انتشار این مقاله


بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در تهران

لیزر  از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد است. اما انتخاب درست دستگاه لیزر موهای زائد، در نتیجه کار به شدت تاثیرگذار است. در صورتی که لیزر بدون سوختگی و آثار PIH یا هایپرپیگمنتیشن بعد از التهاب باشد، یک کار عالی و لذت بخش است وگرنه هم زیبایی تان و هم هزینه تان را از دست داده […]

لیزر  از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد است. اما انتخاب درست دستگاه لیزر موهای زائد، در نتیجه کار به شدت تاثیرگذار است. در صورتی که لیزر بدون سوختگی و آثار PIH یا هایپرپیگمنتیشن بعد از التهاب باشد، یک کار عالی و لذت بخش است وگرنه هم زیبایی تان و هم هزینه تان را از دست داده اید. المان های مختلفی در مورد دستگاههای لیزر وجود دارد که در کیفیت آن تاثیر می گذارد.

از هندپیس دستگاه که برای لیزر سریعتر در محدوده بیشتری از بدن مانند ران ها کارایی لازم را داشته باشد، تا خنک کننده ها و کولینگ حرفه ای برای جلوگیری از عوارض پوستی و سوختگی.

هر زیباجویی برای کاهش موی زائد و البته زیبایی مراجعه می کند. اما یک دستگاه نامناسب و کم کیفیت در مراکز غیر معتبر و غیر بهداشتی ممکن است در کنار عوارض، حتی زیباجو را به بیماری های واگیر دار پوستی مثل زگیل تناسلی هم دچار کند.

معمولاً افراد بیشتر ، قیمت را ملاک انتخاب مرکز لیزر مو قرار می دهند؛ غافل از اینکه قیمت شکنی، خصوصا در مراکز لیزر موی تهران اکثرا به دلیل بی کیفیت بودن دستگاه است. این یکی از روش های افرادی است که با دستگاه های لیزر  بی کیفیت و چینی کار می کنند. 

بنابراین به جای آنکه به دنبال مرکز ارزانتر باشید بهتر است به دنبال کیفیت بهتر و زمان کمتر در روتینتان باشید. به این شکل هزینه کمتری را هم پرداخت می کنید.

یکی از مهمترین نکات انتخاب مراکز لیزر، داشتن دستگاه لیزر مناسب و با کیفیت است. شما می توانید قبل از مراجعه به مراکز از مارک و کارایی دستگاه آنها سوال کنید تا مطمئن شوید، آیا از یک دستگاه لیزر استاندارد استفاده می کنند یا خیر

یک دستگاه خوب چه خصوصیاتی دارد؟

  • اولین و مهمترین نکته، انتخاب یک دستگاه مورد تائید FDA است. دستگاههای چینی که غالبا با قیمت های بسیار کم خدماتشان را ارائه می دهند، اکثرا غیر قابل اعتماد و غیر استاندارد هستند.
  • نکته مهم دیگر در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد، خنک کننده قوی است. اگر کولینگ دستگاه به اندازه کافی قوی نباشد یا به خوبی کار نکند، زیباجو دچار سوختگی می شود.
  • دستگاه لیزری که شامل تمام طیف پوست ها باشد، انواع لیزر را پشتیبانی می کند و با هندپیس قابل تنظیم به انواع مختلف لیزر از الکس تا ان دیاگ دسترسی دارد.
  • مسئله دیگر کاهش درد است، اگر دستگاهی با طراحی درست و قدرت مناسب بتواند بر روی پوست بلغزد و درد زیباجو را کاهش دهد و یا بدون درد کند یک کار زیبایی لذت بخش را به مخاطب داده است.
  • هزینه یکی دیگر از موارد مهم است. اگر تعداد جلسات لیزر کمتر باشد قطعا شما هزینه کمتری پرداخت می کنید و برایتان به صرفه تر است. برخی دستگاهها قدرت بیشتری دارند و در تعداد جلسات کمتری تمام موها را از بین می برند.
  • مسئله موهای کرکی؛ این خصوصیتی است که به ندرت در دستگاههای لیزر هست و اکثر آنها قادر به لیزر موهای کرکی نیستند؛ پس در نهایت زیباجو باید برای اینکه موهای کرکی را از بین ببرد و یک پوست صاف را تجربه کند فکری بکند و این یک نمره منفی در اکثر دستگاهها است.
  • در کنار آن فرد باید نکات مهم قبل و بعد از لیزر موهای زائد را به خوبی رعایت کند. مرکز لیزر انتخابی، مشاوره درست بدهد و همه شرایط زیباجو را بررسی کند. سپس طبق نوع پوست مراجع یکی از انواع لیزر، الکساندرایت، ان دی یاگ یا دایود را پیشنهاد بدهد.

نکات مهم در کنار انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد

قبل از اینکه در مورد یکی از بهترین دستگاه های لیزر موی زائد صحبت کنیم بهتر است بدانیم لیزر مو چگونه کار می کند. دستگاه لیزر مو از اشعه های قوی خود برای هدف گیری رنگدانه ها استفاده می کند. فولیکول مو پر رنگ ترین رنگدانه ها را دارد در نتیجه لیزر می تواند با نیروی خود آن را بسوزاند. 

نکته اینجاست که پوست هم رنگدانه دارد. تفاوتی که بین شدت رنگدانه های پوست با مو وجود دارد باعث می شود لیزر مو را هدف قرار دهد و باعث سوختگی نشود. به همین علت است که لیزر مو در افرادی با پوست روشن و موهای تیره خیلی بهتر نتیجه می دهد.

البته تکنولوژی های جدید تر باعث شدند که لیزر بتواند روی پوست های تیره تر هم کاربرد داشته باشد. به همین علت با دستگاه های جدید، حتی پوست های گندمی و شکلاتی لازم نیست نگران سوختگی باشند. 

همانطور که گفته شد: نکته این است که دستگاه لیزر  موهای زائد، طول موج مناسب برای طیف های مختلف رنگ پوست را داشته باشد. طول موج الکساندرایت برای پوست های روشن تر، لیزر دایود برای پوست های کمی تیره تر و لیز ر  ان دی یاگ برای پوست های تیره ی شکلاتی کاربرد دارد. بعضی دستگاه ها تنها یکی از این طول موج ها را دارند و نمی توانند برای بقیه ی انواع پوست ها به کار بروند. 

در حالی که بعضی دستگاه ها، مثل دستگاه لیزر پرایم لیزر محصولی از کشور اسپانیا، هر سه ی این طول موج ها را دارد. در نتیجه افراد با رنگ های پوستی متنوع می توانند از آن استفاده کنند. 

برخی  از دستگاههای ممتاز لیزر در تهران 

گردونه رشد مو در همه موهای زائد به یک شکل و در یک فاصله زمانی اتفاق نمی افتد؛ درمال پاپیلا در بن مو شروع به ساخت تای مو می کند و در اصل فولیکول مو را رشد می دهد، در این زمان تار مو شکل می گیرد. لیزر تلاش می کند تا فولیکول را از بین ببرد؛ و با مکانیسم جذبی که رنگدانه های کورتکس مو (Hair cortex) نسبت به نور لیزر نشان می دهند. فولیکول از بین می رود. ولی نقش دستگاه لیزر موهای زائد در تعیین میزان این جذب است و اگر غلاف تیره باشد؛ رنگدانه های لحاف یا همان پوست هم لیزر را جذب می کنند و به سوختگی منجر می شوند.

دستگاههای مورد تائید و مناسب زیادی در تهران موجود هست که پرایم لیزر یکی از آنهاست. درباره دستگاههای لیزر بیشتر می توانید به مقاله ای که در سایت بلفی کلینیک آورده شده مراجعه کنید. بسیاری دستگاههای لیزر موهای زائد مجاز در آنجا معرفی و خصوصیاتشان بررسی شده است.

برای دیدن این دستگاههای لیزر به اینجا مراجعه کنید.

معرفی یک دستگاه لیزر فوق العاده قوی

یکی از دستگاههای استاندارد و قوی برای لیزر، پرایم لیز است. که علاوه بر دارا بودن هر سه طول موج و مورد تائید بودن در FDA مزایای دیگری هم دارد. از مزایای دستگاه لیزر موهای زائد پرایم لیز اسپانیا می توانیم به نکات زیر اشاره کنیم:

دستگاه لیزر پرایم لیزر بدون درد است

اشعه های لیزر می توانند مقداری پوست را تحریک کنند. در نتیجه بعضی افراد هنگام لیزر درد زیادی تجربه می کنند. یا اینکه بعد از آن پوستشان قرمز و حساس به نظر می رسد. دستگاه های لیزر با سیستم های کولینگ خود سعی می کنند درد لیزر را کم کنند. اما معمولا این مقدار کولینگ و سرد کنندگی کافی نیست.

دستگاه لیزر پرایم لیزر دو راه حل برای کاهش حس درد در نظر گرفته است. دو سیستم کولینگ قوی در دستگاه تعبیه شده است تا درد زیباجو را بسیار کاهش دهد. همچنین سری این دستگاه به صورت رولی است و همراه با ژل استفاده می شود. خود ژل می تواند باعث تسکین پوست شود و حس درد را به نیشگون های کوچکی تبدیل کند. در واقع مراجعه کننده های مرکز لیزر دختر زیبا معمولا می گویند بیشتر از حس درد حس قلقلک داریم!

این دستگاه لیزر می تواند موهای کرکی را هدف قرار دهد

موهای کرکی روی بخش های مختلف بدن و خصوصا روی صورت وجود دارند. با اینکه شما می توانید این مو ها را ببینید، معمولا اپراتور های لیزر این مو ها را لیزر نمی کنند. علت این کار این است که لیزر می تواند رشد موهای کرکی را بیشتر کند. در نتیجه ممکن است بخش هایی مثل صورت، بازو ها، روی ران بعضی خانم ها یا روی شکم لیزر نشود. البته کسی که می خواهد پوستی صاف و بدون مو داشته باشد یا اینکه سطح بدنش در تمامی بخش ها یکدست باشد معمولا موهای کرکی را تحمل نمی کند. 

دستگاه لیزر موهای زائد پرایم لیز از معدود دستگاه هایی است که می تواند موهای کرکی هم از بین ببرد. در نتیجه لازم نیست نگران رشد بیشتر موهای کرکی یا هزینه های اضافه باشید. شما می توانید به راحتی موهای کرکی صورت، بازو، ران ها و هر قسمتی از بدن که می خواهید لیزر کنید. 

نتیجه گیری سریع تر در دستگاه لیزر موهای زائد پرایم لیزر

لیزر مو یک روش دائمی برای کاهش موهای زائد است. با این حال سرعت نتیجه گیری شما به نوع دستگاه لیزر مو، ویژگی های بدن، فاصله ی منظم بین جلسات و مهارت اپراتور بستگی دارد. 

هرچقدر دستگاه جدید تر و متناسب با رنگ پوست و موی شما تنظیم شده باشد، مو ها را بهتر هدف قرار می دهد. در نتیجه هر بار آسیب بیشتری به فولیکول مو می رسد تا جایی که کاملا از بین برود.

 در بعضی بخش های بدن اثرگذاری هورمون های مردانه زیاد است. بنابراین این بخش ها به تعداد جلسات بیشتری برای رفع دائمی نیاز دارند. یکی از این بخش ها ناحیه ی بیکینی است که موهای ضخیمی دارد و ممکن است شما به جلسات شارژ سالیانه رسیده باشید اما هنوز ماهانه برای ناحیه ی بیکینی به مرکز لیزر مراجعه کنید. همچنین باید گفت که بیماری های هورمونی یا بعضی دارو ها و مکمل ها می توانند رشد موهای زائد را تحت تاثیر قرار دهند. به همین علت است که باید در مورد داروهای مصرفی خود با پزشک کلینیک صحبت کنید.

اگر لیزر موهای زائد منظم انجام شود، خیلی سریع تر به نتیجه ی ایده آلتان می رسید. در واقع با هر جلسه ی ماهانه، فولیکول هایی که قبلا از بین نرفته بودند از بین می روند و با این کار فرصت رشد از موهای زائد گرفته می شود. بعد از اتمام حدود ۸ جلسه ماهانه، می توانید با شارژ سالیانه موهای زائد خود را به طور کامل حذف کنید.

مهارت اپراتور هم در نتیجه ی سریع دخیل است. هر چقدر اپراتور کارآزموده تر و با حوصله تر باشد، فولیکول های مو با دقت بیشتری هدف گرفته می شوند. در نتیجه شما به تعداد جلسات کمتری نیاز خواهید داشت.

خنک کننده های قوی 

این دستگاه دو عدد خنک کننده قوی دارد که در  کمک به کاهش عوارض بسیار کمک کننده است. کولینگ قوی و حرفه ای در دستگاه لیزر اصلی ترین بخشی است که شما به آن نیاز دارید.

در کنار انتخاب دستگاه لیزر مو، به خدمات کلینیک هم دقت کنید

کلینیک ها می توانند محلی برای انتقال بیماری های پوستی باشند. به همین دلیل نباید تن به هر آرایشگاه یا کلینیکی با قیمت پایین بدهید. کلینیک های معتبر از فضای مشخص و بهداشتی برای لیزر مو استفاده می کنند. وسایل هر شخص کاملا جداست و دستگاه ها و محیط ضدعفونی می شوند تا احتمال انتقال بیماری های واگیردار مثل زگیل تناسلی به حداقل برسد.

غیر از کیفیت دستگاه لیزر موهای زائد و اعتبار کلینیک، چیزی که به شما کمک می کند تا از پوست صاف و یکدست خود لذت ببرید، توجه به نکات قبل و بعد از لیزر مو است. بهترین دستگاه هم بدون مراقبت های لازم نمی تواند شما را راضی کند. 

به طور مثال اگر شما قبل از لیزر از کرم های لایه بردار یا جوانساز استفاده کرده باشید، پوست شما با لیزر تحریک می شود و آسیب می بیند. یا اینکه پوستی که بعد از لیزر به خوبی در برابر خورشید محافظت نشود، می تواند لک بیندازد. 

همینطور اگر شما با لیزر مو، موهای زائد صورت خود را از بین ببرید، ویژگی های پوست شما بیشتر به چشم می آید. لک ها واضح تر به نظر می رسند یا اگر جوش و چروک داشته باشید بیشتر در آینه توجه شما را به خود جلب می کنند. 

مشاوره رایگان با پزشک

داشتن پشتیبانی و خدمات پس از جلسات برای مراجعه کننده هم از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید. در مرکز دختر زیبا دکتر داروساز مجموعه در کنار شما خواهد بود.

می توانید با مشاوره ی آنلاین به طور رایگان ویزیت شوید و  حتی یک روتین پوستی مناسب دریافت کنید. روتین های پوستی ضد لک، ضد جوش یا جوانساز می توانند به صورت غیر تهاجمی و با اثربخشی عالی، پوست شما را به سالم و زیبا ترین حالت ممکن برسانند. 

حتی اگر خواهان پوست صاف کره ای ها هستید، یک روتین پوستی کره ای دخترانه یا پسرانه می تواند به شفافیت و روشن تر شدن پوست شما کمک کند. (https://belficlinic.com/korean-skin-routine)

در مرکز زیبایی دختر زیبا تمامی فعالیت ها زیر نظر پزشک انجام می شود. همچنین قبل از لیزر به شما در مورد نکات مهمی که باید قبل و بعد از لیزر رعایت کنید گفته می شود. با این کار با کمترین ریسک بروز سوختگی، لک، زخم یا هر نوع آسیب پوستی، می توانید از بدن صاف و بدون موی خود لذت ببرید.

کلام آخر:

لیزر موهای زائد تنها روش ریشه کنی موهای زائد است. اگر شما به دنبال بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران هستید، به دنبال قیمتی خارق العاده نباشید. کافیست سلامت و رضایت خود را اولویت قرار دهید و به نکات مهمی توجه کنید. دستگاه لیزر موهای زائد را ملاک مهمی بدانید تا از خطرات و عارضه های لیزر، خصوصا سوختگی و هایپرپیگمنتیشن پس از التهاب (PIH)، در امان باشید. 

در مراکزی که پزشک مستقر است، مثل مرکز لیزر دختر زیبا (بلفی کلینیک)، می توانید با خیال راحتتری به زیبایی خودتان فکر کنید.

در نهایت مسئله مهم این است که به هدفتان برسید، عوارضی پیدا نکنید و هزینه تان هم اتلاف نشود.

برای اطلاع بیشتر به سایت belficlinic.com/ مراجعه کنید.

جشنواره ما از  تاریخ ۲۵ آبان ماه به مدت ۱ ماه ادامه دارد.

برای اطلاع با شماره تلفن پشتیبانی به شماره 09391111858  تماس بگیرید. 

برای تماس مستقیم با مشاور مجموعه می توانید با شماره ۰۹۱۳۳۶۶۶۱۹۰ تماس بگیرید.

آدرس : تهران، میدان ونک، خیابان ولیعصر، خیابان میرداماد، روبه روی بازار بزرگ کیش، پلاک ۳۳۱، طبقه یک، واحد یک

ایمیل: belficlinic@gmail.com

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید