انتشار این مقاله


آموزش آرایش لایت برای مهمانی های عصر

آرایش کردن در مواقع مختلف، باید به سبک های متناسب با شرایط انجام شود. به طور مثال برای مهمانی های عصر، به آرایش لایت نیاز خواهید داشت و برای شرکت در یک جشن عروسی، حتما آرایشی سنگین تر و غلیظ تر جایگاه دارد. برای آن که بتوانید یک آرایش لایت و زیبا برای مهمانی های […]

آرایش کردن در مواقع مختلف، باید به سبک های متناسب با شرایط انجام شود. به طور مثال برای مهمانی های عصر، به آرایش لایت نیاز خواهید داشت و برای شرکت در یک جشن عروسی، حتما آرایشی سنگین تر و غلیظ تر جایگاه دارد. برای آن که بتوانید یک آرایش لایت و زیبا برای مهمانی های عصر را روی صورت خود به خوبی اجرا کنید، ظرافت هایی وجود دارد که بهتر است به آن ها بپردازید. در ادامه با ما همراه باشید.

تکنیک های آرایش لایت

برای آن که بهترین آرایش لایت و ملایم روی صورت خود را اجرا کنید، پیش از هر چیزی باید در انتخاب لوازم آرایشی دقت داشته باشید. در حقیقت این ابزار آرایشی هستند که در نهایت امکان انجام هر تیپ آرایشی را فراهم می کنند.

در اینجا گام به گام مراحل انجام یک آرایش لایت مناسب میهمانی های عصر را دنبال می کنیم:

پیش از هر چیزی کرم پودر مناسب انتخاب کنید

اگر می خواهید آرایشی ملایم داشته باشید، حتما یک کرم پودر با رنگ متناسب رنگ پوست خود انتخاب کنید. کرم پودر میبلین در انواع رنگ عرضه شده و شما می توانید به راحتی از میان رنگ های مختلف آن، رنگی نزدیک به رنگ اصلی پوست خود را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که برای یک آرایش لایت، نباید رنگ کرم پودر یا پنکیک تفاوت زیادی با رنگ اصلی پوست شما داشته باشد. در واقع فقط می خواهیم که به وسیله کرم های آرایشی، مشکلات پوستی را پوشش داده و چهره ای یکدست و صاف داشته باشیم.

آرایش چشمی ملایم داشته باشید

در گام بعدی به سراغ آرایش چشمی بروید. آرایش چشمی می تواند شامل خط چشم بوده یا به کلی خط چشم را حذف کرده و تنها به ریمل و مداد چشم اکتفا کنید. اگر می خواهید آرایش چشمی خود را بدون خط چشم پیش ببرید، حتما از یک ریمل باکیفیت که حجم دهی خوبی برای مژه ها به همراه داشته باشد، استفاده کنید. قیمت انواع ریمل اسنس در مو تن رو با بهترین کیفیت عرضه شده و شما می توانید به راحتی از میان آن ها یک ریمل مرغوب را خریداری کنید. 

پیشنهاد می کنیم برای داشتن بهترین آرایش چشمی ملایم، پس از ریمل زدن، یک خط چشم نازک در محل رویش مژه ها کشیده و آن را آنقدرها به سمت بیرون نکشید. کشیدن خط چشم های ضخیم و پهن، باعث می شود تا آرایش چشمی شما غلیظ شده و از آن وضعیت ملایم و لایت که مد نظر داشتید، فاصله بگیرد.

نکته: اگر تصمیم دارید که آرایش چشمی خود را کاملا بدون خط چشم تکمیل کنید، استفاده از فر مژه پیش از ریمل زدن، کمک می کند تا مژه های شما به مراتب برگشته تر به چشم آمده و جلوه بیشتری داشته باشد.

رژ گونه ملایم و بدون اکلیل استفاده کنید

قطعا برای تکمیل آرایش خود، نیاز به استفاده از رژ گونه خواهید داشت. حال اگر بخواهید آرایش صورت خود را ملایم نگه دارید، بهتر است از یک رژ گونه رنگ متوسط مات استفاده کرده و سراغ مدل های اکلیل دار و براق نروید. رژ گونه های اکلیل دار و براق زیبایی زیادی داشته، اما قطعا باعث خواهند شد تا آرایش شما پرزرق و برق به نظر برسد.

برای آن که رژ گونه شما به بهترین شکل در ساختار آرایش قرار بگیرد، خط گونه را به درستی شناسایی کرده و پس از آن که پودر سر قلمو را فوت کردید تا از تندی آن گرفته شود، قلمو را روی گونه خود از سمت گوش به سمت لب ها بکشید.

حتما دقت کنید که رژ گونه به خوبی فید شده و خط و مرزی میان آن و کرم پودر یا پنکیکی که استفاده کرده اید، دیده نشود.

رژ لب ملایم و بدون خط لب بزنید

برای آن که بتوانید آرایش خود را مناسب میهمانی های دورهمی و عصرانه نگه داشته و جلوه ای لایت و ملایم داشته باشید، هرگز نباید به سراغ رژ لب های پررنگ و با رنگ های تند و غلیظ بروید. به علاوه هرگز فرمول قدیمی خط لب و رژ لب به دو رنگ و توناژ جداگانه را امتحان نکنید. بهتر است به سراغ رنگ های ملایم، کالباسی روشن، یاسی، صورتی ملایم و مانند آن ها رفته و رژ لب کمرنگی بزنید.

استفاده از پودر فیکساتور را فراموش نکنید

برای آن که تمام زحمتی که در روتین آرایش لایت خود کشیده اید، حفظ شده و در تمام طول میهمانی، آرایش پوستی و چشمی شما حفظ شود، بهتر است در نهایت از یک پودر فیکساتور روی آرایش خود استفاده کنید. یکی از بهترین پودرهای فیکساتور موجود در بازار لوازم آرایشی فعلی، پودر فیکس آرایش فلورمار است. البته اهمیت زیادی دارد که از اصل بودن پودر فیکس فلورمار مطمئن شده، سپس آن را روی آرایش خود بزنید. برای انجام این کار قلمو را داخل پودر فیکساتور برده و به صورت ضربه ای به صورت خود بزنید تا آرایش شما برای ساعات متمادی کاملا فیکس و بدون تغییر و هر گونه ریزش باقی بماند.

یک توصیه مهم

برای خرید لوازم آرایش اصل و از برندهای معتبر و باکیفیت، به وب سایت فروشگاهی مو تن رو مراجعه کرده و ضمن دنبال کردن محصولات مورد نظر خود، از بهترین قیمت فروش بهره مند شوید. به این شکل می توانید هم از کیفیت کالاها و هم از اصالت و قیمت مناسب اطمینان خاطر داشته باشید.

سخن پایانیآرایش لایت مناسب مهمانی های عصر نیز می تواند بسیار متنوع بوده و هر کسی بسته به سبک و سلیقه خود، یک تیپ آرایشی متفاوت داشته باشد. در واقع شما می توانید همچنان در یک آرایش ملایم، سبک خاص خود را داشته و متمایز به نظر برسید. از یاد نبرید که برای داشتن یک آرایش شیک و ملایم، حتما باید در انتخاب و خرید لوازم آرایشی نیز دقت به خرج دهید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید