انتشار این مقاله


محبوب ترین محصولات برند نیتروژنا کدامند؟

استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای مطرح و معتبر در روتین مراقبت از پوست به‌ شما برای داشتن پوستی سالم و زیبا کمک‌ می‌کند. از آنجایی که محصولات آرایشی و مراقبتی در تماس مستقیم با پوست صورت قرار دارند، لازم است در هنگام انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود به ترکیبات فرمولاسیون سازنده […]

استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای مطرح و معتبر در روتین مراقبت از پوست به‌ شما برای داشتن پوستی سالم و زیبا کمک‌ می‌کند. از آنجایی که محصولات آرایشی و مراقبتی در تماس مستقیم با پوست صورت قرار دارند، لازم است در هنگام انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود به ترکیبات فرمولاسیون سازنده محصول توجه کرده و نیازهای پوست خود را در نظر بگیرید.

برند نوتروژینا از بهترین تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار است و با تجربه طولانی در زمینه تولید انواع محصولات زیبایی و مراقبتی پوست از جایگاه ممتازی در میان سایر رقبا برخوردار شده‌است. در ادامه این مطلب شما را با ویژگی‌های محصولات تحت برند نوتروژینا آشنا کرده و تعدادی از بهترین و محبوب‌ترین محصولات تولید شده توسط برند نیتروژنا را معرفی می‌کنیم.

آشنایی با ویژگی‌های محصولات نوتروژینا

فرمولاسیون محصولات برند نوتروژینا بر پایه مواد طبیعی و ارگانیک تهیه شده و استفاده از آن‌ها در روتین مراقبت از پوست بدون ایجاد عوارض پوستی به سلامت و زیبایی پوست شما کمک می‌کند. برای افرادی که به دنبال محصولات طبیعی برای محافظت از پوست خود هستند و از بابت وجود مواد شیمیایی مضر در ترکیبات محصولات آرایشی و بهداشتی احساس نگرانی می‌کنند، محصولات برند نوتروژینا گزینه‌‌ای بسیار مناسب است. 

این محصولات با بافت سبک و لطیف در کوتاه‌ترین زمان جذب سلول‌ها و لایه‌های پوست شده و برای استفاده روزانه مناسب هستند‌. کیفیت و مرغوبیت محصولات این برند سبب تمایز این مواد آرایشی و بهداشتی نسبت به سایر برندهای موجود در بازار شده و نرخ فروش آن‌ها را افزایش داده است.

با محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات برند نیتروژنا آشنا شوید

محصولات برند نیتروژنا دارای تنوع بسیاری است. در ادامه شما را با محبوب ترین محصولات این برند آشنا می‌کنیم:

کرم ضد آفتاب نوتروژینا

برای جلوگیری از پیری زودرس پوست و ممانعت از ایجاد عوارض و اختلالات پوستی، استفاده از کرم ضد آفتاب اقدامی ضروری به حساب می‌آید.

انواع کرم ضد آفتاب

ضد آفتاب‌ها در اشکال مختلفی از جمله کرم، لوسیون، ژل و اسپری و به عنوان محصولات مراقبت از پوست وجود دارند. اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم‌های ضد آفتاب به جای اسپری و ژل حاوی این مواد استفاده کنید. لوسیون‌های ضد آفتاب برای استفاده روی سطوح بزرگ پوست مناسب هستند. ژل‌های ضد آفتاب برای قسمت‌های مودار مثل سر مناسب هستند. اسپری‌ها به دلیل استفاده آسان می‌توانند برای کودکان مناسب باشند، اما استنشاق آن خطرناک است؛ پس به هنگام استفاده از آن‌ها نهایت دقت را داشته باشید، نزدیک دهان اسپری نکنید و جهت باد را نیز در نظر بگیرید.

برند نوتروژینا انواع ضدآفتاب برای پوست خشک و معمولی و پوست چرب را با فرمولاسیون منحصر به فرد و اثربخش تولید کرده است که با جذب در سلول‌های پوست مانع از نفوذ اشعه‌های مخرب نور آفتاب به لایه‌های پوستی شده و مانع از آفتاب سوختگی و ایجاد کک و مک می‌شود‌. استفاده روزانه از این نوع کرم به شما برای مراقبت اصولی از پوست صورت خود کمک می‌کند‌.

آبرسان حاوی عصاره زردچوبه نوتروژینا

از دیگر محصولات محبوب و پرفروش این برند، کرم آبرسان زردچوبه نوتروژینا است که در درمان عوارض پوستی بسیار موثر عمل می‌کند. برای رفع التهابات و زخم‌های موضعی ایجاد شده در سطح پوست خود می‌توانید از آبرسان حاوی عصاره ادویه زردچوبه این شرکت استفاده کنید. 

این محصول علاوه بر آبرسانی به لایه‌های پوستی و حفظ رطوبت طبیعی پوست به عنوان محصول جوان کننده از بروز خطوط پیری و چین و چروک‌ها در سطح پوست ممانعت می‌کند. استفاده از این محصول در یک بازه زمانی مشخص به افزایش شادابی و طراوت پوست شما کمک کرده و مانع از پوسته پوسته شدن یا شکنندگی پوست صورت می‌شود.

واتر ژل آبرسان نوتروژینا

آبرسان واترژل نوتروژینا با بافت نرم و سبک و قابلیت آبرسانی مناسب به سلول‌های پوستی بدون افزایش چربی پوست و ایجاد زمینه بروز جوش و آکنه از خشک و شکننده شدن پوست صورت شما جلوگیری می‌کند. استفاده از این واتر ژل در روتین پوستی صورت به ایجاد شادابی و نشاط در پوست کمک کرده و مانع از التهاب و حساسیت‌های پوستی می‌شود.

کرم دور چشم ضد خستگی نوتروژینا

استفاده از کرم‌های دور چشم به منظور رطوبت رسانی و مراقبت از پوست حساس و ظریف اطراف چشم‌ها یکی از مهم‌ترین مراحل فرایند روتین پوستی به شمار می‌آید. 

پوست اطراف چشم‌ها در اثر تابش اشعه‌های نور خورشید و فعالیت‌های روزانه ممکن است دچار پف، ورم و کبودی شود. برای رفع خستگی چشم‌ها و از بین رفتن حالت خمار، متورم و افسرده آن‌ها می‌توانید از فرمولاسیون فوق العاده کرم ضد خستگی دور چشم برند نوتروژینا بهره بگیرید. وجود انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی در ساختار این کرم به پوست حساس اطراف چشم‌ها طراوت و درخشندگی بخشیده و ظاهر آن‌ها را به بهترین شکل تغییر می‌دهد.

کرم مرطوب کننده نوتروژینا

بدیهی است که پوست‌های خشک در مقایسه با پوست‌های چرب و معمولی با سرعت بیشتر دچار شکنندگی و چین و چروک خواهند شد. بنابراین استفاده از محصولات مرطوب کننده در روتین پوستی پوست‌های خشک اهمیت و جایگاه ویژه دارد. کرم مرطوب کننده نوتروژینا منبعی سرشار از ویتامین E است که به حفظ رطوبت و لطافت پوست کمک کرده و مانع از پیری زود هنگام پوست صورت می‌شود. این کرم با جذب بالا در سلول‌های پوستی نفوذ کرده و بدون ایجاد سنگینی و بافت چربی بر روی پوست به لطافت هر چه بیشتر پوست شما کمک می‌کند‌.

نتیجه گیریاستفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت و مرغوب از جمله مهم‌ترین راهکارها برای داشتن پوستی شاداب و سالم است. محصولات برند نوتروژینا با فرمولاسیون طبیعی و سرشار از مواد مغذی به تکمیل روتین پوستی شما کمک کرده و از ایجاد مشکلات و عوارض پوستی جلوگیری می‌کنند. 

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید