معتبر را خریداری کنید که سابقه طولانی در تولید مواد غذایی برای حیوانات خانگی دارند.

خرید اینترنتی بهترین سوپ و کنسرو سگ

بهترین سوپ و کنسرو سگ که توسط برندهای معتبر جهانی ساخته شده باشند، می‌توانید از پت شاپ آنلاین خریداری کنید. این فروشگاه آنلاین محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می‌کند. تمام محصولات این فروشگاه از نظر کیفیت، تاریخ تولید و انقضا بررسی و سپس ارسال می‌شوند. شما با خیال راحت می‌توانید سوپ و کنسرو سگ خود را از این فروشگاه خریداری کنید.

خرید اینترنتی بهترین مکمل غذایی سگ

مکمل‌ها غذایی سگ که با مواد اولیه مناسب و طبیعی ساخته شده‌اند را می‌توانید از پت شاپ آنلاین خریداری کنید. این مکمل‌ها بدون افزودنی شیمیایی ساخته شده می‌باشد و برای سگتان هیچ ضرری ندارد. پت شاپ آنلاین یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد که در زمینه فروش محصولات غذایی حیوانات خانگی فعالیت می‌کند. این محصولات توسط برندهای معتبر جهانی تولید شده‌اند.

شما می‌توانید به راحتی با خرید اینترنتی بهترین تشویقی‌های گربه از پت شاپ آنلاین، با اطمینان خاطر در مورد سلامتی حیوان‌ خانگی بانمک‌تان، او را خوشحال کنید. پت شاپ آنلاین، بهترین برندهای تشویقی‌ گربه را با قیمتی بسیار مناسب، به کاربران ارائه می‌دهد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید