انتشار این مقاله


آشنایی با توریستی‌ترین کشورهای آسیایی برای سفر

در قاره پهناور آسیا کشورهای زیادی وجود دارند که از فضایی سرسبز، آثار تاریخی باارزش و جاذبه‌های دیدنی فراوان تشکیل شده‌اند. اما کدام یک از این کشورها بهترین مقصد برای سفر ایرانیان هستند؟ به کدام یک از کشورهای آسیایی ایرانی‌های بیشتری سفر می‌کنند؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها و اطلاع از توریستی‌ترین مقاصد قاره آسیا […]

در قاره پهناور آسیا کشورهای زیادی وجود دارند که از فضایی سرسبز، آثار تاریخی باارزش و جاذبه‌های دیدنی فراوان تشکیل شده‌اند. اما کدام یک از این کشورها بهترین مقصد برای سفر ایرانیان هستند؟ به کدام یک از کشورهای آسیایی ایرانی‌های بیشتری سفر می‌کنند؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها و اطلاع از توریستی‌ترین مقاصد قاره آسیا برای مسافرت با ما در ادامه همراه شوید.

پاتایا در تایلند

این شهر یکی از شهرهای ساحلی تایلند شناخته می‌شود و در فاصله ۱۶۵ کیلومتری از بانکوک، پایتخت این کشور واقع شده است. پاتایا یکی از مشهورترین مناطق توریستی در تایلند و از جمله جذابترین مناطق دیدنی در جهان بوده و تعجبی ندارد که سفر به آن بسیار محبوب باشد. بسیاری از گردشگران تور تایلند نیز فارق از هر چیز دیگری، تنها برای استراحت در سواحل بینظیر پاتایا به این شهر سفر می کنند و لحظات دلچسبی را برای خود رقم می‌زنند. شما در مناظر چشم‌انداز آن می‌توانید عکاسی کنید، آفتاب بگیرید، ورزش کنید یا حتی به استراحت بپردازید. البته فراموش نکنید که بازی های آبی و تفریح های آن نیز بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز هستند.

پس از گشت‌گذار در سواحل پاتایا نوبت به سنگ های ماساژ، مراکز خرید، رستوران های منحصر بفرد و غذاهای عجیب آن می‌رسد که شهرتی جهانی دارد. سپس پس از بازدید از این مناطق توصیه می‌کنیم از منظره های طبیعی بکر تایلند همچون جزیره مرجانی، باغ وحش ببرها، موزه ریپلی، تئاتر آلانگ کارن، دهکده فیل ها، رویال گاردن، بیگ سی، مینی سیام، کارفور، باغ استوایی نانگ نوچ و… نیز دیدن کنید. این تنوع گردشگری در این شهر سبب شده است پیش از پیش تور پاتایا به عنوان مقصدی خاص در آسیا مبدل شود.

سفر به پاتایا

بانکوک در مالزی

مالزی که در جنوب شرق قاره کهن واقع شده، یکی از بهترین مقصدهای سفر برای گردشگران در قاره آسیا است. طبق آخرین بررسی ها، تور مالزی از محبوب‌ترین تورهای خارجی بوده و این کشور دومین مقصد در آسیا شناخته شده است که ایرانیان آن را برای گذران اوقات فراغت برگزیده اند.. این کشور که اعتبار زیادی در امنیت و ثبات به دست آورده است، کشوری مسلمان است که تمام ویژگی های یک منطقه ایده ال برای توریست ها دارد تنها را دارد. در این میان شهر شلوغ و پر جمعیت بانکوک، پر از شگفتی های تاریخی و فرهنگی است. جاذبه های گردشگری این شهر از معابد بودایی گرفته تا مراکز خرید مدرن، هر گردشگر شیفته ای را مشتاق خرید تور و سفر به شهر فرشته ها می کند.از جمله صدها جاذبه گردشگری این شهر آسیایی می توانیم به کاخ بزرگ، خیابان یائووارات، مجسمه بودای زمردین، بازار شناور بر آب، مزرعه تمساح ها، دنیای سافاری، معبد بودای لمیده و… اشاره کنیم. البته فراموش نکنید پنانگ  تایلند نیز که به عنوان مروارید شرق شناخته شده، مکانی برای آرامش، خوردن غذاهای لذیذ و لذت بردن از مالزی به شیوه ای متفاوت است.

جاهای دیدنی مالزی کوالامپور

سنگاپور

بی‌شک بازدید از جاذبه های گردشگری سنگاپور شما را به این باور خواهد رساند که این کشور نیز از بهترین مقاصد آسیایی برای مسافرت است. همانطور که می‌دانید پايتخت جمهوری سنگاپور، يكی از تميزترين و زيباترين پايتخت‌های دنیا یعنی شهر سنگاپور است. این منطقه که از جمعیتی ۶ ميلیون نفری تشکیل شده، ملیت‌های زیادی را در خود جای داده است. در خصوص مردم این شهر نیز خوب است بدانید علاقه‌ی آن‌ها به خرید آنقدر زیاد است که بسیاری از مسافران، سنگاپور را «بهشت خریداران» توصیف می‌کنند. پس تعجبی ندارد که این منطقه از بهترین مراکز خرید و بهترین مجتمع‌های تجاری و تفریحی تشکیل شده باشد.

در سنگاپور شما فضای سبز کافی و یک سیستم منظم و شگفت انگیز از مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری و پیاده روی را خواهید دید که پارک های شهری را به یکدیگر متصل می کنند. شما ممکن است ماه ها در سنگاپور زندگی کنید و هنوز جاهای پنهانی برای کشف کردن و نیز غذاهای خوشمزه ای برای تست کردن وجود داشته باشد که حتی در دستورهای آشپزی هم نیامده اند. حتی موزه های سنگاپور نیز برای ابد در خاطر شما خواهند بود.

دهلی در هند

هندوستان یکی از قدیمی ترین و در عین حال پر جمعیت ترین کشورهای جنوب آسیا است، جمعیتی که از اقوام، مذاهب و فرهنگ های مختلف تشکیل شده است. در شهرهای پر جنب و جوش هند آنقدر جاذبه های دیدنی وجود دارد که توریست های زیادی از سراسر جهان مشتاق به دیدن آن ها هستند. قلعه سرخ که قدمت آن به چهار قرن پیش می رسد، نگین دهلی است و در کنار منار زیبای قطب؛ مهم ترین عبادتگاه سیک های دهلی یعنی گواردوارای بنگلا صاحب؛ بنای لوتوس یا نیلوفر آبی گردشگران را به خود می خوانند. علاوه بر این مرداب های کرالا، قصردریاچه، پارک ملی کان ها، غارهای آژانتا و … از دیگر جاذبه های دیدنی هند به ویژه دهلی نو شناخته می شوند.

هنگ کنگ در چین

هنگ کنگ از دیرباز به جهت موقعیت جغرافیایی خاصش همواره مورد توجه گردشگران و سرمایه گذاران بوده است. همین امر نیز باعث شده است که این منطقه جدا افتاده از چین، خیلی زود به پیشرفت و توسعه برسد و مبدل به قلب تپنده اقتصاد در شرق آسیا شود. این شهر سرشار از جاذبه های گردشگری فراوانی است که آن را به مقصدی جذاب برای مسافران بدل می سازد. یکی از این جاذبه های مشهور، لانتائو، یکی از بزرگترین جزایر هنگ کنگ در چین است که با مناظر طبیعی زیبا و سواحل خیره کننده خود، محیط جالبی را برای شما فراهم می کند. این جزیره در دهانه رودخانه مروارید قرار گرفته و سرشار از اماکن تاریخی منحصر بفرد است.

عکس هنگ کنگ در شب

بد نیست بدانید اگر به قصد گشت و گذار در فروشگاه ها و مراکز خرید، به چین سفر می کنید، هنگ کنگ بهترین شهر برای این منظور خواهد بود. مراکز خرید این شهر، شهرتی جهانی دارند و در آن ها قادر به تهیه بهترین اجناس از برندهای معروف جهان می باشید. دیزنی لند، مرکز خرید لند مارک، برج ساعت، قله ویکتوریا، صومعه پولین، باغ نان لیان، مرکز خرید هاربر سیتی و… نیز از جمله دیگر جاذبه های توریستی و مراکز خرید نیویورک آسیا هستند.برای سفر به چین، تایلند، اندونزی، هند و تمامی مقاصد گفته شده در این مطلب می‌توانید بلیط هواپیما ارزان قاصدک ۲۴ را تهیه کنید و ماجراجویی خود را آغاز نمایید. با این کار نه تنها در هزینه‌ها صرفه جویی کرده‌اید، بلکه در کمترین زمان و به صورت کاملا آنلاین خدمات سفر را دریافت می‌کنید. در خصوص رزرو هتل نیز نگران نباشید؛ چرا که در خدمات تورهای مسافرتی قاصدک ۲۴ علاوه بر وجود بلیط سفر، اقامت در هتل نیز وجود دارد. دیگر نیازی به جستجوهای بسیار ندارید و می‌توانید تمامی خدمات موردنیاز خود را در غالب تور دریافت کنید. ناگفته نماند بیمه سفر و گشت شهری نیز در این تورها ارائه می‌شود تا بهترین تجربه را از سفر خود داشته باشید. برای اطلاع از قیمت تور دلخواه خود با پشتیبانی قاصدک ۲۴ (۷۵۲۶۹-۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید