انتشار این مقاله


مهمترین مزایای پیکر تراشی باسن و بازو

پیکرتراشی کاهش وزن زیاد در اثر استفاده از رژیم‌های غذایی سخت، جراحی‌های چاقی. یا ایجاد تغییرات در اندام پس از بارداری موجب می‌شود تا پوست شما دچار افتادگی شود. علاوه بر این افزایش سن، اضافه وزن و عدم نتیجه‌گیری از انجام تمرینات ورزی طاقت‌فرسا در از بین بردن رسوبات چربی موجب می‌شود تا افراد به […]

پیکرتراشی

کاهش وزن زیاد در اثر استفاده از رژیم‌های غذایی سخت، جراحی‌های چاقی. یا ایجاد تغییرات در اندام پس از بارداری موجب می‌شود تا پوست شما دچار افتادگی شود. علاوه بر این افزایش سن، اضافه وزن و عدم نتیجه‌گیری از انجام تمرینات ورزی طاقت‌فرسا در از بین بردن رسوبات چربی موجب می‌شود تا افراد به فکر استفاده از عمل‌های جراحی زیبایی بیفتند.

کانتورینگ بدن یا پیکرتراشی یکی از انواع عمل‌های زیبایی است که موجب می‌شود در پایان قرد با دستیابی به اندامی‌ایده‌آل و متناسب بتواند با اعتماد به نفس بیشتر در جامعه حضور داشته باشد. در بسیاری از موراد استفاده از پیکرتراشی به منظور درمان چاقی و از بین بردن بافت چربی تجمع یافته در لایه زیرین پوست انجام می‌شود. این روش به عنوان کاهش چربی غیر جراحی نیز شناخته می‌شود.

تکنیک‌های مختلف غیر جراحی وجود دارد که موجب کانتورینگ بدن می‌شوند. لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیپولیزر به روش‌های مختلف و هم چنین روش جراحی لیفت از جمله مواردی هستند که در پایان با پیکرتراشی ناحیه مشخص شده، موجب حذف چربی و پوست اضافه می‌شوند. استفاده از این روش‌ها لزوماً به معنای کاهش وزن نیست بلکه با انجام پیکرتراشی افراد با رسیدن به اندام مورد نظر خود، لاغرتر شده و به تناسب اندام دست می‌یابند.

قسمت‌های مختلفی از بدن مانند شکم، پهاو‌ها، بازو‌ها، صورت، کشاله‌های داخلی و خارجی ران‌ها و… از جمله نواحی هستند که می‌توان با کمک پیکرتراشی، تغییراتی را بر روی آن‌ها انجام داد. پیکرتراشی با توجه به میزان چربی تجمع یافته رد لایه زیرین پوست، ناحیه مورد نظر، درخواست بیمار و انجام معاینات پزشک، انتخاب و در مراکز درمانی معتبر انجام می‌شود.

مزایا پیکرتراشی باسن

باسن یکی از نواحی بدن است که بیشترین مقدار چربی اضافه را می‌تواند در خود نگه داری کند و این امر بر روی زیبایی و ظاهر افراد می‌تواند تأثیر منفی بگذارد. هر چند تغییر سبک زندگی و استفاده از رژیم‌های غذایی تا حدودی به افراد در داشتن تناسب اندام کمک می‌کند اما در بسیاری از موارد برای از بین بردن چربی‌های موضعی نیاز به انجام عمل جراحی احساس می‌شود.

پیکرتراشی باسن یکی از تکنیک‌های کانتورینگ بدن یا پیکرتراشی است که با هدف کاهش حجم و اندازه باسن می‌تواند در موارد متفاوت با توجه به فرد بیمار انجام شود. در برخی موارد افراد به منظور برداشتن رسوبات چربی اضافی، پیکرتراشی باسن را زیر نظر جراح متخصص انجام می‌دهند و در برخی دیگر برای بزرگ‌تر نمودن باسن این کار صورت می‌گیرد.

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان با کمک آن‌ها پیکرتراشی باسن را انجام داد. لیپوساکشن و لیپوماتیک که هر دو از تکنیک‌های غیر جراحی به حساب می‌آیند و شیوه لیفت باسن بریزیلی که به صورت جراحی و بیهوشی عمومی با هدف حذف چربی و پوست اضافه انجام می‌شود.

هر یک از روش‌های به کار برده شده دارای مزیت‌هایی است که در این قسمت به صورت کلی به آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • کاهش حجم و اندازه باسن با انجام یک دوره جلسه پیکرتراشی باسن
  • حذف بافت چربی تجمع یافته در ناحیه باسن
  • ایجاد تغییرات در ناحیه میان تنه با انجام عمل پیکرتراشی باسن
  • لیفت و بالا کشیدن باسن به همراه حذف پوست اضافه
  • برطرف نمودن مشکلات سلولیتی

مزایا پیکرتراشی بازو

بازو‌های متناسب و خوش فرم به شما در داشتن اندام‌ایده‌آل کمک شایانی می‌کنند. این قسمت از بدن همراه با افزایش سن، اضافه وزن زیاد و کاهش ناگهانی وزن در اثر به کارگیری رژیم‌های لاغری سخت موجب می‌شود تا بازو‌ها دچار افتادگی و شل شدگی می‌شوند. در برخی موارد تجمع سلول‌های چربی باعث می‌شود تا این قسمت به صورت افتاده و نامرتب دیده شوند.

پیکرتراشی بازو به عنوان یکی از تکینک‌های کانتورینگ بدن به روش‌های مختلف جراحی و غیر جراحی برای حذف چربی‌های موضعی و پوست اضافه این ناحیه به کار برده می‌شود. جراح متخصص با انجام معاینات و بررسی آزمایش‌های مختلف در نهایت، تکنیک انجام پیکرتراشی بازو را انتخاب و مطابق با درخواست بیمار انجام می‌دهد.

کانتور بازو‌ها می‌تواند مزیت‌های متعددی داشته باشد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • از بین بردن افتادگی بازو‌ها
  • ایجاد خطوط صاف و یکنواخت در بافت حمایتی زیرین بازو‌ها
  • کاهش حجم بافت چربی تجمع یافته در بازو‌ها
  • سفت نمودن بازو‌ها و رفع شل شدگی آن‌ها
  • بهبود ظاهر و ایجاد تناسب اندام در ناحیه بازو

نتیجه‌گیری

انتخاب جراح متخصص و مرکز درمانی از جمله مواردی است که افراد در درجه اول برای انجام پیکرتراشی در نظر خواهند داشت. مرکز درمانی کلینیک ماه یکی از معتبرترین کلینیک‌های زیبایی استان تهران است که توانسته با توجه به بهره‌مندی از جراحان متخصص مجرب و آگاه به تکنیک‌های درمانی به روز و هم چنین به کارگیری تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته در محیطی کاملاً بهداشتی، رضایت خاطر بیماران و مراجعه‌کنندگان عزیز را در انجام عمل‌های زیبایی جلب نماید. شما می‌توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری از خدمات مشاوره پزشکی ما در کلینیک ماه بهره‌مند شوید. شمخصات فرد یخود مانن سن، جنسیت، وزن و تصویر ناحیه مورد نظر خود را به شماره واتساپ ما به شماره ۰۹۱۲۹۷۲۵۹۱۷ ارسال نمایید تا تیم پزشکی ما شما را در اجرای هر چه بهتر عمل‌های زیبایی راهنمایی کنند.

آدرس ما: تهران، خیابان پاسداران، خیابان اختیاریه جنوبی، پلاک ۱

صفحه کلینیک ماه در اینستاگرام: @mah. laser. surgery

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید