انتشار این مقاله


پزشک مناسب برای درمان زگیل تناسلی

پزشک مناسب برای درمان زگیل تناسلی کسی است که بهترین روش ها را برای درمان به کار می برد. پیدا کردن پزشکی که به صورت بهینه به رفع زگیل تناسلی بپردازد، کار سختی نیست. با کمی تحقیق و بررسی تجربیات پزشکان می توان بهترین پزشک زگیل تناسلی را در محل زندگی خود پیدا کرد.

پزشک مناسب برای درمان زگیل تناسلی کسی است که بهترین روش ها را برای درمان به کار می برد. پیدا کردن پزشکی که به صورت بهینه به رفع زگیل تناسلی بپردازد، کار سختی نیست. با کمی تحقیق و بررسی تجربیات پزشکان می توان بهترین پزشک زگیل تناسلی را در محل زندگی خود پیدا کرد.

بهترین پزشک زگیل تناسلی

بعد از مشاهده علائم زگیل تناسلی، اولین کاری که باید انجام شود، مراجعه به پزشک، یکی از اقداماتی است که معمولا افراد با مشورت گرفتن از دوستان و آشنایان انجام می دهند. البته امروزه، بهترین روش برای پیدا کردن بهترین پزشک برای هر بیماری، فضای مجازی است. در این فضا می توان سوالات خود را در مورد پزشکان پرسید. مشاهده و ارزیابی نظرات مراجعان دیگر آن پزشک، در سایت های پزشکی نقش زیادی در انتخاب افراد دارد.

برای  مراجعه به پزشک متخصص زگیل تناسلی می توان از  سایت دکتر عاملی کمک گرفت  و استفاده از تجربیات پزشک کاربلد  در زمینه درمان زگیل تناسلی، روند بھبود شما را تسریع خواھد داد. به طور کلی در انتخاب پزشک، باید دقت زیادی به عمل آورد. پزشک باید دارای ویژگی هایی باشد.

  • تخصص کافی برای درمان زگیل تناسلی
  • داشتن ترجمه کاری موفق در ای زمینه
  • مشاهده رضایت کافی بیماران دیگر، در سایت و شبکه های مجازی
  • رعایت کامل بهداشت و ارائه مشاوره تخصصی در مورد زگیل تناسلی برای بیماران
  • شناخت وظایف و گذاشتن زمان کافی برای هر بیمار
  • توانایی برقراری ارتباط صحیح و مناسب با بیمار

تخصص پزشکان زگیل تناسلی

بسیاری از بیماران، برای هنگام بروز ضایعه ای شبیه به زگیل تناسلی، برای مراجعه به پزشک کاملا مردد هستند یا اینکه نمی دانند به کدام پزشک متخصص مراجعه کنند. در بسیاری از موارد، افراد با مراجعه کردن به پزشکان غیر متخصص در این زمینه، وقت و هزینه زیادی صرف می کنند. آنها همچنین نتیجه ای هم دریافت نمی کنند و مجددا باید به پزشک دیگری برای درمان مراجعه کنند. پزشکان با مهارت در زمینه تشخیص و درمان زگیل تناسلی باید تخصص مرتبط داشته باشند. هر پزشک تا حدودی زگیل تناسلی را می شناسد اما با این حال، قادر به ارائه درمان های موثر زیادی نیستند.

پزشکان عمومی و متخصص پوست، از گزینه های اصلی هستند که افراد برای درمان زگیل تناسلی به آنها مراجعه می کنند. پزشک عمومی به صورت با وقت خیلی کمتر به معاینه آن می پردازد و قادر به اظهار نظر نخواهد بود. در این شرایط غالبا پمادهای برای درمان آن تجویز می کنند که قادر به رفع زگیل تناسلی نخواهند بود.

پزشک متخصص جراحی برای درمان زگیل تناسلی، روش هایی اعم از پماد، کرایوتراپی و لیزر را ارائه می دهد. در روش کرایو، زگیل تناسلی به حالت منجمد در می آید این روش منجر به از بین رفتن زگیل تناسلی می شود اما تجربه نشان داده است که زگیل تناسلی بعد از مدتها دوباره ظاهر می شود.

تخصص بهترین پزشک زگیل تناسلی

زمانی که افراد با زگیل تناسلی مواجه می شوند باید پزشک متخصص را برای مراجعه انتخاب کنند. تشخیص اینکه درمان زگیل تناسلی توسط کدام متخصص بهتر انجام می شود کار سختی است که باید با گرفتن مشورت است دیگران و تحقیق در فضای مجازی این کار انجام بگیرد مراجعه به دکتر پوست یکی از راه های موثر در این زمینه است آنها دو روش استفاده از پماد و کرایو تراپی را مطرح می کنند که در این بین کرایوتراپی نتایج بهتری را نشان می دهد.

 در تخصص های مختلف، بهترین پزشک زگیل تناسلی، کسی است که روش های برتر را برای درمان به کار می برد. در بین روش های مختلف، لیزر درمانی به عنوان روش برتر شناخته می شود. به این دلیل که لیزر نه تنها ظاهراً زگیل تناسلی را از بین می برد بلکه ریشه های آن را از بدن به خوبی پاک می کند؛ بنابراین می‌توان گفت که احتمال برگشت زگیل تناسلی تا حدود زیادی کاهش می یابد. با روش لیزر در کمترین زمان ممکن می توان از شر زگیل تناسلی خلاص شد. همچنین بیمار بعد از درمان، به سرعت به زندگی برمی گردد.

انتخاب متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی

متخصص زنان همانطور که از نامش پیداست، تخصص ویژه اي در تشخیص و درمان بیماری ها زنان دارد. تنها نقطه ضعف این تخصص، عدم توانایی برای انجام روش های درمانی مثل جراحی، لیزر و کرایوگرافی است. بسیاری از افراد برای درمان زگیل تناسلی، به متخصص زنان مراجعه می کنند. متخصص زنان، قادر به ارائه خدمات مناسب نخواهد بود.

  • این پزشک برای زگیل تناسلی تنها کاری که قادر به انجام آن است، تشخیص و تجویز دارو است.
  • این داروها تاثیر قطعی نداشته و همچنان درگیری با این معضل ادامه خواهد داشت.
  • روش های خانگی و استفاده از پماد، اصلی ترین راه های درمانی است که به بیمار پیشنهاد می دهند.
  • متخصص زنان قادر به انجام کرایوگرافی و لیزر درمانی برای زگیل تناسلی نیست.
  • بنابراین؛ پزشک زنان، گزینه مناسبی برای درمان زگیل تناسلی نیست.

زگیل تناسلی در بین مردان هم بسیار شایع است. مردان بسیار دیرتر متوجه بیماری می شوند. از این رو درمان آن ها به تعویق می افتد. بهترین پزشک زگیل تناسلی برای مردان، باید با تحقیق و بررسی دقیق، انتخاب شود. بسیاری از مردان برای درمان زگیل تناسلی به اورولوژیست یا متخصص بیماری های مردان، مراجعه می کنند. در این تخصص هم خدمات ویژه ای برای زگیل تناسلی ارائه نمی‌شود.

ویژگی های بهترین پزشک زگیل تناسلی

تشخیص زگیل تناسلی اغلب بر اساس ظاهر انجام داده می شود. گاهی اوقات ممکن است امکانات بیشتری لازم باشد. استفاده از آزمایشات مورد نیاز، برای تشخیص بسیار کمک کننده هستند. برای زنان، انجام منظم معاینه لگن و تست پاپ اهمیت دارد که می تواند به تشخیص تغییرات واژن و دهانه رحم ناشی از زگیل تناسلی یا علائم اولیه سرطان دهانه رحم کمک کند. برای نتیجه گیری بهتر در درمان زگیل تناسلی، پزشک معالج باید از درمان های ترکیبی اعم از دارو، لیزر و موارد دیگر استفاده کند.

در طی آزمایش پاپ، پزشک از دستگاهی به نام اسپکولوم برای باز نگه داشتن واژن و دیدن مسیر بین واژن و رحم (دهانه رحم) استفاده می کند. سپس از یک ابزار دسته بلند برای جمع آوری نمونه کوچکی از سلول ها از دهانه رحم استفاده می کند. سلول ها با میکروسکوپ از نظر ناهنجاری بررسی می شوند. تست HPV از این جهت که زگیل تناسلی با سرطان دهانه رحم مرتبط است، بسیار حائز اهمیت است. نمونه ای از سلول های دهانه رحم که در طی تست پاپ گرفته شده است، می تواند برای این گونه های HPV سرطان زا مورد آزمایش قرار گیرد. این آزمایش عموماً برای زنان ۳۰ ساله و بالاتر اختصاص دارد. برای زنان جوان تر انجام نمی شود زیرا برای آنها HPV معمولاً بدون درمان از بین می رود.

درمان های رایج بهترین پزشک زگیل تناسلی

 اگر زگیل تناسلی باعث ناراحتی نمی شوند، ممکن است نیازی به درمان نداشته باشد؛ اما اگر خارش، سوزش و درد دارد یا اگر بیمار نگران گسترش عفونت هست، پزشک می‌تواند کمک کند تا با دارو یا جراحی شیوع بیماری را برطرف کند. با این حال، زگیل ها اغلب پس از درمان برمی گردند. هیچ درمانی برای خود ویروس وجود ندارد. داروها و درمان‌های زیادی برای زگیل تناسلی می‌توانند مستقیماً روی پوست استفاده شوند. یکی از داروهای اصلی برای زگیل تناسلی، ایمی کیمود است. به نظر می رسد این کرم توانایی سیستم ایمنی را برای مبارزه با زگیل تناسلی تقویت می کند.

 تا زمانی که کرم روی پوست قرار دارد، باید از تماس جنسی خودداری شود. ممکن است کاندوم ها و دیافراگم ها را ضعیف کند و پوست شریک جنسی را تحریک کند. این نکات توسط پزشک به بیماران توضیح داده می شود.

  • ●       یکی از عوارض جانبی احتمالی قرمزی پوست است.
  • سایر عوارض جانبی ممکن است شامل تاول، بدن درد یا درد، سرفه و خستگی باشد

درمان گیاهی بهترین پزشک زگیل تناسلی

پودوفیلین و پودوفیلوکس دو دارویی هستند که توسط بسیاری از پزشکان، از جمله متخصص طب سنتی مطرح می شود. پودوفیلین یک رزین گیاهی است که بافت زگیل تناسلی را از بین می برد. این دارو هم یکی از درمان های موثر دیگر برای این بیماری است اما به طور کلی، استفاده این دارو به تنهایی منجر به رفع زگیل تناسلی نمی شود.

  • ●       پودوفیلوکس حاوی ترکیب فعال است اما می توان آن را در خانه استفاده کرد.
  • ●       هرگز نباید از پودوفیلوکس به صورت داخلی استفاده کرد.
  • علاوه بر این، استفاده از این دارو در دوران بارداری توصیه نمی شود.
  • ●       عوارض جانبی می تواند شامل تحریک خفیف پوست، زخم یا درد باشد.

تری کلرواستیک اسید، دارویی است که قطعا توسط بهترین پزشک زگیل تناسلی، به عنوان یکی از مراحل درمان تجویز می شود.

  • ●       این درمان شیمیایی زگیل تناسلی را می سوزاند و می تواند برای زگیل های داخلی استفاده شود.
  • عوارض جانبی می تواند شامل تحریک خفیف پوست، زخم یا درد باشد.
  • ●       این کرم برای درمان زگیل تناسلی خارجی و زگیل در داخل یا اطراف کانال مقعد استفاده می شود.
  • ●       عوارض جانبی مانند قرمزی پوست، خارش یا سوزش و درد اغلب خفیف هستند.

پزشک متخصص زگیل تناسلی در تهران در مراکز درمانی گوناگونی در سطح این استان فعالیت می کند. این پزشک با توجه به وضعیت بالینی  و جسمی بیمار، نوع و شدت درگیری پوستی در این بیماری، بهترین و مناسب ترین روش درمانی را برای رفع این زگیل های تناسلی استفاده می کند. اگر شما جزو افرادی هستید که با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند، می توانید با مراجعه له پزشک متخصص زگیل تناسلی نسبت به درمان به موقع این بیماری اقدام کنید تا از عوارض خطرناک مزمن شدن این زگیل ها پیشگیری کنید.

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید