انتشار این مقاله


معرفی بهترین روانشناسان مشهد با پزشک خوب (بهار ۱۴۰۲)

پیدا کردن یک روانشناس حرفه‌ای و مناسب، آن هم در شهرهای بزرگی مانند مشهد ممکن است دشوار باشد. در گذشته، افراد با پرس و جو از دوستان و آشنایان متخصص مورد اعتماد خود را پیدا می‌کردند. در این روش مشکلات بسیاری وجود داشت، از جمله در نظر نگرفتن تفاوت های فردی و محدود بودن انتخاب‌ها. […]

پیدا کردن یک روانشناس حرفه‌ای و مناسب، آن هم در شهرهای بزرگی مانند مشهد ممکن است دشوار باشد. در گذشته، افراد با پرس و جو از دوستان و آشنایان متخصص مورد اعتماد خود را پیدا می‌کردند. در این روش مشکلات بسیاری وجود داشت، از جمله در نظر نگرفتن تفاوت های فردی و محدود بودن انتخاب‌ها.

با به وجود آمدن پلتفرم‌های رزرو آنلاین نوبت، این مشکلات را می‌توان پشت سر گذاشت. با استفاده از بانک اطلاعاتی این پلتفرم‌ها می‌توان با اطلاعات دقیق‌تر متخصص مد نظر خود را پیدا و انتخاب کرد. پزشک خوب، یک پلتفرم آنلاین جستجو و رزرو نوبت است که به صورت تخصصی با روانشناسان سراسر ایران همکاری می‌کند.

در وبسایت پزشک خوب، اطلاعات جامع و کاملی درباره روانشناسان کشور از جمله مشهد در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید با استفاده از قسمت جستجو، شهر مشهد را انتخاب کرده و دسته‌بندی روانشناسی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس، لیستی از روانشناسان حرفه‌ای که در آن حوزه فعالیت می‌کنند، برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید بهترین روانشناس مشهد را برای خود انتخاب کنید.

معرفی بهترین روانشناسان مشهد

با استفاده از پلتفرم پزشک خوب، به راحتی می‌توانید بهترین روانشناسان مشهد را پیدا کنید و به مشاوره و رواندرمانی حرفه‌ای دست یابید. این وبسایت منبعی مفید و قابل اعتماد است که به شما امکان می‌دهد روانشناسانی را که با نیازهای شما هماهنگی دارند، پیدا کنید و از خدمات آنان بهره‌مند شوید. پزشک خوب، راهی ساده برای دستیابی به روانشناسان ماهر و حرفه‌ای در مشهد است. در ادامه به معرفی ۳ تن از بهترین روانشناسان مشهد در پزشک خوب می پردازیم، با ماه همراه باشید.

دکتر مهدی مدنی فرد

اگر به دنبال بهترین روانشناس مشهد هستید، یکی از پیشنهادات پزشک خوب، دکتر مهدی مدنی فرد می باشد. دکتر مهدی مدنی‌فرد یک روانشناس با تجربه و متخصص در حوزه مشاوره پیش از ازدواج است. دکتر مدنی‌فرد با تخصص و تجربه خود در زمینه‌های مختلف روانشناسی، از جمله روانشناسی بالینی، روانشناسی خانواده و مشاوره ازدواج، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. او به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین به مشاوره و درمان مشکلات روانشناختی می‌پردازد.

خدمات دکتر مهدی مدنی فرد

او با استفاده از روش‌های متنوعی از جمله رویکردهای شناختی-رفتاری و تنظیم هیجان، به مراجعان خود کمک می‌کند تا با مشکلاتشان مقابله کنند و به بهبود روانی و افزایش بهزیستی دست یابند. خدمات دکتر مدنی فرد شامل موارد زیر است:

  • مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره فردی
  • درمان تخصصی اختلالات افسردگی، اضطرابی، ترس، وسواس و اختلالات مرتبط با استرس
  • مشاوره انگیزشی
  • درمان تخصصی اعتماد به نفس پایین، اضطراب صحبت در جمع و کنفرانس، خاطرات و حوادث آسیب زا و آزاردهنده، وحشت زدگی
  • تیپ شناسی و بهبود روابط بین فردی، ارتباطی و شکست عشقی و خیانت
  • مشاوره انگیزشی تحصیلی و شغلی
  • اجرا و تفسیر آزمون های هوش، استعداد تحصیلی و شخصیت

 

نظرات کاربران در مورد دکتر مدنی فرد

دکتر مدنی‌فرد طبق نظرات مثبتی که از مراجعین قبلی‌اش دریافت کرده است به عنوان یک روانشناس متعهد و مورد اعتماد شناخته شده‌است. کاربران رفتار ایشان را همدلانه و حرفه‌ای توصیف می‌کنند. صبوری، دقت و ارائه نظرات روشنگرانه از جمله ویژگی‌هایی هستند که مراجعین را به سمت خود جذب کرده است. به طور کلی، مراجعان از روش‌های درمانی و رویکرد ایشان راضی بوده و نتایج مثبتی را گزارش کردند.

دکتر سیده نرگس گلستان

از دیگر روانشناسان خوب مشهد، دکتر سیده نرگس گلستان  است. دکتر گلستان با تلفیق رویکردهای به روز روانشناسی از جمله درمان شناختی-رفتاری (CBT) و طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش (ACT) به درمان مراجعانش می‌پردازد. شما می‌توانید به صورت حضوری از دکتر گلستان وقت خود را رزرو کنید.

خدمات دکتر نرگس گلستان

دکتر نرگس گلستان علاوه بر مشاوره فردی خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر است: 

  • مشاوره کودک (درمان تخصصی اختلالات اضطرابی، افسردگی، لجبازی، بیش فعالی و وسواس کودکان، ناخن جویدن و شب ادراری)
  • آموزش مهارت های زندگی به کودکان پیش دبستان و دبستان
  • آموزش والدگری و ارتباط مؤثر با کودک و نوجوان
  • درمان ترس از تاریکی، ترس از حیوانات و …
  • درمان اختلالات یادگیری
  • استعدادیابی کودکان
  • درمان رفتارهای پرخطر نوجوانان
  • حل تعارضات والدین
  • بازی درمانی
  • مشاوره نوجوان

نظرات مراجعین در مورد دکتر نرگس گلستان

نظرات مراجعین دکتر گلستان نشان دهنده سطح بالای رضایت افراد از ایشان است. از نقطه نظرات مثبت کاربران در مورد ایشان می توان به ارائه توصیه‌های راهگشا و منطبق بر علم روز، گوش دادن فعال، قابل اطمینان بودن، تشخیص دقیق، انگیزه بالا و… اشاره کرد. پیگیری منظم از سایر مزایای مراجعه به مرکز دکتر  گلستان می‌باشد که کاربران مکررا به آن اشاره کرده‌اند.

دکتر حمید ذوالفقاری

سومین توصیه ما برای بهترین روانشناس مشهد، دکتر حمید ذوالفقاری است. دکتر ذوالفقاری کاندیدای دکترای تخصصی روانشناسی دانشگاه فردوسی و موسس و بنیان‌گذار انجمن علوم شناختی دانشگاه فردوسی مشهد می‌باشد. دکتر ذوالفقاری علاوه بر حوزه درمان، در حوزه پژوهش روانشناختی نیز فعال است و نویسنده کتاب های تخصصی برتر در حوزه روانشناسی و علوم شناختی و مقاله های علمی-پژوهشی و بین المللی منتشر شده در نمایه های معتبر ایران، آمریکا و… است.

خدمات دکتر حمید ذوالفقاری

دکتر ذوالفقاری با استفاده از رویکرد درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش و روان درمانی فراتشخیصی یکپارچه به مراجعان خود کمک می‌کند. خدمات ایشان شامل مشاوره فردی و روان درمانی، درمان اختلالات اضطرابی، وسواسی و افسردگی و درمان مشکلات ارتباطی و عاطفی می‌باشد. شما می‌توانید به صورت تلفنی و آنلاین وقت خود را از ایشان رزرو کنید.

نظرات کاربران در مورد دکتر حمید ذوالفقاری

نظرات مراجعان در مورد ایشان بسیار مثبت و تحسین‌برانگیز است. بسیاری از کاربران ایشان را به عنوان یک روانشناس بسیار با اخلاق، حرفه‌ای و با حوصله توصیف می‌کنند. مراجعان از روش‌های تشخیصی و درمانی ایشان تاثیرات بسیار مثبتی را تجربه کرده‌اند. همچنین، دکتر ذوالفقاری به لطف روابط انسانی بسیار قوی و دلسوزی خود، با مراجعانش ارتباط صمیمی برقرار می‌کند و به آن‌ها احساس اطمینان و حمایت می‌دهد. نظرات مراجعان نشان می‌دهد ایشان توانسته است در تسهیل فرآیند رشد و بهبود کیفیت زندگی آنها نقش مهمی را ایفا کند. 

سخن پایانی

در این مطلب ما تنها به معرفی ۳ نفر از بهترین روانشناسان مشهد پرداختیم؛ با استفاده از پزشک خوب می‌توانید در کمترین زمان ممکن و به راحتی به تعداد زیادی از روانشناسان خوب مشهد دست پیدا کنید و با اطمینان خاطر از بهترین روانشناس مشهد وقت بگیرید و برای مشاوره و رواندرمانی به ایشان مراجعه کنید. پزشک خوب، راهی ساده برای دستیابی به روانشناسان ماهر و حرفه‌ای در مشهد است. 

تیم دکتر مجازی